Nog niet zwanger na een half jaar. Wie ook?

01-01-2014 09:06 484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer dames hier die inmiddels een half jaar proberen zwanger te raken? Ik ken de statistieken en weet rationeel gezien dat ik me nog niet echt zorgen hoef te maken, maar toch word ik inmiddels wel een beetje nerveus. Het lijkt mij fijn om die onzekerheden te kunnen delen. Ik ben overigens 30 jaar, we gaan voor kind nr. 1.
Hallo allemaal,

Even een kort berichtje. Gisteren toch maar alle moed bij elkaar geraapt en getest. De test laat weinig te raden over: twee dikke strepen. Ik ben dus na ruim een jaar proberen sinds mijn miskraam opnieuw zwanger.

Manlief en ik zijn er allebei nog een beetje beduusd van. Ik denk dat het nog wel een paar dagen gaat duren voor ik er aan gewend ben.

Fijne dag allemaal.
Whaaaaa gefeliciteerd! Zie je nou wel! Wat goed zeg. en nu maar hopen op de eerste tekenen van misselijkheid en zere borsten (niet te erg, maar wel dat je zeker weet dat je zwanger bent)
Ik wil wel een nieuw topic maken. Doe dan wel een algemene inlog dan kan iedereen erbij. Miaauw had laatst al zo'n mooie tabel gemaakt. Als het mij niet lukt kan zij het misschien doen.
Jaaaa! Gefeliciteerd! Zou t dan toch, allemaal vlak na elkaar zwanger 😉
Super!!!
Niets hoeft, paarden wel
Ik heb de tabel in een text bestand staan thuis. Kan hem hier wel plakken. Zonde van je tijd anders!
Niets hoeft, paarden wel
Heb hem net aangemaakt, maar bedankt!

nieuwe topic met tabel!

Als iemand nog inspiratie heeft voor een leuke openingspost, ga je gang. Ook als er dingen anders moeten. ik heb de zwangere nu even apart, omdat er werd aangegeven dat we geen dansende poppetjes willen, misschien kunnen we hier nog iets anders voor bedenken.

Waaaaauw gefeliciteeerd serieas!! Wat super voor jullie. Geniet ervan

En top het nieuwe topic! Ik ben zojuist erheen verhuisd haha
Serieas, wat gaaf. Gefeliciteerd!

(Ik ga nu verder in het nieuwe topic)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven