Stofzuiger zonder zak

05-06-2014 15:46 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oude stofzuiger begeeft het zojuist. Ik zou graag een zakloze willen, bijvoorbeeld van Dyson. Maar 500 euro gaat me echt te ver. Je hebt ze ook van rond de 300 euro. Nog veel geld, maar als die goed is en jaren meegaat.. Nu zie ik ook van Samsung of Philips en zie door de bomen het bos niet meer.

We hebben geen tapijt, maar parket en novilon in ons huis.

Iemand goede tip?
Ik heb er ook wel eens ver nagedacht. Maar de prijs houd me tot nu toe tegen.

Bij de Aldi hebben ze er af en toe ook één in de folder staan voor een paar tientjes. Daar moet je het filter vernieuwen en dat is dan weer een kostbare grap.

Dus ook ik ben benieuwd en lees mee.
Philips gaat bij mij al 8 a 9 jaar mee.

Heb er toen 80 Euro voor betaald ( doos met beschadiging wat niet was)

Kijk op marktplaats daar kan je philips producten op vinden die in *een beschadigde doos zitten*
Ik heb een Dyson te leen van een vriendin. Handig hoor geen zak erin. En hier heb ik nog wel eens dat je muisjes opzuigt en dan kan je ze heel makkelijk eruit halen. Hij is wel heel zwaar, dus boven gebruik ik hem niet vaak. En de trap is iets minder handig maar goed, het is verder een geweldige stofzuiger.

Wat ik nog niet heb nagezocht of je er ook water end mee kan opzuigen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wij hebben een Philips, die doet het prima, al vier jaar!
Filter vernieuwen doe je ook jaarlijks bij een Philips, doe je dat niet dan verlies je na een aantal jaren je zuigkracht ( zelf meegemaakt )
Dyson is volgens mij nog steeds de enige die echt goed werkt. Maar ik prefereer toch mijn good old miele met zak zakken koop ik van een onbekend merk, zijn ook gewoon prima en schelen best veel in prijs met die originele.
Wij hebben een Dyson DC19T2, met een gele kap. Hij zuigt super en stofzuigen is een stuk leuker nu
Trouwens in de aanbieding gekocht destijds voor ¤270, maar ik denk dat je dat geld er zeker uithaald.
quote:janneke44 schreef op 05 juni 2014 @ 15:50:

Ik heb er ook wel eens ver nagedacht. Maar de prijs houd me tot nu toe tegen.

Bij de Aldi hebben ze er af en toe ook één in de folder staan voor een paar tientjes. Daar moet je het filter vernieuwen en dat is dan weer een kostbare grap.

Dus ook ik ben benieuwd en lees mee.

Die goedkopere stofzuigers zoals die van de Aldi of blokker e.d maken echt veel lawaai vind ik persoonlijk.

T is ieder persoonlijk..
Kijk anders even bij de Consumentenbond, het kan je honderden euro's schelen!
Wij hebben ook een Dyson (met blauwe kap) en ik wil niet anders meer! Die van ons is nu 6 jaar en zuigt nog net zo goed als in het begin. Volgens mij was hij iets van 350 euro.
Wij hebben een Dirt Devil en die bevalt tot nu toe echt fantastisch. Met twee katten in huis wordt er hier elke dag stof gezogen (gestofzuigd?) en voorgaande zakloze stofzuigers verloren al snel zuigkracht in tegenstelling tot onze huidige Dirt Devil.
Heb je dan ook een Dyson gehad smartie? Wij hebben ook twee katten en de Dyson doet het nog prima!

Even gegoogled, het is gestofzuigd, maar daar struikel ik ook elke keer weer over

Dirt Devil Rebel! Voor nog geen 100,- (check even een actie bij bol.com of zon vergelijkingssite..) is extra licht waardoor ik hem gemakkelijk de trap op til, trap stofzuig door dat ding korter te maken... Echt ideaal zit ook een borstel bij voor meubelen.

Heb je huisdieren, dan kun je voor 20,- zon turbo borstel kopen die haren eruit zuigt. Die lagen laatst ook bij Lidl
Geniet van elke dag!
Hier een Dyson, maakt ook aardig wat lawaai hoor vind ik.

Mijn ouders hebben ook een dirtdevil = goed alternatief
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Ik heb er eentje van Philips, wel een goedkope, maar hij zuigt helemaal niet goed, dus ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij met het ding.
mijn philips cyclone stofzuiger
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 juni 2014 @ 15:51:

Ik heb een Dyson te leen van een vriendin. Handig hoor geen zak erin. En hier heb ik nog wel eens dat je muisjes opzuigt en dan kan je ze heel makkelijk eruit halen.

Hoe kan je nou een muis opzuigen?!?!

Ik vraag me altijd af wat het voordeel is van geen zak hebben. In plaats van de zak weggooien, moet je dan een reservoir leeg gaan gooien. Dat lijkt me eigenlijk veel onhandiger en met meer risico op knoeien.
Zeg maar Spijker.
Miele hier.

Jaar na jaar na jaar na jaar.... zonder probleem.

Ik zou ook best eens een nieuwe willen, maar ja, deze gaat maar niet af
quote:Spijk-er schreef op 05 juni 2014 @ 16:43:

[...]

Hoe kan je nou een muis opzuigen?!?!

Ik vraag me altijd af wat het voordeel is van geen zak hebben. In plaats van de zak weggooien, moet je dan een reservoir leeg gaan gooien. Dat lijkt me eigenlijk veel onhandiger en met meer risico op knoeien.

Ja onder de bank of kast zuigen en dan floeps, is er eentje opgezogen. Zelf haal ik alle kattenspeeltjes van de grond maar bij een kattenloze TZ hulp gebeurd het vaak . Maar komt altijd goed hoor!

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het enige wat ik je kan afraden is teveel willen besparen op zo'n stofzuiger zonder zak..Ik had er eentje van Princess (was rond de 50 euro) en wat was dat een onding zeg! De hele buurt kon hem horen en hij zoog gewoon niet?? Een vriendin had dezelfde en ook hetzelfde probleem. Zij heeft hem inmiddels ook weggedaan...
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 juni 2014 @ 16:47:

[...]

Ja onder de bank of kast zuigen en dan floeps, is er eentje opgezogen. Zelf haal ik alle kattenspeeltjes van de grond maar bij een kattenloze TZ hulp gebeurd het vaak . Maar komt altijd goed hoor!

[afbeelding]Oh, kattenspeeltjes! Ja hallo, daar denkt en katloos mens niet aan! Ik dacht al: hoe kan je nou een muis opzuigen en ten tweede als er muizen los in mijn huis rondlopen vind ik ze verwijderen met de stofzuiger wellicht heel geen slecht plan
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 05 juni 2014 @ 16:51:

[...]

Oh, kattenspeeltjes! Ja hallo, daar denkt en katloos mens niet aan! Ik dacht al: hoe kan je nou een muis opzuigen en ten tweede als er muizen los in mijn huis rondlopen vind ik ze verwijderen met de stofzuiger wellicht heel geen slecht plan

Ja ik had ook beter kattenmuisjes kunnen zetten maar dacht er niet aan dat iemand zou denken aan echte levende muizen hahahahha.

Nee hoor, ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik geen muizen heb maar al zou ik ze hebben, uiteraard niet opzuigen
Ik droom ook al tijden van de Dyson, maar zelfs in een aanbieding vind ik 'em duur. Dus ik houd het nog even bij onze ouderwetse. Scheelt, mijn huis staat vol met oude spulletjes, dus die stofzuiger kan er ook nog wel bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven