Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 07 juli 2008 @ 21:26:

Whaha prinses.. die kast is wel leuk .. maar dan moet Xan m wel schuren en in de mexicaanse teakolie ofzowiets zettenDoe ik voor je lieverd.... Kopûhhhh?
RPO meldde dat in een telefoontje begin van de avond...

Vond het best sneu voor hem , maar ben ook heel eerlijk (en bot) geweest dat ik t erg voor hem vind en hem t allerbeste wens. maar dat ie van mij niet veel hoeft te verwachten aangezien hij mij heeft laten stikken in de tijd dat ik allemaal slecht nieuws kreeg. Geloof niet dat hij dat erg leuk vond om te horen. Maar ik kon op dat moment niet echt inlevend en met oohs en aaahsss aan komen zetten
Xan whahah vind m te duur :P daar heb ik voor 100 euro erbij een onwijs mooi dressoir voor al in TEAKHOUT die precies past bij mijn tv meubel en tafel
Wat nou te duur.......Het is wel een échte oud grenen kast ( met échte houtwormgaatjes enzo.... )

Nieuw in de winkel betaal je zo ¤ 600,00...dus ¤ 150,00 is een koopje
Tsja.... denk inderdaad dat RPO dat zelf in de hand heeft gewerkt... je oogst wat je zaait toch... geen medeleven in ieder geval...
Peas on earth!
Precies Prinses , neemt niet weg dat ik t erg voor hem vind. Hij krijgt radioactieve straling e.d.. Zal kaal worden (naja dat was tie bijna al ) En eigenlijk heb ik nadat ik beste maatje belde er alleen maar grapjes over lopen maken.. Best triest maar kon niet echt symphatie opbrengen. Erg ?
Wel een mooi kastje Vleertje!

Wat RPO betreft: Hij heeft jou niet zo netjes behandeld in de tijd dat JIJ shit had....dus erg??? Neuhhh!
quote:Xander68 schreef op 07 juli 2008 @ 21:26:

[...]

Dacht het niet....neeeee........etentje!!
Xan .. tja dat weet ik wel maar ergens voel ik mij schuldig dat ik nu net zo lullig heb gehandeld als hij toendertijd...

Zo zit ik niet in elkaar , maar goed tis beter zo .. Dan weet ie wel dat ie bij mij weinig kan halen
goed gedaan vleertje!
quote:Miranda01 schreef op 07 juli 2008 @ 21:58:

[...]

neeeee........etentje!!Yep!
Zo vleertje gaat haar laatste nachtdienstje ff draaien vannacht.. en morgen lekker op tijd mijn bedje uit.. En dan moooi verder schilderen..

Vriendinnetje maakt me helemaal lekker ze heeft een kadootje voor mij gekocht en wil niet zeggen wat.. Krijg t morgenavond.. Ben dus heeeullll nieuwsgierig .. Tis in iedergeval te gebruiken in huis.. Had der om wat hints gevraagd
quote:Miranda01 schreef op 07 juli 2008 @ 20:21:

oh jee, moeten we naar je toe komen ...?? Ja Allemaggies, wat is er veel gepost! Heb nog niet alles terug gelezen, maar kan wel vast mededelen dat het serieuze daten voorbij is. Voordeel / lering: mijn gevoel laat me niet in de steek.
Ow, we zijn in de race voor een etentje die Xan koste wat het kost per se zal zal en wil wil betalen
Jáááááhááááh! Wie o wie gaat er een etentje met me winnen?
Jeminee....

Heb vanmiddag even bijgelezen en wilde ook wat posten, maar ik kon even niet zonder gestoord te worden achter de pc zitten. Maar nu ik weer thuis ben staat alles nog veel voller!!

Hier gaat alles goed. Vertel niet teveel, omdat ik vermoed dat een kennis van me meeleest en dat is niet zo handig! Die hoeft niet alle ins en outs van PMB te lezen.

Dus koetjes en kalfjes!

Las dat lafjoetwo het befaamde 'hardloopschoenen'-syndroom vaak heeft gehad, maar nu niet heeft. Dat klinkt positief! Ik heb met wat vrienden de hardloopschoen-indicator bedacht.

Staan ze in de kast, dan is het een erg leuke man, staan ze bij de deur dan wil je het liefst zo snel mogelijk wegrennen. En (heel soms) zitten ze al aan je voeten en is man in kwestie echt te stom!

Ik ga eens even teruglezen waarom RPO Vleer heeft gebeld!
Ik ben er ook weer

Vrees dat Xan nu geobsedeerd de berichtenteller gaat bijhouden... ik hoop dat ie met zichzelf uit eten mag... dan zal ik jullie ervan verslag doen hoe dat verloopt

Even knuffel voor Lafjoe. Op je gevoel kunnen afgaan is goed, dat het daten daardoor ook stopt is niet leuk
Peas on earth!
Hey Popje, vervelend dat je dat vermoeden hebt. Jammer ook wel. Ben erg nieuwsgierig.

Wat betreft date, das voorbij.
Ah, Lafjoetwo, ik was vanmiddag nog zo hoopvol!!

Waarom??
Sjee wat een posts ineens zeg!

Pop, wat vervelend dat een bekende meeleest. Jammer!

Prinses, dankjewel voor de tissues. Ik geloof dat je doos alweer leeg is...

Ik ben nu (na heel veel bellen met dinnetjes) tot de conclusie gekomen dat ik de volgende keer tegen VL moet zeggen dat ik er ontzettend spijt van heb dat ik het uitgemaakt heb.

Bah, weer een flink aantal stappen teruggedaan nu.
Lafjoetwo, wat is er gebeurd? Ben je weer single? Nee toch???!!! Vertel! Laat het niet waar zijn!
Een nieuwe doos dan maar weer

Peas on earth!
*begrijpt Sun niet meer...maar komt daar op terug...gaat nu slapen )
Dankjewel Prinses!

Xan, wil je dit morgen of zo uitleggen? Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven