A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
En ja, dat "Dreamer" viel me gelijk op!
Hey Carlien! Welcome back?

Benieuwd hoe alles bij jou reilt en zeilt!
En hoe gaat het nu met jou, Thee? Kun je lekker genieten van de zon en het mooie weer? Of houd je daar niet van?
Later is nu
Ja Dreamer, het kan mij niet warm genoeg zijn maar helaas gaat het helemaal niet goed op dit moment. Ben naar de 43 kg aan het zakken en aankomen lukt niet. Ik word er wanhopig van en natuurlijk behoorlijk zwak/slapjes.
K*t da's dus een BMI van 15,2
Oh bah Thee
Later is nu
Carlien, ga morgen even op je site kijken en hoop dat wat ik wil (vervanging vorig exemplaar) op voorraad is en evt. snel leverbaar.
Jemig Thee, wat is er aan de hand, dat je zo afvalt?

Alles reilt en zeilt hier gewoon . Zoon heeft een nieuwe opleiding gevonden en gaat in september weer beginnen, dochter haalt binnenkort hopelijk haar propedeuse, ik run onderhand al 11 jaar de webwinkel en manlief heeft ook de crisis tot nu toe weer overleefd met zijn bedrijf. Niks te klagen

O ja, en ik heb sinds vorig jaar 2 Vlaamse Reuzen, die het wonderbaarlijk goed kunnen vinden met de katten en de hond. Gezellige bende dus.
Carlien, nog steeds een nachtbraker ?

Ik niet hoor, maar toevallig even wakker ivm dorst en zo'n 'kans' moet ik aangrijpen om even wat vocht binnen te krijgen.

Haha, waarom verbaast het e niet dat de Vlaamse Reuzen het zo goed kunnen vinden met de rest.

Waar ik aan moet 'wennen' dat het ineens zo hard gaat met jullie kinderen. Natuurlijk lange tijd niks van meegekregen en nu zijn het ineens geen 'kleintjes' meer.

Fijn dat het jullie zakelijk allebei goed gaat en ik herinner me zeker de oprichting van je webwinkel nog. Als je dat beginassortiment vergelijkt met nu...!

Het blijft wat onduidelijk waardoor ik zo blijf afvallen cq het me niet lukt om aan te komen. Ben wel bezig met af en toe stukje te typen over hoe en wat in conceptmail die ik o.a. naar Dreamer en Jas kan sturen. Mail het jou dan tzt ook wel.
Carlien, wat ik zocht zit, helaas, niet meer in het assortiment, dan maar laten repareren door nieuwe rits in te laten zetten.

Nu ik toch wakker was/ben maar even geschaafd aan de mail die ik aan het typen was (lees: ingekort).

Carlien, als jij de mail ook wilt, laat me dan even weten op welk adres, heb er meerdere van je.

Van Dreamer en Jas heb ik een recent mailadres.

Nu nog maar proberen weer in slaap te vallen.
Wat vervelend dat het met je gezondheid zo moeilijk gaat Thee.

en Carlien, alweer 11 jaar je webwinkel. Wow!
Later is nu
Hee leven in de brouwerij hier, leuk!

Carlien wat heerlijk dat het zo goed gaat!

Thee wat naar dat je zoveel afvalt en dat het zo moeizaam gaat allemaal. Had laatst al eens even gekeken in mijn andere mailbox of je gemaild had en ik de mail gemist had. Veel sterkte.

Dreamer hoe is het met jou?

Zonnige dag allemaal.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Thee, graag je mailtje! Mag naar info apestaart tinstarcompany punt com, dan krijg ik 'm zeker binnen.

En ja, toen ik begon te forummen waren mijn kinderen 8 en 6, en nu alweer 20 en 18 . Niet te geloven...
O ja, ik ben nog steeds een nachtbraker, dat gaat vast nooit meer over (ik ben al 50)
Carlien, zal het naar dat adres sturen.

Kun je nagaan hoe lang we allemaal al forummen, ben zelf nu 51.

En daarbij kun je nagaan hoe lang het geleden is dat ik bij jou was, haha, heb nog steeds een stukje zelfgebakken appeltaart van je tegoed maar dat zal er voorlopig wel niet van komen. Heb ook geen auto meer, maar je mag natuurlijk ook altijd hier een stukje (appel)taart komen eten

Jas, denk dat ik mail morgen of donderdag verstuur, maar dan laat ik het hier wel even weten.

Jullie nog Pinksterplannen?

Jas, als ik de leeftijden zie van de kinderen van Carlien en Dreamer, hoe oud is Jas-zoon dan inmiddels?
Carlien, zal het naar dat adres sturen.

Kun je nagaan hoe lang we allemaal al forummen, ben zelf nu 51.

En daarbij kun je nagaan hoe lang het geleden is dat ik bij jou was, haha, heb nog steeds een stukje zelfgebakken appeltaart van je tegoed maar dat zal er voorlopig wel niet van komen. Heb ook geen auto meer, maar je mag natuurlijk ook altijd hier een stukje (appel)taart komen eten

Jas, denk dat ik mail morgen of donderdag verstuur, maar dan laat ik het hier wel even weten.

Jullie nog Pinksterplannen?

Jas, als ik de leeftijden zie van de kinderen van Carlien en Dreamer, hoe oud is Jas-zoon dan inmiddels?
Ik forum nu iets langer dan 14 jaar, begon vlak voor de eerste verjaardag van jongste. Aan zijn leeftijd kan ik nogal wat aflezen, ik begon nét zwanger bij m'n huidige werkgever.. haha. Handig, zo'n zoon.

Wij hebben niet echt plannen voor van 't weekend. Ja, ik moet een kast uitruimen, die deels ingestort is. Daar moet ik vandaag mee beginnen. En omdat dochter juist in de weekenden meer moet bewegen, zit ik erover te denken met de kinderen naar het openlucht bad te gaan. Daar lekker balletje overgooien, eventueel kijken hoeveel baantjes ik eigenlijk nog kan zwemmen. Dat is een 50m bad, wat veel vermoeiender is, vind ik altijd.
Later is nu
Ik forum 12,5 jaar...

Zoon is vandaag geslaagd voor zijn autotheorie, yeah! Ze gaan gelijk praktijkexamen aanvragen, daar is ie onderhand ook klaar voor. Dochter is vorige week geslaagd voor autotheorie, maar vanwege stage bij (geweldig) reclamebureau heeft ze doordeweeks momenteel geen tijd meer om te lessen.
hoi lieve perfectday dames Geen idee hoelang ik al forum maar iets minder lang dan jullie denk ik, en de laatste jaren niet meer shame on me ;)

Moest dus van Jas horen dat er nog wel gepost wordt hier, als ik me verveel ga ik wel eens naar het forum maar dan kom ik niet verder dan de nieuwste topics.

Vanmiddag was Jas hier bij mij, zo fijn om haar weer echt te zien en spreken !!

We hadden elkaar nog maar 1x in het echt gezien, maar zo voelt dat helemaal niet ! En dat geldt hetzelfde voor de andere die hier posten, die ik gelukkig veel "zie" op facebook.

Dus hoorde ik ook dat het niet goed met jou gaat Thee, heb net alles gelezen. Af en toe denk ik wel ik ga Thee mailen en vragen hoe het met haar gaat, dat komt er dan weer niet van, maar je bent regelmatig in mn gedachten !

Ik zal je even een hallo mailtje sturen, dan weet je mijn email adres ook weer want ik wil natuurlijk ook die mail om te horen hoe met hoe het echt met je gaat
.
quote:jas schreef op 14 april 2014 @ 22:16:

Supermooie foto's Dreamer!

Echt wel !! En jij maakt zelf ook zulke mooie bijzonder foto's !

Hoop dat het nog gelukt is om uilen te spotten in mijn vroegere woonplaats
.
Ooooh, wat leuk dat jullie elkaar gezien hebben, Jas en Tweeling!!
Hoi lieve tweeling, wat leuk jou hier weer te zien. Heb net als jij regelmatig op het punt van mailen te staan, dus zie je 'hallo-mailtje' graag verschijnen.

En wat leuk Jas en tweeling dat jullie een minimeet hebben gehad.

Ik ging rond 20.45 'even' liggen en werd 2.15 weer wakker
tweeling, mail gelezen!
Jaaaa was echt geweldig om Tweeling weer te zien na al die jaren. Zo fijn om irl bij te kletsen.

En super trouwens dat je hier ook weer post!

Carlien wat mooi dat je zoon ook gelijk het praktijkexamen aan kan vragen, spannend!

Ik forum nu ruim 13 jaar en zoon is alweer 24... gaat zo snel allemaal, niet bij te fietsen.

Fijne avond allemaal.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb m'n mail naar jullie 3 gestuurd.

Shit Dreamer vergeten, ik stuur je gelijk even een forward.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven