Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:fjorgyn schreef op 04 juni 2014 @ 15:42:

Hoe eng is de Islam?

Hoe eng is de Islam?

Hoe eng is de Islam?

Een tekst voor een refrein. Voor de coupletten kan men een greep doen uit veel van de hier geventileerde kreten.

Dat de Officiële Fanclub van de grote ‘orang kulit putih’ hier nog geen carnavalslied van heeft gemaakt mag een godswonder heten. Het zou soelaas kunnen bieden aan de veelschrijvende zeloten onder hen.

Ik gok zo dat Dubricas dit nou weer wél een relevante post vindt.

Zelf post hij/zij ook graag dit soort 'inhoudelijke' teksten.
quote:noesa schreef op 04 juni 2014 @ 15:54:

[...]

Ik gok zo dat Dubricas dit nou weer wél een relevante post vindt.

Zelf post hij/zij ook graag dit soort 'inhoudelijke' teksten.Als hij ook begrijpt wat er staat vast wel. Ik vraag me af of het normaal is om mensen voor bastaarden uit te kafferen.
verba volant, scripta manent.
Fjorgyn. Wat vind jij van de man die nu een aanslag heeft gepleegd op het museum in Brussel? Even gekeken naar de feiten en wat deze man zelf uitdraagt, zegt en doet?

Is deze man een...

Moslim?

Syriëganger?

Jihadist?

Al-Qaeda aanhanger?

Is het:

Puur toeval dat het museum Joods was?

Heeft deze aanslag te maken met:

het feit dat deze man in Syrië heeft gevochten?

dat deze man een moslimstaat wil?

Of vind jij dat dit allemaal vooropgezet nieuws is door westerse overheden? Met andere woorden een samenzwering tegen de moslims?

Anders?

http://www.nu.nl/buitenla ... pakt-aanslag-brussel.html
quote:Paekzwart schreef op 04 juni 2014 @ 16:18:

Fjorgyn. Wat vind jij van de man die nu een aanslag heeft gepleegd op het museum in Brussel? Even gekeken naar de feiten en wat deze man zelf uitdraagt, zegt en doet?

Is deze man een...

Moslim?

Syriëganger?

Jihadist?

Al-Qaeda aanhanger?

Is het:

Puur toeval dat het museum Joods was?

Heeft deze aanslag te maken met:

het feit dat deze man in Syrië heeft gevochten?

dat deze man een moslimstaat wil?

Of vind jij dat dit allemaal vooropgezet nieuws is door westerse overheden? Met andere woorden een samenzwering tegen de moslims?

Anders?

http://www.nu.nl/buitenla ... pakt-aanslag-brussel.htmlAch, dat was gewoon een speelfilm, allemaal verzonnen.
quote:lamaatje schreef op 04 juni 2014 @ 15:30:

Joop? Is dat beter dan Viva?

Joop is een militant-links online platform van staatsomroep de VARA (PvdA vehikel, propagandaplatform).

De website werd aanvankelijk betaald door de belastingbetaler, wat later illegaal bleek.

Francisco van Jole is hoofdredacteur.

Reacties worden niet meteen geplaatst, maar worden vooraf gecensureerd, en goed- danwel afgekeurd door de VARA censuurdienst. Reacties die niet in hun politieke straatje passen worden niet geplaatst. Alleen mensen met de enige juiste mening mogen er posten. De rest krijgt een ban.

Hier een artikel op GeenStijl over deze extreemlinkse website. Dan heb je wel een redelijk beeld:

http://www.geenstijl.nl/m ... os_voor_joop_punt_nl.html
quote:noesa schreef op 04 juni 2014 @ 16:26:

[...]

Joop is een militant-links online platform van staatsomroep de VARA (PvdA vehikel, propagandaplatform).

De website werd aanvankelijk betaald door de belastingbetaler, wat later illegaal bleek.

Reacties worden niet meteen geplaatst, maar worden vooraf gecensureerd, en goed- danwel afgekeurd door de VARA censuurdienst. Reacties die niet in hun politieke straatje passen worden niet geplaatst. Alleen mensen met de enige juiste mening mogen er posten. De rest krijgt een ban.

Hier een artikel op GeenStijl over deze extreemlinkse website. Dan heb je wel een redelijk beeld:

http://www.geenstijl.nl/m ... os_voor_joop_punt_nl.htmlEr is nog zo'n website, of eigenlijk een blog, die van Anja Meulenbelt. Daar krijg je ook de riebels van. Die blokkeert je onmiddellijk als je iets zegt dat niet in haar straatje past.
quote:noesa schreef op 04 juni 2014 @ 16:26:

[...]

http://www.geenstijl.nl/m ... os_voor_joop_punt_nl.html

Net als de parfum dus, zit ook een raar luchtje aan.

Thanks voor de info
odi et amo
quote:MarianneDavids schreef op 04 juni 2014 @ 17:00:

[...]

Er is nog zo'n website, of eigenlijk een blog, die van Anja Meulenbelt. Daar krijg je ook de riebels van. Die blokkeert je onmiddellijk als je iets zegt dat niet in haar straatje past.

Oh ja, de 'tolerante' Anja Meulenbelt is ook berucht vanwege de censuur die ze toepast op andere meningen.

De Nederlandse taal inmiddels verrijkt is met het woord ‘Meulenbelten’, waarmee internetcensuur bedoeld wordt.
quote:noesa schreef op 04 juni 2014 @ 17:26:

[...]

Oh ja, de 'tolerante' Anja Meulenbelt is ook berucht vanwege de censuur die ze toepast op andere meningen.

De Nederlandse taal inmiddels verrijkt is met het woord ‘Meulenbelten’, waarmee internetcensuur bedoeld wordt.Yep, ze was ook getrouwd met iemand uit zo'n geweldig land, was ook een leuke vent.
quote:MarianneDavids schreef op 04 juni 2014 @ 17:47:

[...]

Yep, ze was ook getrouwd met iemand uit zo'n geweldig land, was ook een leuke vent. Ja dat was de 'Palestijnse' terrorist (7 jaar in de gevangenis gezeten) Khaled Abu Zaid. Die bleek achteraf ook al getrouwd te zijn en een gezin te hebben. Niet dat het Anja wat uitmaakte.

quote:noesa schreef op 04 juni 2014 @ 19:28:

[...]

Ja dat was de 'Palestijn' Khaled Abu Zaid. Die bleek achteraf al getrouwd te zijn en een gezin te hebben. Niet dat het Anja wat uitmaakte.Misschien kan Anja nu leuk op seksvakantie naar Gambia gaan dat is ook heul hip in linkse kringen.
quote:diamond-gloss schreef op 04 juni 2014 @ 19:43:

[...]

Misschien kan Anja nu leuk op seksvakantie naar Gambia gaan dat is ook heul hip in linkse kringen.

Ja, da's het linkse dames paradijs. Daar kunnen ze zich naar hartenlust eh... openstellen voor andere culturen.
quote:noesa schreef op 04 juni 2014 @ 20:06:

[...]

Ja, da's het linkse dames paradijs. Daar kunnen ze zich naar hartenlust eh... openstellen voor andere culturen. Zou er nog iemand vallen op dat fossiel?
quote:MarianneDavids schreef op 04 juni 2014 @ 20:22:

[...]

Zou er nog iemand vallen op dat fossiel?Ze heeft in haar boeken geschreven over haar relaties. Ze is door al die mannen ge-meulenbelt.
quote:noesa schreef op 04 juni 2014 @ 20:27:

[...]

Ze heeft in haar boeken geschreven over haar relaties. Ze is door al die mannen ge-meulenbelt. Ik heb me nog nooit aan een boek van dat mens gewaagd. Misschien schrijft ze fantastisch maar ze staat me enorm tegen door haar denkbeelden en uitstraling.
quote:MarianneDavids schreef op 04 juni 2014 @ 20:54:

Ik heb me nog nooit aan een boek van dat mens gewaagd. Misschien schrijft ze fantastisch maar ze staat me enorm tegen door haar denkbeelden en uitstraling.Ja mij ook, vind het een vreselijk mens. Heb ook nooit wat van haar gelezen, er zijn op internet stukken over haar geschreven waar dat dan weer in staat.
quote:MarianneDavids schreef op 04 juni 2014 @ 20:54:

[...]

Ik heb me nog nooit aan een boek van dat mens gewaagd. Misschien schrijft ze fantastisch maar ze staat me enorm tegen door haar denkbeelden en uitstraling.Ik had ooit een heel gezellig boekje dat over haar katten ging. 25 jaar geleden ofzo.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:MarianneDavids schreef op 04 juni 2014 @ 20:22:

[...]

Zou er nog iemand vallen op dat fossiel?In Gambia genoeg ware liefdes die een ticket naar Europa willen..
quote:mariamm schreef op 04 juni 2014 @ 03:05:

Jullie hebben immers geen bewijs dat er straks na jullie dood geen afrekening meer plaats vindt en dat jullie geen verantwoording hoeven af te leggen, ook voor wat jullie hier hebben geschreven.

JIJ HEBT immers geen bewijs dat er straks na JE dood ER EEN afrekening plaats vindt en dat JE verantwoording HOEFT af te leggen, ook voor wat JE hier hebT geschreven.
quote:PearlGirl schreef op 05 juni 2014 @ 07:51:

[...]

JIJ HEBT immers geen bewijs dat er straks na JE dood ER EEN afrekening plaats vindt en dat JE verantwoording HOEFT af te leggen, ook voor wat JE hier hebT geschreven.Na een leven in pure angst want de god der wrake ziet niéts door de vingers. Wat lijkt me dat een heerlijk leven, dag in dag uit hopen op dat niet bestaande hiernamaals omdat je in het sprookje van een leven na de dood gelooft.
quote:Paekzwart schreef op 04 juni 2014 @ 14:07:

Als je ergens wordt geboren, dan word je geboren binnen een bepaald geloofssysteem. Je bent een blanco kind, waarbij de opvoeders een belangrijke bijdrage leveren aan wie je uiteindelijk wordt en wat je uiteindelijk denkt.

Zo heeft mijn vader bv. altijd een beetje twijfel gehad over zijn islamitische geloof. Niet over god, overigens. Daar geloofde hij heilig in.

Zijn moeder was een christen, zijn vader een moslim, hij is bijna gedoopt in de kerk. Mijn vader besefte goed dat zijn moslim zijn grotendeels bepaald was door de keuze van zijn ouders.

En uiteindelijk het geslacht waaruit hij uit voortkwam. Omdat wij oorspronkelijk uit India komen, hebben onze voorouders zich bekeerd vanuit het hindoeisme.
@Devima, ja, de omgeving, je eigen omstandigheden en mensen die je tegenkomt hebben grote invloed op hoe iemand gaat denken.

Twijfel is niet iets wat je met dwang of straffen kan afdwingen tot een zeker weten. Juist dwang en leugens of geen kritiek mogen leveren zorgt dat het proces om iets als waarheid te achterhalen in gevaar komt omdat mensen vanwege angst voor straf of bij bijvoorbeeld onrechtmatige argumenten niet meer objectief kunnen oordelen.

Daarom is mogen twijfelen ook zo belangrijk in elk proces wat waarheid probeert te achterhalen.
Ik heb ZEKER bewijs! Het ultieme bewijs is de Koran, het letterlijke woord van God gericht aan Zijn schepping, dus niet alleen aan een groep mensen.

Zie hieronder het bewijs:

Wonderen van de Koran 1

http://youtu.be/iAv_TnO7jMs

Zie:

MoreThan 69 Miracles of ISLAM, that none can Deny

http://youtu.be/2ekIMXhEYh8

Zie ook:

Één bewijs dat de Islam de waarheid is, het wonder van de Koran.

http://youtu.be/SST4-_hlnIc

Kom jij nu maar met jouw bewijzen, of weerleg de bewijzen van hierboven.
http://www.telegraaf.nl/b ... om_oproep_jihadist__.html

do 05 jun 2014, 11:14

Jihadist wil meer aanslagen als in Brussel

Justitie in België maakt zich grote zorgen over een oproep van een prominente Antwerpse Syriëganger aan moslimjongeren. De man hoopt dat zij zich laten inspireren door de dodelijke aanslag op het Joods Museum in Brussel.

Mehdi Nemmouche Foto: AFP

,,Moge Allah meer jongeren laten opstaan die een voorbeeld nemen aan degene die de aanslag heeft gepleegd in het Joods Museum", zo schrijft Azeddine Kbir Bounekoub op Facebook. ,,Het martelaarschap kan je niet alleen vinden in Syrië, maar ook in België. Wees een doorn in het oog van die vijanden van de islam."

Bounekoub was een bekend lid van het extremistische moslimnetwerk Sharia4Belgium. Momenteel zit hij in Syrië, waar hij met andere jihadisten vecht tegen het regime van Assad.

Europa erkent inmiddels dat meer internationale samenwerking nodig is in de strijd tegen Syriëgangers en jihadisten. Nog dit jaar komt er een Europees kenniscentrum terreurbestrijding.
quote:mariamm schreef op 05 juni 2014 @ 14:52:Kom jij nu maar met jouw bewijzen, of weerleg de bewijzen van hierboven.Ik ga geen tegenbewijs leveren omdat jij uit je kont loopt te lullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven