Stofzuiger zonder zak
donderdag 5 juni 2014 om 15:46
Mijn oude stofzuiger begeeft het zojuist. Ik zou graag een zakloze willen, bijvoorbeeld van Dyson. Maar 500 euro gaat me echt te ver. Je hebt ze ook van rond de 300 euro. Nog veel geld, maar als die goed is en jaren meegaat.. Nu zie ik ook van Samsung of Philips en zie door de bomen het bos niet meer.
We hebben geen tapijt, maar parket en novilon in ons huis.
Iemand goede tip?
We hebben geen tapijt, maar parket en novilon in ons huis.
Iemand goede tip?
donderdag 5 juni 2014 om 15:50
donderdag 5 juni 2014 om 15:51
Ik heb een Dyson te leen van een vriendin. Handig hoor geen zak erin. En hier heb ik nog wel eens dat je muisjes opzuigt en dan kan je ze heel makkelijk eruit halen. Hij is wel heel zwaar, dus boven gebruik ik hem niet vaak. En de trap is iets minder handig maar goed, het is verder een geweldige stofzuiger.
Wat ik nog niet heb nagezocht of je er ook water end mee kan opzuigen.
Wat ik nog niet heb nagezocht of je er ook water end mee kan opzuigen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 5 juni 2014 om 15:55
quote:janneke44 schreef op 05 juni 2014 @ 15:50:
Ik heb er ook wel eens ver nagedacht. Maar de prijs houd me tot nu toe tegen.
Bij de Aldi hebben ze er af en toe ook één in de folder staan voor een paar tientjes. Daar moet je het filter vernieuwen en dat is dan weer een kostbare grap.
Dus ook ik ben benieuwd en lees mee.
Die goedkopere stofzuigers zoals die van de Aldi of blokker e.d maken echt veel lawaai vind ik persoonlijk.
T is ieder persoonlijk..
Ik heb er ook wel eens ver nagedacht. Maar de prijs houd me tot nu toe tegen.
Bij de Aldi hebben ze er af en toe ook één in de folder staan voor een paar tientjes. Daar moet je het filter vernieuwen en dat is dan weer een kostbare grap.
Dus ook ik ben benieuwd en lees mee.
Die goedkopere stofzuigers zoals die van de Aldi of blokker e.d maken echt veel lawaai vind ik persoonlijk.
T is ieder persoonlijk..
donderdag 5 juni 2014 om 16:07
Dirt Devil Rebel! Voor nog geen 100,- (check even een actie bij bol.com of zon vergelijkingssite..) is extra licht waardoor ik hem gemakkelijk de trap op til, trap stofzuig door dat ding korter te maken... Echt ideaal zit ook een borstel bij voor meubelen.
Heb je huisdieren, dan kun je voor 20,- zon turbo borstel kopen die haren eruit zuigt. Die lagen laatst ook bij Lidl
Geniet van elke dag!
donderdag 5 juni 2014 om 16:43
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 juni 2014 @ 15:51:
Ik heb een Dyson te leen van een vriendin. Handig hoor geen zak erin. En hier heb ik nog wel eens dat je muisjes opzuigt en dan kan je ze heel makkelijk eruit halen.
Hoe kan je nou een muis opzuigen?!?!
Ik vraag me altijd af wat het voordeel is van geen zak hebben. In plaats van de zak weggooien, moet je dan een reservoir leeg gaan gooien. Dat lijkt me eigenlijk veel onhandiger en met meer risico op knoeien.
Ik heb een Dyson te leen van een vriendin. Handig hoor geen zak erin. En hier heb ik nog wel eens dat je muisjes opzuigt en dan kan je ze heel makkelijk eruit halen.
Ik vraag me altijd af wat het voordeel is van geen zak hebben. In plaats van de zak weggooien, moet je dan een reservoir leeg gaan gooien. Dat lijkt me eigenlijk veel onhandiger en met meer risico op knoeien.
Zeg maar Spijker.
donderdag 5 juni 2014 om 16:47
quote:Spijk-er schreef op 05 juni 2014 @ 16:43:
[...]
Ja onder de bank of kast zuigen en dan floeps, is er eentje opgezogen. Zelf haal ik alle kattenspeeltjes van de grond maar bij een kattenloze TZ hulp gebeurd het vaak . Maar komt altijd goed hoor!
[...]
Ja onder de bank of kast zuigen en dan floeps, is er eentje opgezogen. Zelf haal ik alle kattenspeeltjes van de grond maar bij een kattenloze TZ hulp gebeurd het vaak . Maar komt altijd goed hoor!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 5 juni 2014 om 16:47
Het enige wat ik je kan afraden is teveel willen besparen op zo'n stofzuiger zonder zak..Ik had er eentje van Princess (was rond de 50 euro) en wat was dat een onding zeg! De hele buurt kon hem horen en hij zoog gewoon niet?? Een vriendin had dezelfde en ook hetzelfde probleem. Zij heeft hem inmiddels ook weggedaan...
donderdag 5 juni 2014 om 16:51
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 juni 2014 @ 16:47:
[...]
[afbeelding]Oh, kattenspeeltjes! Ja hallo, daar denkt en katloos mens niet aan! Ik dacht al: hoe kan je nou een muis opzuigen en ten tweede als er muizen los in mijn huis rondlopen vind ik ze verwijderen met de stofzuiger wellicht heel geen slecht plan
[...]
[afbeelding]Oh, kattenspeeltjes! Ja hallo, daar denkt en katloos mens niet aan! Ik dacht al: hoe kan je nou een muis opzuigen en ten tweede als er muizen los in mijn huis rondlopen vind ik ze verwijderen met de stofzuiger wellicht heel geen slecht plan
Zeg maar Spijker.
donderdag 5 juni 2014 om 16:53
quote:Spijk-er schreef op 05 juni 2014 @ 16:51:
[...]
Oh, kattenspeeltjes! Ja hallo, daar denkt en katloos mens niet aan! Ik dacht al: hoe kan je nou een muis opzuigen en ten tweede als er muizen los in mijn huis rondlopen vind ik ze verwijderen met de stofzuiger wellicht heel geen slecht plan
Ja ik had ook beter kattenmuisjes kunnen zetten maar dacht er niet aan dat iemand zou denken aan echte levende muizen hahahahha.
Nee hoor, ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik geen muizen heb maar al zou ik ze hebben, uiteraard niet opzuigen
[...]
Oh, kattenspeeltjes! Ja hallo, daar denkt en katloos mens niet aan! Ik dacht al: hoe kan je nou een muis opzuigen en ten tweede als er muizen los in mijn huis rondlopen vind ik ze verwijderen met de stofzuiger wellicht heel geen slecht plan
Ja ik had ook beter kattenmuisjes kunnen zetten maar dacht er niet aan dat iemand zou denken aan echte levende muizen hahahahha.
Nee hoor, ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik geen muizen heb maar al zou ik ze hebben, uiteraard niet opzuigen