Baileys ook als nep variant?
zondag 8 juni 2014 om 18:44
Die van de Lidl is idd erg lekker en erg goedkoop. 3,99 geloof ik.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
zondag 8 juni 2014 om 18:46
quote:Flashy schreef op 08 juni 2014 @ 18:42:
En dat smaakt dan niet naar koffie? Ik hou namelijk niet van koffie maar wel van baileys.Dat weet ik niet meer 20 jaar geleden voor het laatst gedronken.
En dat smaakt dan niet naar koffie? Ik hou namelijk niet van koffie maar wel van baileys.Dat weet ik niet meer 20 jaar geleden voor het laatst gedronken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 8 juni 2014 om 19:24
quote:Flashy schreef op 08 juni 2014 @ 18:38:
Hoi allemaal,
Weet er iemand of er ook een nep variant van Baileys te koop is?
Zo ja waar want ik heb het nog niet gevonden.Oh, please, niet die van de Lidl kopen. Dat is net pure koffiemelk! Die ging bij mij meteen door de gootsteen en ik gooi helemaal niet gauw dingen weg!!!
Hoi allemaal,
Weet er iemand of er ook een nep variant van Baileys te koop is?
Zo ja waar want ik heb het nog niet gevonden.Oh, please, niet die van de Lidl kopen. Dat is net pure koffiemelk! Die ging bij mij meteen door de gootsteen en ik gooi helemaal niet gauw dingen weg!!!