Light in the box. Ervaring?!

05-06-2014 09:29 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo alle...

Heeft er iemand ervaring met de website light in the box?

Het is allemaal zo goedkoop... dat ik twijfel!

Alvast bedankt!
Trots!
Ja prima ervaringen hier, alleen tot 22 euro bestellen anders moet je invoerrechten betalen. En pakje doet er vaak minimaal 2 weken over maar Hey, verzendkosten heb je toch niet ;)
Ja zelfde als Doperwt.
Oke, bedankt!
Trots!
Ik zie wel verzendkosten?
Lightinthebox is naar mijn ervaring meestal niet de goedkoopste, en ik heb zelf hele goede ervaringen met andere Chinese webshops zoals Banggood en Buyincoins. Maar als je toch voor een schijntje gaat bestellen, of als alleen Lightinthebox het product heeft, dan maakt dat verder niet zoveel uit. Het is wel een betrouwbare shop op zich. :-)
quote:feeks schreef op 05 juni 2014 @ 10:08:

Ik zie wel verzendkosten?Klopt, niet alles is gratis verzending daar, maar dat staat er per product bij als het goed is.
Ik heb er drie jurken besteld, twee in een standaard maat, en eentje helemaal op maat gemaakt,

Ben er supertevreden over. Maar inderdaad moest wel flink betalen voor de invoer.
Betrouwbare shop, producten zien er goed uit. Let wel op de invoerrechten die je moet betalen bij een aankoopbedrag van ¤ 22 of meer.
I choose happy!
Ik heb laatst voor ¤27 oid besteld en geen invoerrechten betaald? Dacht dat dat pas rond de 50 euro was.
quote:maddie234 schreef op 05 juni 2014 @ 11:35:

Ik heb laatst voor ¤27 oid besteld en geen invoerrechten betaald? Dacht dat dat pas rond de 50 euro was.Nee, het is echt 22 euro. Wel 45 euro voor 'gifts' maar alles wat uit China komt is een 'gift'. Daar heeft de douane inmiddels maling aan. :-) Echter, niet alle pakketten worden ingeklaard, dus het gebeurt ook dat mensen niet hoeven bij te betalen bij pakketten over de 22 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven