Stinkende afscheiding na seks

06-06-2014 13:48 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen op dit forum,

Ik zit ergens heel erg mee waar ik even advies over wil vragen. Er zullen vast veel mensen zeggen dat ik naar de huisarts moet gaan, maar ik zie dit niet zitten en ik denk ook niet dat het echt ernstig kan zijn.

Ik lag in bed met mijn vriend, en we waren bezig met voorspel. Toen hij zijn boxer uitdeed, rook ik dat zijn penis best wel stonk . Ik zei het tegen hem, en of hij hem niet moest wassen maar hij zei dat dat niet nodig was omdat hij mij extra wilde bevredigen. (hij bedoelde dat hij alleen mij ging verwennen en ik hem dus niet oraal)

Ik wilde hem alsnog vragen of hij hem even wilde wassen, maar toen werd ik zo opgewonden dat ik het maar liet zitten.

De dag erna had ik rare, bruin/rood kleurige afscheiding, iig donker, en toen ik eraan rook ging ik bijna over mijn nek. Ik ben toen onder de douche gestapt en heb mezelf goed vanbinnen en buiten schoongemaakt om die geur maar weg te krijgen.

Ik rook het toen niet meer, maar voor de zekerheid ging ik met mijn vinger zo diep mogelijk in mijn vagina en rook nog eens. Toen was de geur echt onverdraaglijk, om van te kotsen gewoon.

En het rare is dat de geur hetzelfde is als hoe zijn penis toen rook, maar zijn penis rook niet zo kokhalsend vies toen.

Ik vraag me echt af wat het nou is, ik heb een vaginale douche gekocht en dan gaat de geur THANK GOD weg, maar als ik s'middags die vaginale douche gebruik is het s'avonds weer terug.

Kan iemand mij misschien helpen of mij vertellen wat dit kan zijn en hoe het komt? Ik heb het nu nog steeds, al meer dan een week.
Ik denk niet dat je huisarts gelijk met een eendenbek aan de slag gaat hoor.

Door de stoornis van je vriend snap ik dat hygiene een dingetje is. Zou echt duidelijk aangeven dat het fijn is als hij fris en fruitig is voordat jullie aan de seks beginnen. Hij hoeft zich echt niet 4 keer per dag te douchen, maar 1 keer per dag douchen of flink overal met de waslap langs is wel zo fris. Anders maar gewoon geen seks!

Mijn vriend kan soms na lange dag werken (lichamelijk zwaar werk onder andere), soms ook verzinnen zo het bed in te duiken. Allemaal prima, maar dan geen seks:)
Hahahaha ja ik zit 2 dingen tegelijk te doen
quote:fleur1988 schreef op 06 juni 2014 @ 14:44:

Ik denk niet dat je huisarts gelijk met een eendenbek aan de slag gaat hoor.

Door de stoornis van je vriend snap ik dat hygiene een dingetje is. Zou echt duidelijk aangeven dat het fijn is als hij fris en fruitig is voordat jullie aan de seks beginnen. Hij hoeft zich echt niet 4 keer per dag te douchen, maar 1 keer per dag douchen of flink overal met de waslap langs is wel zo fris. Anders maar gewoon geen seks!

Mijn vriend kan soms na lange dag werken (lichamelijk zwaar werk onder andere), soms ook verzinnen zo het bed in te duiken. Allemaal prima, maar dan geen seks:)Dank je wel Fleur, je hebt me gelijk gerustgesteld haha Ook fijn dat je begrip toont.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het geheel bij miss is ontstaan en daarna de piemel van mister zo is gaan stinken. Even een andere insteek...
koekies zijn lekker
Joh, dan blijf je toch lekker stinken. Minder erg dan een eendenbek. Toch?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En meestal komt er geen eendenbek aan te pas.
Die eendebek is traumatiserend, maar die stinkende putlucht rondom de penis van je vriend niet?

1000X liever die eendenbek dan een ongewassen, vliegenzwermende, champignon kwekende piemel.
Meestal moet je gewoon zo'n wattenstaafje erlangs halen en dan gaan ze in het lab testen. Valt allemaal mee hoor.
Ach, tuurlijk niet naar de huisarts gaan, laat je toch lekker je vagina wegrotten van de infectie.
Okee dank jullie wel! Ik ga gelijk een afspraak maken nu, en dan neemt mijn vriend maar even vrij zodat we met de auto kunnen gaan...
quote:Aardbeienthee schreef op 06 juni 2014 @ 14:50:

Meestal moet je gewoon zo'n wattenstaafje erlangs halen en dan gaan ze in het lab testen. Valt allemaal mee hoor.dank je wel
quote:gismo72 schreef op vrijdag 06 juni 2014 14:50 Ach, tuurlijk niet naar de huisarts gaan, laat je toch lekker je vagina wegrotten van de infectie.Nou, nou, moet het meteen weer zo cru?
quote:missbianca schreef op vrijdag 06 juni 2014 14:51 Okee dank jullie wel! Ik ga gelijk een afspraak maken nu, en dan neemt mijn vriend maar even vrij zodat we met de auto kunnen gaan...Maak een dubbele afspraak. Ook voor je vriend. Weet jij veel wat voor schimmel er gekweekt is.
En inderdaad, vaak gewoon een wattenstaafje even een kweekje nemen. Zou het wel doen. Als het een infectie is en het gaat zich uitbreiden dan ben je echt verder van huis.
Je wil wel seks met een vieze stinkende penis maar een doktersbezoek is traumatiserend? De dokter (en de eendenbek) zullen ieder geval een stuk hygienischer zijn dan je vriend.
quote:Fame schreef op 06 juni 2014 @ 14:53:

[...]

Maak een dubbele afspraak. Ook voor je vriend. Weet jij veel wat voor schimmel er gekweekt is.Proest (was net aan het denken wat eten we vandaag).. nee maar even serieus. Mocht er iets uitkomen dan zou ik inderdaad wel even uitkijken met seks met je vriend.
quote:cyntje schreef op 06 juni 2014 @ 14:21:

Ik had een bacteriële virus.Wat is dat?
Jullie hebben wel gelijk ja, we zijn een tijdje uit elkaar geweest en toen had hij een vriendin die echt een slet is en het met iedereen doet die een piemel heeft, maar hij zei dat hij het alleen met condoom met haar heeft gedaan. Ik heb het voor de zekerheid meerdere malen gevraagd of het wel echt zo was.
Natuurlijk kun je wél een soa hebben.

Stel je niet zo aan en ga naar de huisarts.

Als je een eendenbek al traumatisch vindt
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 juni 2014 @ 15:05:

Natuurlijk kun je wél een soa hebben.

Stel je niet zo aan en ga naar de huisarts.

Als je een eendenbek al traumatisch vindt Ik heb veel meegemaakt in mijn leven. Het is voor iedereen anders hoe die ervaring is natuurlijk. Voor jou zou het niet erg zijn, maar voor anderen kan dat wel zo zijn.
Heeeeel verstandig om niet naar de huisarts te gaan. Als jij zegt dat het niet ernstig is, wie is hij dan om er een andere mening op na te houden. Ze worden ook steeds arroganter, die huisartsen. Was iedereen maar zo slim als jij, dan hadden we ook niet van die hoge ziektekosten in Nederland.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 06 juni 2014 @ 14:48:

1000X liever die eendenbek dan een ongewassen, vliegenzwermende, champignon kwekende piemel.
No worries
quote:zoetjerminder schreef op 06 juni 2014 @ 14:46:

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het geheel bij miss is ontstaan en daarna de piemel van mister zo is gaan stinken. Even een andere insteek...

Ik snap überhaupt niet hoe je opgewonden kan worden van iemand die stinkt en zich dan ook nog weigert te wassen

Dat was voor mij een enorme libido killer zeg.

Beide naar de dokter, kan me niet voorstellen dat die putlucht bij hem ook normaal is....
quote:grenada schreef op 06 juni 2014 @ 15:11:

Heeeeel verstandig om niet naar de huisarts te gaan. Als jij zegt dat het niet ernstig is, wie is hij dan om er een andere mening op na te houden. Ze worden ook steeds arroganter, die huisartsen. Was iedereen maar zo slim als jij, dan hadden we ook van die hoge ziektekosten in Nederland.Huisartsen kunnen ook vrouwen zijn. En aangezien TO dit soort dingen moeilijk vindt, hoop ik dat ze een vrouwelijke huisarts heeft geregeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven