Nog niet zwanger na een half jaar. Wie ook?
woensdag 1 januari 2014 om 09:06
Zijn er meer dames hier die inmiddels een half jaar proberen zwanger te raken? Ik ken de statistieken en weet rationeel gezien dat ik me nog niet echt zorgen hoef te maken, maar toch word ik inmiddels wel een beetje nerveus. Het lijkt mij fijn om die onzekerheden te kunnen delen. Ik ben overigens 30 jaar, we gaan voor kind nr. 1.
dinsdag 3 juni 2014 om 09:06
Hallo allemaal,
Even een kort berichtje. Gisteren toch maar alle moed bij elkaar geraapt en getest. De test laat weinig te raden over: twee dikke strepen. Ik ben dus na ruim een jaar proberen sinds mijn miskraam opnieuw zwanger.
Manlief en ik zijn er allebei nog een beetje beduusd van. Ik denk dat het nog wel een paar dagen gaat duren voor ik er aan gewend ben.
Fijne dag allemaal.
Even een kort berichtje. Gisteren toch maar alle moed bij elkaar geraapt en getest. De test laat weinig te raden over: twee dikke strepen. Ik ben dus na ruim een jaar proberen sinds mijn miskraam opnieuw zwanger.
Manlief en ik zijn er allebei nog een beetje beduusd van. Ik denk dat het nog wel een paar dagen gaat duren voor ik er aan gewend ben.
Fijne dag allemaal.
dinsdag 3 juni 2014 om 11:57
Heb hem net aangemaakt, maar bedankt!
nieuwe topic met tabel!
Als iemand nog inspiratie heeft voor een leuke openingspost, ga je gang. Ook als er dingen anders moeten. ik heb de zwangere nu even apart, omdat er werd aangegeven dat we geen dansende poppetjes willen, misschien kunnen we hier nog iets anders voor bedenken.
nieuwe topic met tabel!
Als iemand nog inspiratie heeft voor een leuke openingspost, ga je gang. Ook als er dingen anders moeten. ik heb de zwangere nu even apart, omdat er werd aangegeven dat we geen dansende poppetjes willen, misschien kunnen we hier nog iets anders voor bedenken.