Vriend rent weg in zwangerschap

04-06-2014 14:22 60 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Je bericht is idd erg warrig, misschien kun je proberen je OP nog wat duidelijker te maken?

Geen advies wel een
Hallo, wat is een OP?

Groetjes.
zijn bij ging er vandoor????

ma hij maakte zich zorgen??

Waar is het mis gegaan in het onderwijs? Dit is onleesbaar.
Openings Post

en jij bent TO = Topic Starter
Heel warrig en lastig te lezen omdat je om de een of andere reden maar halve woorden gebruikt. Het duurde best lang voor ik door had dat iets niet over je moeder ging maar dat je het woord maar te veel typen vindt. Ik heb het halverwege opgegeven. Steeds puzzelen is ook maar niks.
Lekker aan de slag gaan met je kinderen. Laat hem maar even links liggen. Hij is vervelend en komt zijn afspraken niet na. Je hebt er dus helemaal niks aan.

Misschien kun je bij diegene die je zwangerschap begeleid hulp krijgen om dit te verwerken. Verloskundigen of de Gyn kunnen je doorsturen.

Heel veel sterkte.
Het zelf doen zou ik zeggen. Van hem hoef je namelijk niks meer te verwachten. Ik zou hem ook geen kansen meer geven, weg is weg en klaar is klaar.

Heel veel sterkte, want je zit echt in een rotsituatie!
Ik typte op de iPad en die veranderd veel woorden.

Zal er meer op gaan letten, heb het bericht aangepast, is het zo te lezen?
Heel veel sterkte TO, klinkt als een hele rotte situatie

Belangrijkste is dat je jezelf weer op de rit krijgt, voor jezelf, voor je zoontje en je ongeboren kindje. Kan je eventueel bij familie of goede vrienden terecht? Want aan deze gast heb je helemaal niets!
Hij behandelt je als stront en toch wil je hem terug? Is dat wat je je kindjes mee wilt geven? Zorg goed voor jezelf en voor je kindjes en wordt maar niet snel weer zwanger...

Deze man heb je niet nodig... en andere gelijksoortige exemplaren ook niet.
Nou ja.. dat dus..
Jouw geluk is niet afhankelijk van een man, je hebt een kind en nummer 2 is onderweg. Richt daar je aandacht op en niet op een lamlul die ervandoor gaat.

Je verhaal is moeilijk te begrijpen/lezen want je spelling is vreselijk maar ik begrijp wel dat je het erg zwaar hebt.

Veel sterkte en laat je niet kisten! Beter af zonder zo'n vent
quote:meissie1991 schreef op 04 juni 2014 @ 14:35:

Zal er meer op gaan letten, heb het bericht aangepast, is het zo te lezen?Nee.
Ja sinds het uit is behandeld hij mij als stront. Daarvoor nooit dat zal ik niet ontkennen. Daarom vind ik het lastig te geloven.

Hahaha neeee dit is me laatste zwangerschap, maar dit kleintje is minder surprise dan me zoontje ;).
quote:meissie1991 schreef op 04 juni 2014 @ 14:35:

Zal er meer op gaan letten, heb het bericht aangepast, is het zo te lezen?

Nee nog steeds halfbakken.

nie? wat is er mis met de T. undsoweiter undsoweiter
quote:meissie1991 schreef op 04 juni 2014 @ 14:39:

Ja sinds het uit is behandeld hij mij als stront. Daarvoor nooit dat zal ik niet ontkennen. Daarom vind ik het lastig te geloven.

Hahaha neeee dit is me laatste zwangerschap, maar dit kleintje is minder surprise dan me zoontje ;).MIJN zoontje, niet me.
Ik ben ook halverwege de OP afgehaakt, maar euhm... hoe krijg je het toch voor elkaar om tot twee keer toe twee mannen te verassen met een zwangerschap?
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Ma, nie, ie, me, men, sin, zijn bio etc......wauw, ik heb zojuist weer een nieuwe taal geleerd. De inhoud van je verhaal komt ook uit een andere wereld: tokkie-land.
Lekker laten waaien die vent, richt je op je toekomst met je kinderen. Opleiding doen (gelijk weer even leren schrijven, want op deze manier zijn sollicitatiebrieven kansloos), baan vinden en niet gelijk weer zwanger worden en een vent in huis halen die lief naar je lacht.
quote:groenebroek schreef op 04 juni 2014 @ 14:31:

Openings Post

en jij bent TO = Topic Starter

OP= openings post

TO= topic opener

Deze man kost je te veel energie, je moet je in zoveel bochten wringen voor hem. Je kunt hem niet opgeven? Waarom niet? Omdat het zo'n lieve schat voor je is? Hij zit in de schulden, hij rijdt dronken, hij zat gevangen en hij heeft steeds geen zin in bezoek brengen. Waarom kun je hem niet opgeven dan? Omdat hij zoveel voor je doet, zo lief voor je is? Kom op zeg, geef eens een schop onder je eigen kont!
quote:Azile schreef op 04 juni 2014 @ 14:41:

Ma, nie, ie, me, men, sin, zijn bio etc......wauw, ik heb zojuist weer een nieuwe taal geleerd. De inhoud van je verhaal komt ook uit een andere wereld: tokkie-land.Zoveel is duidelijk, maar of het nou zin (sin) heeft om dat zo te benoemen?
Weet je wel zeker dat je de tweede zwangerschap door wilt zetten? En ik denk niet dat je ooit nog iets van je "vriend" hoeft te verwachten. Vechten voor je relatie is alleen een optie als jullie beiden door willen en die indruk krijg ik niet van hem.
Ik zou geen energie meer stoppen in je vriend. Als hij niet wil, is dat verspilde moeite. Spaar je energie voor jezelf en je kinderen.

Sterkte!
Het is inderdaad niet gemakkelijk en je zult het alleen moeten doen. Het is niet echt een droom man als ik het zo lees.
Ik vond je verhaal ook lastig te lezen maar ik kwam er wel door heen.

Ik vind het heel erg wat je meemaakt met die jongen.

Ik zou er helemaal klaar mee zijn, dikke doei! Je eerste zwangerschap heb je alleen gedaan, dan kan deze er ook wel bij. En ik hoop dat je lieve vriendinnen, vrienden familie in je buurt heb die je een beetje kunnen opvangen en misschien kunnen helpen hier en daar. Maar deze gast zou ik echt bannen.. Sorry hoor maar wat denkt ie nou.. je bent zwanger van hem en je doet er alles aan om het in goede banen te leiden en hij doet eventjes mee en is er dan weer klaar mee.

Kies voor je zelf en je kindjes en ik zou hem echt links laten liggen, zeker voor een lange periode. Laat m maar even spartelen en ze best doen, en niet meteen toegeven, laat m maar heel hard en heel lang z´n best doen!

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven