Geld & Recht alle pijlers

Auto beschadigd

08-06-2014 16:06 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze topic mag verwijderd worden!
anoniem_201881 wijzigde dit bericht op 08-06-2014 17:59
Reden: verwijderen
% gewijzigd
Nee
Tuurlijk kan je aangifte doen, maar wel alleen van beschadiging van je auto. Je verdenking kan de politie waarschijnlijk niet veel mee. En de aangifte heb je ook nodig voor je verzekering
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Bijna zeker weten is geen bewijs.
Je kunt aangifte doen van beschadiging/vernieling en daarbij een mogelijke dader noemen.
Natuurlijk kan je aangifte doen. En claimen bij het waarborgfonds.

Zou vrij bizar zijn als je bewijs nodig zou hebben voor een aangifte.
Aangifte doen, en je idee over het hoe of wat, kun je ventileren.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Beschadigd hoe? Er vol tegen aan gereden met een auto, een kind dat er langs schaafde met zijn fietsje? En hoe weet je dat bijna zeker? Heb je het gezien, gehoord, zijn er sporen achter gelaten of ben je door anderen gewaarschuwd?

Of heb je alleen maar vermoedens...
-
Waarborgfonds is alleen voor schade dóór auto's, dus daar moet wel zekerheid over zijn.

Forum verwijderen? Hoop ik toch niet.

Topic verwijderen kunnen alleen de mods.
-
quote:felice71 schreef op 08 juni 2014 @ 16:11:

Tuurlijk kan je aangifte doen, maar wel alleen van beschadiging van je auto. Je verdenking kan de politie waarschijnlijk niet veel mee. En de aangifte heb je ook nodig voor je verzekeringHoeft niet, alleen als er sprake is van diefstal en/of inbraakschade.
quote:bij_zonder schreef op 08 juni 2014 @ 17:55:

Waarborgfonds is alleen voor schade dóór auto's, dus daar moet wel zekerheid over zijn.

Forum verwijderen? Hoop ik toch niet.

Topic verwijderen kunnen alleen de mods.Inderdaad!
DIT niet deze... en het is topic.
-
Mods verwijderen? Da's een nieuwe...

Dilara, jij wil dat dit topic verwijderd wordt. Dat gebeurt maar zelden op dit forum. En de enigen die dat kunnen zijn de mods (moderators oftewel beheerders). Die zul je aan moeten spreken in het moderatortopic, ze lezen niet op alle topics mee.

Tip voor de volgende keer: als je niet weet hoe een forum werkt, lees je dan eerst in. En zet in ieder geval geen grote snavel op als je gewezen wordt op een fout/vergissing van jouw kant.
-
Zoek het fijn uit dan. Als je "altijd" negatieve reacties krijgt, waarom kom je dan terug? En heb je er wel eens aan gedacht dat die negatieve reacties komen door hoe übervriendelijk (not) jouw eigen reacties zijn?
quote:Annapalona schreef op 08 juni 2014 @ 18:09:

DIT niet deze... en het is topic.

Dat klopt met mijn eigen taalgevoel, maarrrrrrrr ....

Volgens het woordenboek zijn zowel dit (het) topic als deze (de) topic correct Nederlands. Dus je moet oppassen met mensen verbeteren als je dingen niet heeeeeel zeker weet. Foutief verbeteren staat ontzettend niet-snugger.
quote:dilara75 schreef op 08 juni 2014 @ 18:35:

Ik weet wel hoe het werkt maar niet precies, ik kom hier iets vragen altijd wat ik krijg is negatieve reactie's, dan heb ik er ook geen zin meer in he. XAls iedereen openingsposten gaat verwijderen en topics laat verwijderen heeft niemand er straks zin meer in he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven