Ervaring bed met blauwwitte blokjes

06-06-2014 11:18 21 berichten
Graag wil ik jullie mening horen over de ervaring die je hebt met het zgn blauwwit geblokte bed. Ik vrees nl dat ik de naam niet mag noemen hier. We overwegen evt de aanschaf van zo n bed maar aangezien ze vrij prijzig zijn en niet iedereen er tevreden over is willen we niet over een nacht ijs gaan. Heb je hele slechte ervaringen of prijs je het bed juist de hemel in dan hoor ik je mening graag.

Natuurlijk gaan we uitgebreid informeren, proefliggen etc maar jullie mening is ook belangrijk omdat het toch altijd lastig is om door verkooppraatjes heen te prikken. Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er goede ervaringen mee. Wel vind ik het belangrijk om te vermelden dat wij een verkeerde keuze hebben gemaakt voor het dekmatras op onze boxspring. Wij hebben die te zacht gekocht voor ons gewicht en onze wensen. En zelfs een dekmatras is prijzig . Verstelbaar in hoogte en voeten omhoog is ideaal, ik kan heerlijk rechtop lezen in bed of film kijken. Als ik ziek ben is het verstelbare ook fijn, als ik moet hoesten bijvoorbeeld.
Er zullen vast behoorlijk veel mensen te vinden zijn die super tevreden zijn over het bed.

Maar er zijn een heleboel goedkopere bedden waar mensen net zo tevreden over zijn.

Dus waarom zo'n vreselijk duur bed kopen?
Verkoop zelf al jaren bedden en ik kan echt in niets onderbouwen waarom Hastens zo duur moet zijn.

Vele andere alternatieven voor vele euro 's minder.

En daarbij vind je ze mooi?
Auping auping auping, mag wel hoor:)
Hahahaha hastens hastens hastens..
Eastborn Eastborn Eastborn
Ik heb de Hastens-remake van IKEA, heerlijk bed.
Sinds Hastens flink de pr heeft opgevoerd zijn de bedden 5x zo duur geworden beetje Kirby verhaal.

Een goed bed hoeft helemaal niet duur te zijn, heb hier voor 400 euro een uitstekend bed staan.
Een bed kan nooit zo lekker liggen dat hij 25.000 euro waard is.

Ik heb zo'n bed gehad, niet zelf betaald godzijdank, maar ik moet zeggen dat er veel goedkopere bedden te koop zijn die net zo goed liggen.

Ik zou het geld er niet aan uitgeven.
Wat zijn bv de goede betaalbare alternatieven voor hastens?
Even gekeken wat de prijzen zijn van zo'n bed.

Tsjonge, de goedkoopste is 4600 euro, oplopend tot 25.000 euro.

En er zijn dus mensen die dit willen betalen, voor een bed.
Er zijn hotels in Nederland waar je op een hastens bed kan slapen.

M'n ouders (al jaaaaren auping slapers) leek het wel wat, en wat bleek: nog nooit zo slecht geslapen. Veel te zacht, alsof ze in een soort 'wolk' lagen. Vreselijk vonden ze het.

Dus tsja, wellicht de moeite waard als je zo'n duur bed gaat aanschaffen?
O, een Hästens bed. Als je er 20.000 Euro voor over hebt, het ligt heerlijk (hotel, ik vind het een beetje zonde van mijn geld). Er schijnen zelfs Hästens bedden van meer dan een ton te bestaan. Bovendien kun je, tegen meerprijs, een rood ruitje krijgen heb ik ooit ergens gelezen. Ik doe het wel met mijn tempur matrassen, heerlijk (maar wel een beetje warm).
verba volant, scripta manent.
Dank voor jullie reacties. Het is inderdaad een enorme prijs die je betaalt. Vandaar ook eerst maar eens goed informeren en uitproberen dacht ik. Bij het liggen op een Hastens had ik ook het gevoel ergens "in" te liggen, wat me overigens wel beviel ( heb nu een waterbed en heb dat gevoel nu ook) ik schrok echter van de negatieve berichten mbt de zgn kuilvorming omdat je op natuurlijk materiaal ligt wat kennelijk gaat pletten als je niet continue in de weer bent met omdraaien van matras ( elke week) masseren van matras en wat al niet meer om deze kuilvorming tegen te gaan.

Zijn er mensen die dit als vervelend ervaren? Komt dat in de praktijk er van?
Waarom niet gewoon de naam noemen? Dat ge*piep* bij een merknaam is ooit ingevoerd voor radio en TV, daar worden flinke boetes uitgedeeld als er buiten de reclameblokken om reclame wordt gemaakt.

Dat heeft niks met ons 'gewone mensen' te maken hoor.

En ik denk ook niet dat Viva dit als spam ziet.

OT: ik heb geen ervaring met dat bed, maar vind het wel veeeeeeeel te duur.
Wij vinden het een heerlijk bed. Zou niet anders meer willen. Het matras draai ik ongeveer 4x per jaar en masseren doe ik niet.... Er is ons ook nooit verteld dat dat nodig is.
25.000 voor een bed?!
Wij hebben ook gekeken naar een Hastens, uiteindelijk zijn wij terecht gekomen bijl, een Nederlands bedrijf welke ook bedden met natuurlijke materialen maakt maar dan met alle materialen biologische verantwoord. Wat wij prettig vonden was dat men daar onze matrassen konden aanpassen in de schouder en heupzone, ik had hier zelf erg veel medisch gerelateerde klachten en die ben ik nu zo goed als kwijt. We zijn in de fabriek geweest en mochten zelfs kijken hoe ons eigen bed werd gemaakt, erg informatief, tevens waren de prijzen een stuk vriendelijker dan bij Hastens en hebben ze er veel stofkeuze's(Ben zelf niet zo gecharmeerd van het ruitje), wij zijn in elk geval erg tevreden met onze nieuwe boxspring.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2015 15:35
Reden: naam bedrijf verwijderd
% gewijzigd
smile
Kijk Lennart, jouw bericht riekt dan wel weer naar spam.

Bioligisch verantwoord, dat dan weer wel.
Bij kennissen heb ik er drie dagen in geslapen, echt een heerlijk bed maar dat is dat van mezelf ook, alleen is dat iets voordeliger ook al heb ik vrij prijzige matrassen. Scheelt zo'n 22.000 Euro, daar heb je toch een leuke boot voor met zes slaapplaatsen.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven