Vriend rent weg in zwangerschap
woensdag 4 juni 2014 om 14:32
woensdag 4 juni 2014 om 14:33
Lekker aan de slag gaan met je kinderen. Laat hem maar even links liggen. Hij is vervelend en komt zijn afspraken niet na. Je hebt er dus helemaal niks aan.
Misschien kun je bij diegene die je zwangerschap begeleid hulp krijgen om dit te verwerken. Verloskundigen of de Gyn kunnen je doorsturen.
Heel veel sterkte.
Misschien kun je bij diegene die je zwangerschap begeleid hulp krijgen om dit te verwerken. Verloskundigen of de Gyn kunnen je doorsturen.
Heel veel sterkte.
woensdag 4 juni 2014 om 14:36
woensdag 4 juni 2014 om 14:36
woensdag 4 juni 2014 om 14:38
Jouw geluk is niet afhankelijk van een man, je hebt een kind en nummer 2 is onderweg. Richt daar je aandacht op en niet op een lamlul die ervandoor gaat.
Je verhaal is moeilijk te begrijpen/lezen want je spelling is vreselijk maar ik begrijp wel dat je het erg zwaar hebt.
Veel sterkte en laat je niet kisten! Beter af zonder zo'n vent
Je verhaal is moeilijk te begrijpen/lezen want je spelling is vreselijk maar ik begrijp wel dat je het erg zwaar hebt.
Veel sterkte en laat je niet kisten! Beter af zonder zo'n vent
woensdag 4 juni 2014 om 14:39
woensdag 4 juni 2014 om 14:40
quote:meissie1991 schreef op 04 juni 2014 @ 14:39:
Ja sinds het uit is behandeld hij mij als stront. Daarvoor nooit dat zal ik niet ontkennen. Daarom vind ik het lastig te geloven.
Hahaha neeee dit is me laatste zwangerschap, maar dit kleintje is minder surprise dan me zoontje
.MIJN zoontje, niet me.
Ja sinds het uit is behandeld hij mij als stront. Daarvoor nooit dat zal ik niet ontkennen. Daarom vind ik het lastig te geloven.
Hahaha neeee dit is me laatste zwangerschap, maar dit kleintje is minder surprise dan me zoontje
woensdag 4 juni 2014 om 14:41
Ik ben ook halverwege de OP afgehaakt, maar euhm... hoe krijg je het toch voor elkaar om tot twee keer toe twee mannen te verassen met een zwangerschap?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
woensdag 4 juni 2014 om 14:42
woensdag 4 juni 2014 om 14:42
quote:groenebroek schreef op 04 juni 2014 @ 14:31:
Openings Post
en jij bent TO = Topic Starter
OP= openings post
TO= topic opener
Deze man kost je te veel energie, je moet je in zoveel bochten wringen voor hem. Je kunt hem niet opgeven? Waarom niet? Omdat het zo'n lieve schat voor je is? Hij zit in de schulden, hij rijdt dronken, hij zat gevangen en hij heeft steeds geen zin in bezoek brengen. Waarom kun je hem niet opgeven dan? Omdat hij zoveel voor je doet, zo lief voor je is? Kom op zeg, geef eens een schop onder je eigen kont!
Openings Post
en jij bent TO = Topic Starter
OP= openings post
TO= topic opener
Deze man kost je te veel energie, je moet je in zoveel bochten wringen voor hem. Je kunt hem niet opgeven? Waarom niet? Omdat het zo'n lieve schat voor je is? Hij zit in de schulden, hij rijdt dronken, hij zat gevangen en hij heeft steeds geen zin in bezoek brengen. Waarom kun je hem niet opgeven dan? Omdat hij zoveel voor je doet, zo lief voor je is? Kom op zeg, geef eens een schop onder je eigen kont!
woensdag 4 juni 2014 om 14:43
woensdag 4 juni 2014 om 14:44
woensdag 4 juni 2014 om 14:44
Ik vond je verhaal ook lastig te lezen maar ik kwam er wel door heen.
Ik vind het heel erg wat je meemaakt met die jongen.
Ik zou er helemaal klaar mee zijn, dikke doei! Je eerste zwangerschap heb je alleen gedaan, dan kan deze er ook wel bij. En ik hoop dat je lieve vriendinnen, vrienden familie in je buurt heb die je een beetje kunnen opvangen en misschien kunnen helpen hier en daar. Maar deze gast zou ik echt bannen.. Sorry hoor maar wat denkt ie nou.. je bent zwanger van hem en je doet er alles aan om het in goede banen te leiden en hij doet eventjes mee en is er dan weer klaar mee.
Kies voor je zelf en je kindjes en ik zou hem echt links laten liggen, zeker voor een lange periode. Laat m maar even spartelen en ze best doen, en niet meteen toegeven, laat m maar heel hard en heel lang z´n best doen!
X
Ik vind het heel erg wat je meemaakt met die jongen.
Ik zou er helemaal klaar mee zijn, dikke doei! Je eerste zwangerschap heb je alleen gedaan, dan kan deze er ook wel bij. En ik hoop dat je lieve vriendinnen, vrienden familie in je buurt heb die je een beetje kunnen opvangen en misschien kunnen helpen hier en daar. Maar deze gast zou ik echt bannen.. Sorry hoor maar wat denkt ie nou.. je bent zwanger van hem en je doet er alles aan om het in goede banen te leiden en hij doet eventjes mee en is er dan weer klaar mee.
Kies voor je zelf en je kindjes en ik zou hem echt links laten liggen, zeker voor een lange periode. Laat m maar even spartelen en ze best doen, en niet meteen toegeven, laat m maar heel hard en heel lang z´n best doen!
X