(niet) klaarkomen

04-06-2014 13:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje genant maar aangezien jullie mij niet persoonlijk kennen stel ik toch de vraag.

Ik kom nooit klaar tijdens penetreren. Enkel als ik word gebeft. Man heeft er geen probleem mee maar ik soms wel. Ligt niet aan hem want had dat bij mijn andere partners ook.

Is dat normaal? Is de oorzaak mentaal of fysiek? Moet je daarmee naar een dokter of is dat belachelijk?
Dit hebben meer vrouwen wel dan niet.
Mijn vrouw kan ook alleen maar klaarkomen als ik haar bef en vinger.. niks raars aan, ik weet niet beter
One life, live it !
Er zijn niet zo heel veel vrouwen die op die manier kunnen klaarkomen. Als ik een speciale partner heb...dan lukt het soms
Kan me gewoon niet voorstellen dat je dat nog nooit eerder hebt gehoord. Dat dat vrij normaal is, dus...
quote:cuba2012 schreef op 04 juni 2014 @ 14:16:

Er zijn niet zo heel veel vrouwen die op die manier kunnen klaarkomen. Als ik een speciale partner heb...dan lukt het somsDefineer "speciale partner" eens
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Zo komen de meeste vrouwen niet klaar nee, ik kom niet van beffen, lang leve de vieb...
die ik wilde bestaat al...
Ik kom alleen maar met de vieb en de douchestraal, nog nooit is het een man op wat voor manier dan ook gelukt. Het komt gewoon heel heel heel precies bij mij.

Geen zorgen om maken dus!
Mij is het bij verschillende bedpartners niet gelukt. Zelfs niet toen ik twee jaar een relatie had. Nu heb ik laatst seks gehad met mijn ex (fout, ik weet het) en toen lukte het weer wel. Hij is de enige bedpartner waarmee het bij mij gelukt is.

Heb meer het gevoel dat het aan hem ligt dan aan mij, hij duwt dan volgens mij wanneer ik bovenop zit (oh wat erg haha) zijn heupen wat naar boven waardoor hij heel fijn penetreert. Zou je eens kunnen proberen.
quote:kindvandemelkboer schreef op 06 juni 2014 @ 16:29:

Ik kom alleen maar met de vieb en de douchestraal, nog nooit is het een man op wat voor manier dan ook gelukt. Het komt gewoon heel heel heel precies bij mij.

Geen zorgen om maken dus!Niet iedereen heeft een Herman Brusselmans in huis
de oorzaak is waarschijnlijk mentaal ik ken je niet. maar die kans is gewoon veel groter.

of je naar de dokter moet is aan jou, de kans als je er wat aan laat doen dat dan wel lukt is vrij klein maar niet geschoten is altijd mis

overig komen er meer vrouwen dan niet klaar dan wel klaar tijdens penetreren te minste dit komt vrij vaak terug in onderzoeken
quote:poezewoefje schreef op 04 juni 2014 @ 13:43:

Beetje genant maar aangezien jullie mij niet persoonlijk kennen stel ik toch de vraag.

Ik kom nooit klaar tijdens penetreren. Enkel als ik word gebeft. Man heeft er geen probleem mee maar ik soms wel. Ligt niet aan hem want had dat bij mijn andere partners ook.

Is dat normaal? Is de oorzaak mentaal of fysiek? Moet je daarmee naar een dokter of is dat belachelijk?Mijn vriendin komt gelukkig klaar op alle manieren, dus zonder en met penetratie. Maar van alleen penetratie komen maar weinig dames klaar, ik help altijd met een hand of een paar vingers tijdens het neuken om haar clitoris te stimuleren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven