Nog niet zwanger na een half jaar. Wie ook?

01-01-2014 09:06 484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer dames hier die inmiddels een half jaar proberen zwanger te raken? Ik ken de statistieken en weet rationeel gezien dat ik me nog niet echt zorgen hoef te maken, maar toch word ik inmiddels wel een beetje nerveus. Het lijkt mij fijn om die onzekerheden te kunnen delen. Ik ben overigens 30 jaar, we gaan voor kind nr. 1.
Whooptiedoo, we hebben de eerste zwangere in the house! voor Miaauw.

Blijf lekker meeschrijven als je daar zin in hebt hoor.

En stresskipje, oh wat een verhaal over dat spoelgedoe. Ik kan me voorstellen dat het je neus uitkomt en dan ook nog die twee weken erna: vermoeiend! Ik vind mezelf ook onwijs vermoeiend met m'n ingebeelde kwaaltjes, zo irritant dat ik er niet gewoon nuchter over kan zijn.

Over testen: ik moet gewoon tegen mezelf zeggen dat het niks is anders maak ik mezelf gek. De vorige keer voor ongesteldheid had ik ook een paar dagen spotting en rommelende buik trouwens.

Morgen moet ik werken dus vrijdag maar testen als ik dan niet ongesteld ben. Ik hou jullie op de hoogte.

groetjes aan allemaal!
Grr: 3e keer m'n getypte bericht foetsie!

Dus nu heel kort!

Miauw gefeliciteerd! Als je het zelf ook leuk vind, hier blijven! Vind ik gezellig!

Sun: stom!!!

Moringa: spannend, maak jezelf niet gek!

Stresskipje: groot gelijk, dat je toch een poging hebt gewaagd!

Hartje: klinkt als een heerlijke vakantie! Hopelijk weer helemaal opgeladen en uitgerust!

Hier: nog steeds ziek, geen positieve ovulatietest, wel hoge temp, maar heb ook griep! Ik ben er even spuugzat van, gisteren ook nog van een kennis gehoord dat ze per ongeluk zwanger is geworden! Topnieuws! Maar niet getreurd, als ik me weer fit voel kan ik een stuk beter relativeren 😉
Miaauw jeej! Wat goed! Dat er maar velen mogen volgen
Miaauw, super!! Gefeliciteerd!

Ga genieten!!!
Ennnnnn..... ongesteld! Keurig op 14 dagen na eisprong. Helaas pindakaas maar ben blij dat het eindelijk is doorgebroken en ik van die rommelende buik + zere liezen af ben.
Hartje.. wat jammer dat je daar ook niet altijd zon had.. ik duim voor je dat het een vruchtbare vakantie was geweest! Hahah lastig is dat nu he die 2super lange weken erna!! Wanneer is je nod?

Tralala pff wat vervelend! Wat heb je?! Wel snel beter worden hoor! Denk dat het niet puur met het relativeren te maken heeft maar meer dat het lastig is als iemand die "dichtbij je staat" zwanger word omdat je dan constant die buik ziet groeien en er iets vaker mee geconfronteerd word! Op hoeveel dagen zit je nu? Misschien heb je een late ovulatie? Is je cyclus regelmatig? Blijf gewoon doortesten meis..! En anders volgende maand toch andere ovutesten kopen want zo stress je en dat vertraagd het misschien nog meer..

Moringa wat klote!! Indd echt heel vermoeiend ..Gelukkig is wel te zien nu dat je cyclus klopt :)! Zie dit anders maar als een testronde en de volgende ronde voor het echie! Drink maar een paar lekkere speciaalbiertjes en neem wat lekkers toe!

Hier zoals verwacht gisteren een nog donkerdere egale ovutest en vandaag weer.. had het vorige maand ook 2 a 3 dagen achter elkaar.. heb natuurlijk google om raad gevraagd en het schijnt wel redelijk normaal te zijn.. vind het wel een beetje lastig want wanneer is nou eigenlijk echt het beste moment om het bed in te duiken :s als je 3 dagen aan stuk een positieve ovutest hebt?!?!??

Hoe gaat het met de rest? Nog iets leuks gedaan op deze regenachtige vrije dag?
Balen moringa!! Altijd fijn om te weten waar je aan toe bent, dat wel.. En precies op tijd, kun je in ieder geval vertrouwen op je lichaam.

Stresskipje: je ovulatie weer gespot! 3 dagen goed je best gedaan? Dat is inderdaad een lange piek, ik dacht altijd dat je die maar 1 dag kon meten.

Ik had flink de griep, een doos tissues versleten, zoveel hoesten dat ik buikspierpijn heb... Maar vandaag voor het eerst het idee dat het weer wat beter gaat gelukkig, niks aan!

Ik zit nu op dag 23, temperatuur en ovutesten wijzen er beiden op dat er geen eisprong is geweest. Nu was m'n cyclus de laatste keer 37 dagen, dus het zou nog kunnen komen als mijn 2e helft kort is. Optie 2, omdat ik ziek ben geweest is het anders. Weet iemand daar wat vanaf? Kan dat?

Optie 3, stomme optie, daar wil ik nog niet teveel over nadenken...
Hartje, wat fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad! Heb je nog mooie dingen gezien, of speciale dingen gedaan daar?

Moringa,

Heb je de laatste maanden steeds een lange cyclus? Of wisselt het erg?

Stress-kipje, ik heb een tijdje geleden wel gelezen over het spoelen, maar weet zo even niet meer waarom je dat moet doen. Zou je het nog een x willen vertellen?

En is er een kans dat het nog veranderd... dat je niet meer hoeft te spoelen?

Tralala, gelukkig voel je je weer wat beter! Ik heb geen idee hoe het zit met je eisprong als je ziek bent... Mss komt je ei nog wel? Omdat je ook geen rare dingen hebt gezien bij je temperatuur...

Waar ik trouwens nieuwsgierig naar ben:

Zijn jullie getrouwd? Al lang samen met je vriend/man?
Miaaauw, hoe is het met je.? Is het allemaal al een beetje doorgedrongen?

Tralala, vervelnd dat je ziek bent :( gelukkig gaat het weer de goeie kant op. Gek dat je nog geen eisprong gemeten hebt. Zover ik weet heeft dat niks te maken met ziek zijn oid. Maar ik kan het ook mis hebben. Misschien komt het nog ietsje later?

Moringa, he bah :( ik had toch wat hoop voor je. Is altijd weer even een teleurstelling. Maar je weet weer waar je aan toe bent. Als ik ongesteld word is het ook altijd een opluchting omdat je dan niet meer in die onzekerheid zit. Hoe is het verder met je? Gaan jullie nu eigenlijk nu het zaad van je man beter was dan de vorige keer, verder met dat traject?

Sun, ja we hebben geweldige dingen gezien!! Echt zo prachtig allemaal. Grand canyon, yosemite park, door de woestijn, las vegas los angelas, san fransisco! Ga zo maar door haha fantastische reis en blij dat we het nog konden doen ook. Ik ben blij dat toen we erahter kwamen dat het niet zo snel ging als gedacht, we gewoon door zijn plannen in ons leven.

Wij zijn trouwens niet getrouwd, maar zon 8 jaar samen.

Mijn nod is 8 juni. Afwachten maar weer. Heb nog niet echt overtuigende kwaaltjes :p
Hartje.. ik ben nog steeds bang dat er weer een leeg zakje zit. Ik ga proberen een vroege echo te krijgen. Verder is het wel geland, maar durf nog niet ver te denken. Vertellen doen we ook pas na de 12 weken echo.

Wij zijn wel getrouwd. Ruim 9 jaar bij elkaar waarvan de helft ongeveer getrouwd.

Tralala.. misschien komt je eisprong nog?
Niets hoeft, paarden wel
Miaauw, wat geweldig voor je!

Moringa en Sun...balen.

Stresskipje, ik herken het helemaal. Heel irritant als je weet dat je een kleine kans hebt dat het wel wat is. Je wilt die kans niet verprutsen door je helemaal uit te leven op alles wat niet goed is.

Hartje, wat een geweldige rondreis hebben jullie gemaakt, zeg! Super, hoor. En dan ook nog je ei tijdens de reis. Nu hopen dat je een aandenken aan de reis overhoudt.

Hier is het nog spannend. Normaal heb ik altijd vanaf een dag of 10 a 11 na mijn ei spotting. Inmiddels zit ik op dag 16 sinds mijn ei en nog geen spotting te bekennen. Dat kan twee dingen betekenen. Of ik heb iets voor mijn ei aangezien wat het niet was (dit heb ik al eens eerder gehad en toen was de teleurstelling wel heel groot) of....................ik ga Miaauw achterna. Ik heb nog geen test durven doen. Zodra ik dat wel heb durven doen laat ik het weten.
Morning ladies!

Tralala, wat vervelend dat je nog steeds geen ei gespot hebt. Gelukkig begin je je al wel wat beter te voelen, kan me ook voorstellen dat je ook niet echt zin hebt om het te proberen als je je niet goed voelt..Ik weet ook niet of het effect op je ei kan hebben eigenlijk, zoals ik hier lees, zou je nod ook korter na je ei kunnen zijn ipv 14 dagen dus ik zou indd door blijven testen! en indd gooi die optie 3 maar uit het raam, laten we ervan uit gaan dat het optie 1 of 2 is .

Sun, geeft niets hoor. De PH-waarde van mijn slijm is te hoog (of te laag weet het even niet haha), dat noemen ze ook wel vijandig slijm of zuur slijm. Dat slijm zorgt er voor dat ziektekiemen worden gedood, echter als het slijm té zuur is dood het niet alleen de ziektekiemen maar ook het zaad! waardoor het zaad niet bij de eileiders/baarmoeder kan komen. Met een middeltje moet ik mijn schede spoelen (intieme douche) die ervoor zorgt dat het slijm (tijdelijk) minder zuur word waardoor ik kort daarna dan het beste seks kan hebben. Ik weet niet of het uit zichzelf beter kan worden, maar denk het niet, dus waarschijnlijk moet ik blijven spoelen, zal het eens navragen.

hartje, heel goed dat je de reis gewoon hebt durven plannen en het klinkt echt als een actieve vakantie!! Lijkt me echt een top ervaring!

miaauw ik snap je onzekerheid en dat je de 12 weken even wilt afwachten. probeer er toch alsnog van te genieten! heb je al gevraagd of je een vroege echo mag krijgen en wanneer zou je die dan krijgen?

serieassss wat spannend!!!!!!! heb je normaal een regelmatige cyclus? gebruik je ovutesten of voel je je ei altijd heel duidelijk? Ik wil eigenlijk zeggen laat ons toch niet zo in spanning en gooi die test ertegen aan!! hihihi!!! maar ik snap dat je het zolang mogelijk probeert uit te stellen alleen ik heb goeie hoop voor je omdat je ook ineens geen spotting hebt! Hopelijk ga je indd miaauw achterna! houd ons op de hoogte hoor! duim voor je!!

Moringa en chevrolet, hoe gaat het?

Hier terug van een heerlijk weekendje parijs met mn lief.. ben weer opgeladen en hebben genoten volgens mij was mijn ei ook nog in parijs, vrijdag had ik nog een posi ovutest T streep donkerder dan de C, zaterdag de T en C streep even donker, en zondag was mijn ei al geweest aangezien de T veel lichter was dan de C. Hopelijk is parijs de stad is waar wij onze liefdesbaby hebben mogen maken

Fijne zonnige dag allemaal!
@stresskipje. Geweldig zo'n weekendje Parijs! Als ik het zo lees dan heb je inderdaad je ei gehad. Dat was dus helemaal top. Nu hopen dat je het ultieme souvenir mee terug neemt. Als het een meisje wordt dan kunnen jullie haar Paris noemen.

Tralala, zo'n ei is maar raar. Het reageert bij mij ontzettend op stress. Ben een keer een cyclus gevolgd in het ziekenhuis en dat was gelijk een ei dat pas op dag 18 kwam, terwijl ik normaal tussen dag 11 en dag 16 toch wel een positieve ovulatietest heb. Hopelijk vind je m toch nog.

Hier is het voor mijn doen echt raar. Ik heb met ovulatietesten mijn ei gevonden (denk ik, maar daar twijfel ik nu weer aan) en ik heb 'm ook gevoeld. Normaal heb ik dan meestal vanaf een dag of 9, 10 en soms een keer dag 11 of 12 na het ei spotting en dan wordt ik als ik dat een dag of 2 a 3 heb gehad ongesteld.

Nu geen spotting te bekennen en inmiddels op dag 16. Het gekke is dat ik me helemaal niet anders dan anders voel en dat had ik de vorige keer toen het raak was vrij snel wel. (Maar goed, of dat zo zaligmakend is weet ik niet, want dat werd ook vrij snel een miskraam) Daarom denk ik ook nog af en toe dat ik misschien er toch naast zit of dat het toch niet goed zit. En daarom durf ik ook eigenlijk niet zo goed te testen.
anoniem_130784 wijzigde dit bericht op 02-06-2014 13:12
Reden: rare zin
% gewijzigd
Wat een spannende verhalen allemaal! Een parijsbaby klinkt goed, stresskipje 😉 nu dus afwachten! Fijn dat je weer opgeladen bent., een weekendje weg kan wonderen verrichten.

Hartje, ook op naar een vakantiebsby 😉 het klonk iig wel heerlijk, en hele mooie dingen gezien dus. Fijn dat jullie de reis gewoon gepland hebben en het nu leuk hebbengehad. Wij hebben in juli/aug ook een lange, verre reis op de planning staan. Ik wilde m eerst niet boeken ivm mogelijk een baby, toen niet ivm mogelijk zwanger, m'n vriend heeft me toen toch overtuigd. En gelukkig maar, Anders zat ik deze zomer thuis, zonder baby en hoogstwaarschijnlijk ook zonder zwangerschap 😉

Serias, oei, spannend!! Ik ben ook voor testen, net als stresskipje! Maar ik kan me voorstellen dat je zo lang mogelijk wilt wachten.

Niet te veel twijfelen aan je ovutesten, als die positief was en je hebt het gevoeld, is dat gewoon zo! Een eerste zwangerschap hoeft natuurlijk ook niet zo te voelen als een tweede, dus het zou kunnen! Hopelijk snel duidelijkheid, onzekerheid is het meest stomme deel, dan slaat mijn fantasie altijd extreem op hol 😊

Miauw, ik kan me goed voorstellen dat je je nog onzeker voelt. Iald je een miskraam hebt gehad, ben je daarna toch minder onbezorgd zwanger. Hopelijk mag je een vroege echo, en kun je er snel van gaan genieten!

Sun, moringa, hoe is het met jullie?

Wij zijn trouwens een jaar of 7,8 samen en niet getrouwd, trouwen komt nog wel eens, eerst een andere prioriteit. Ik zou liever niet zwanger trouwen, dus dat maakt trouwen een lange termijn plan.

Hier: wel weer een beetje fitter, maar nog wel thuis! Verder nog geen positieve test en ook nog geen temp die wijst op een eisprong, dag 25 inmiddels... Afwachten dus maar, al word ik met de dag ongeduldiger (en begin ik stiekem ook wel ongerust te worden, wat als ik nu voor de 2e maand m'n eisprong niet kan vinden)... Maar daar mag ik me pas druk over maken, als ik weer ongesteld ben en er echt niks is gebeurd!
Even snel een korte reactie: ben zaterdag weer ongesteld geworden. Behoorlijk balen weer. Heb vandaag gelijk een afspraak met de huisarts gemaakt. Mag vanmiddag langskomen. Zal straks even wat uitgebreider reageren.
Balen chevrolet! Dapper van je dat gelijk actie hebt ondernomen en de huisarts hebt gebeld! Is toch weer zon momentje, andere fase in, voor je gevoel! Hopelijk een fijn gesprek vanmiddag! Succes!
Chevrolet, ik hoop dat je huisarts voortvarend te werk gaat en dat hij/zij je niet aan het lijntje houdt. Succes, ik hoop dat je een goed gesprek hebt.

Tralala, je hebt het goed te pakken, zeg. Lekker, zo'n vakantie in het vooruitzicht. Ik vind het altijd fijn als ik iets heb om naar uit te kijken. Vorig jaar heb ik ook vrij weinig gepland omdat ik ook dacht zwanger te zullen zijn en daardoor uiteindelijk niet zwanger de vakantie thuis gevierd. Was ook lekker, maar zo'n mooie reis daar kan ik altijd wel erg van genieten.

Wat je ei betreft: probeer niet in de stress te schieten. Daar reageert je ei ook op...door er nog langer over te doen. Ik kan me overigens goed voorstellen dat je je voorzichtig aan wel wat zorgen begint te maken. Maar ik heb de ervaring dat wat er niet goed is, is er toch al. Dus dan kun je het maar beter weten, dan is er misschien wat aan te doen.
@ serieas, wanneer ga je testen? Ik snap dat het spannend is, maar soms is het wel goed om zekerheid te hebben. Nu heb je ook de hoop dat je zwanger bent. Mocht je ongesteldheid nu wat langer duren, dan wordt je nog teleurgesteld. Met een test weet je iets beter waar je aan toe bent en misschien heb je wel een knalstreep!

@ Stresskipje. Klinkt als een goede vakantie. Ik ga duimen voor een Parijsbaby!

Net terug van de huisarts. In principe denkt ze dat er bij mij geen medische oorzaak is. Geen chlamydia gehad (2 jaar terug getest) gewoon een regelmatige cyclus met eisprong. Heb nu dus eerst een verwijzing voor mijn vriend gekregen voor spermaonderzoek. Denk dat we morgen maar gelijk het potje weg moeten brengen. In principe als dat goed is, wil ik zelf nog wel even doorproberen. De huisarts zei dat ze 2 jaar aanhouden voor vervolg stappen. Maar als ik eerder een verwijzing wil dan kan dat. Maar als er verder geen aanleiding is waarom het niet zou lukken wil ik zelf nog wel een half jaar proberen voordat ik echt verdere stappen ga ondernemen.
Hoooh ineens mn hele bericht weg! Had zoveel getypt!

Miaauw, ik snap je onzekerheid heel goed. Ik hoop toch dat je ervan kan genieten. H je de vk al gebeld? Mijn vk zei de vorige keer dat als ik weer zwanger zou zijn ik sowieso een vroege echo kreeg.

Chevrolet, knap dat jullie die stap gezet hebben. Iedergeval fijn om te horen dat ze denkt dat er met jou niks is. Ben benieuwd wat er uit het spermaonderzoek komt. Kan me voorstelln dat je het liever nog ven zelf wilt proberen. Ik duim voor goed nieuws.

Serieas, spannend. Klinkt goed! Wanneer is je nod eigenlijk?

Stresskipje, aaaah parijs! De stad der liefde het is ons gelukt in Parijs! Dus wie weet jullie ook! Wanneer is je nod precies?

Tralala, wat vervelend dat je je eisprong niet kunt vinden. Heb je hem al eens gevonden? Komt vast goed, misschien een lange cyclus?

Hier wordt het weer erg spannend. Vandaag licht bruin/roze slijm gehad. 6 dagen voor nod. De vorige keer dat het raak was had ik het 8 dagen voor. Nod. Mn buik voelt gewoon raar. Gisteravond had ik zelfs lichte menstruatiebuikpijn.

Eigenlijk denk ik gewoon dat het raak is... Woooow zei ik dit echt hardop? Ik heb me altijd ingehouden dit te denken, maar de teleurstelling is er anders toch. Met of zonder hoop... We kunnen niet anders dan wachten tot zondag!
Dag allemaal, wat is er weer een hoop geschreven! Met mij is het goed hoor, als ik eenmaal ongesteld ben is het hele zwanger worden weer even buiten beeld en dat is wel lekker

@ Chevrolet, goed dat je naar de huisarts bent geweest. Gewoon hup gauw dat potje wegbrengen, dan kan je in ieder geval een ding uitsluiten.

@ Serieas, ik zou toch ook maar testen. Ik weet niet hoe het bij jou is maar ik zou me vanalles in m'n hoofd halen. Als het positief is, is dat natuurlijk super en als het negatief is kan je het makkelijker uit je hoofd zetten. Spannend hoor, ik duim natuurlijk voor je!

@ Tralala, hmmm wat vreemd van dat ei. Bij mij was ie deze cyclus op dag 25 of 26 ofzo. Heel laat dus. Maar als je m weer niet kan vinden en je word wel ongesteld zou ik er toch een doktersbezoekje aan wagen.

@ Stresskipje, lekker relaxed een kleine vakantie gehad! Ik had ook trouwens 2 dagen een positieve ovulatietest dus dat is verder niet raar volgens mij. Ik ben er maar vanuit gegaan dat ik dan eisprong had de dag na mijn laatste positieve test. Maar ok, duimen voor een Parijsbaby dan maar

@ sun, we zijn bijna 4,5 jaar samen en vorige zomer getrouwd. Dat laatste had ik nooit verwacht te zullen doen maar ik vond het echt heel erg gaaf, we hebben ook zoveel leuke & lieve hulp van familie & vrienden gehad. En jij? :-D

@ Miaauw, ik hoop dat het allemaal goed gaat!
Hartje, wat hebben jullie veel gave dingen gezien in Amerika! Echt wel fijn dat jullie de reis hebben gemaakt!

En nu de spannende wachtdagen... Met tekenen van een innesteling?!

Serieas, spannende dagen. Welke dag in je cyclus zit je nu? Ben je al over je ‘normale’ aantal dagen heen?

Stress-kipje, lief dat je het nog een x wou uitleggen. Is het vijandige slijm bij de huisarts bekend geworden? Of was je al verder met onderzoeken in het zkh?

En moet je dit dan eerst een tijdje proberen? Of zijn er al andere vervolg afspraken gepland?

Wat heerlijk, zo’n weekendje weg! De meest ideale omstandigheden om een kindje te mogen maken!

Lastig Tralala, dat je nog steeds je ei niet hebt gevonden. Heb je de vorige maand met ovutesten en temperaturen niks kunnen vinden? Of alleen met ovutesten?

Chevrolet, wat fijn dat je huisarts jullie verder op weg kan helpen.

Ik ben het even kwijt… heb jij eerder een miskraam gehad? Of al een aantal jaar bezig?

Moringa, ik ken het gevoel wel wat je het omschrijft. Even ongesteld, even wat anders. De eerste uren zijn dan het ergst, flink balen dat het weer niet gelukt is… maar daarna, even geen ‘verplichtingen’.

Hier zijn de rode duivels inmiddels verdreven… op naar ronde (even kijken op mijn app...) 15. Elke dag temperaturen… vanaf dag 10 maar weer ovutesten doen denk ik. En heel veel spontane vrijpartijen… al gok ik dat het spontane er snel af is als ik er weer teveel over ga nadenken.

De meeste van jullie zijn echt al een tijd samen en zelfs getrouwd!

Trouwen hoor ik toch niet zo heel vaak meer op ‘jongere’ leeftijd.

In vergelijking met jullie kom ik net kijken… Ben nu zo’n 2enhalfjaar samen met mijn vriend.

Omdat wij elkaar op wat latere leeftijd ontmoet hebben, gaat het allemaal wat sneller (al laten de baby’s laten nog even op zich wachten ).

En wat hebben we een heerlijk vooruitzicht... tropische temperaturen aankomend weekend!!!! Heerlijk!
Misschien moeten we een nieuw topic starten met een tabel. Dan is het allemaal wat overzichtelijker..

@sun. Ik ga nu ook voor ronde 15. Heb mei vorig jaar een vroege miskraam gehad bij 5 weken. Dat was in ronde 2. Daarna niks meer.

@samen, wij zijn niet getrouwd maar zijn al wel bijna 8,5 jaar samen. Ik wil wel graag trouwen, maar liever niet als ik zwanger ben. Beetje hetzelfde als tralala. Ik hoop wel dat we ooit nog gaan trouwen maar voorlopig nog niet.

Wij hebben vanmorgen een last minute geboekt. Gaan donderdag tot zaterdag even lekker weg Naar de Ardennen. Vriend heeft alweer een datum wanneer hij weg moet. Gelukkig is dat na mijn ei dus ook deze maand kunnen we weer goed benutten.

@hartje, wat klink je positief! Ik hoop het voor je! Stiekem hoop ik ook elke ronde op een innestelingsbloeding. Het is al een soort eerste teken, maar lang niet iedereen heeft dit. Toch klinkt het veelbelovend bij jou. Bij mijn mk had ik het ook niet, maar toch zit ik een week na de eisprong wel altijd even te checken als ik naar de wc ga. Stom eigenlijk
Hahah nou serieas mocht dat indd zo zijn, dan noem ik haar zeker Paris! Misschien wel als tweede naam, de betekenis die er dan aanhangt lijkt me dan super :)! Wel een grappig grapje die ik toch best als een goed idee zie mocht het deze maand raak zijn haha! Ik snap wel dat je bang bent om te testen hoor, ik moet zeggen dat ik al teveel negatieve testen heb gehad dat ik ook banger ben om te testen om zo die teleurstelling niet te hebben.. MAAR toch lijkt indd zoals tralala zegt de stress en het nadenken erover ook niet goed.. het lijkt er nu op dat je o.b.v je vorige cyclussen en je ei die je hebt gemeten met ovutesten minstens 4 dagen over tijd bent :)! Ik ben zelfs zenuwachtig voor je haha!

Chevrolet ahh :( bah verrot wat goed dat je naar de dokter kon en al helemaal goed dat jij zo ontzettend kalm bent en het het liefst nog even zelf wilt blijven proberen als alles goed is.. wel fijn dat jullie morgen al het zaadonderzoek beginnen van je vriend!

Tralala, misschien toch een ideetje om morgen de dokter te bellen? De situatie van vorige maand uit leggen en van deze maand en aangeven dat je ziek bent geweest, kun je meteen vragen of dat invloed erop kan hebben gehad? Ik denk dat het je kan opluchten door je vragen te stellen aan de dokter en hopelijk goede antwoorden te krijgen? Ben bang dat je je anders met de dag ongeruster gaat maken en stress is denk ik ook ongunstig?

Sun: we waren al een tijdje bezig met onderzoeken in het zh, nu moeten we dit een half jaar proberen en als het dan nog niet is gelukt moeten we terug komen (september). Fijn dat je over een paar dagen weer je nieuwe kansen op kan zoeken! Wel vervelend indd dat teveel erover nadenken he! Veel afleiding zoeken helpt wel heb ik gemerkt!

Hartje! Dat zou indd een teken kunnen zijn van een zwangerschap! Hoor dat zovaak dat mensen bruin/roze bloed hebben verloren voor de zw.schap! Wat bijzonder dat je eigenlijk voelt dat het raak is! Dan hebben we nog een juichpoppetje! Ga je nu vroeg testen? Wel laten weten hoor kunnen we voor je meeduimen!

Moringa het was nu 3 dagen posi volgens mij, maar fijn iig om.te horen dat meerdere dagen normaal is! Ik had ook gelezen dat de laatste positieve test vlak voor je ei is.. fijn dat je weer even kan relaxen en het even kon laten rusten! Hopelijk deze ronde meer succes!
Ah ik had een crosspost met Hartje. Spannend Hartje, ik ben heel benieuwd. Nu nog even wachten tot zondag (aaarghhhh! ) en dan weet je het.

Ik heb trouwens ook een rare buik maar dat komt doordat ik net een berg koekjes heb weggewerkt (beetje spijt van nu)

Sun, hier op naar ronde 11. Klinkt weinig eigenlijk. Al een jaar bezig maar heb een paar hele lange cyclussen er tussen zitten. De laatste 2 waren 40 en 41 dagen.

Ik had trouwens ook nooit gedacht dat ik zou trouwen en ook nog nooit eerder het idee dat ik dat zou willen. Behalve met deze man. Ben helemaal niet traditioneel ingesteld oid. Tot nu toe bevalt het getrouwd zijn prima maar ik ben dan ook niet echt jong (32 al)

Lijkt me eigenlijk best handig om een nieuw topic met tabel te beginnen Chevrolet.

Fijne avond allemaal!
Hartje: je maakt het nu nog spannender dan in je eerdere berichtje! Ik hoop echt voor je dat het raak is, heb je zon sterk voorgevoel al vaker gehad?

Chevrolet, wat een goed vooruitzicht, een weekendje Ardennen! Wordt het daar ook zo lekker warm als in nl? Klinkt als een fijn gesprek bij de huisarts, snel dat potje inleveren , is dat ook achter de rug. Weten dat het gewoon zou moeten kunnen, lijkt me wel rustgevend!

Eigenlijk wil ik op dit moment de huisarts nog niet bellen, ik ken die man/vrouw helemaal niet... En het voelt nog wat voorbarig, eigenlijk wil ik pas bellen bij m'n volgende menstruatie, als ik echt geen eisprong heb gevonden. Dat is dan de tweede maand, 1x met ovutesten alleen en nu met temp en ovu. dan heb ik wel genoeg 'bewijs' verzameld vind ik zelf. Temperaturen is dan ook wel fijn, omdat een ha niet kan zeggen dat je de piek gemist kan hebben..

Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat het helemaal niet nodig is en dat m'n eisprong gewoon extreem laat is!

We zijn ook druk met een ander huis, woensdag gesprek bij de Hypotheker over onze financiële mogelijkheden. Erg spannend, want we huren nog op dit moment!

En, een topic met een namenlijstje! Leuk, maar niet met blije poppetjes erin toch? Ik heb overigens geen flauw idee hoe dat werkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven