Wat gaan jullie doen?
zondag 8 juni 2014 om 16:52
Ik wil morgen wat gaan doen. Alleen wat?
Mijn vraag waar komen jullie vandaan? En wat zijn leuke dorpjes / steden te bezoeken? Een beetje rond te struinen alsof je op vakantie bent in eigen land?
Twee weken terug in Volendam geweest was erg leuk! Alleen dat hebben we nu wel gezien.
Vertel me, wat is leuk?
Mijn vraag waar komen jullie vandaan? En wat zijn leuke dorpjes / steden te bezoeken? Een beetje rond te struinen alsof je op vakantie bent in eigen land?
Twee weken terug in Volendam geweest was erg leuk! Alleen dat hebben we nu wel gezien.
Vertel me, wat is leuk?
zondag 8 juni 2014 om 16:59
morgen is het kastelendag
http://www.vandaagopstap. ... Dag-van-het-Kasteel-2014/
Misschien zit daar iets tussen wat je leuk vindt?
http://www.vandaagopstap. ... Dag-van-het-Kasteel-2014/
Misschien zit daar iets tussen wat je leuk vindt?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 8 juni 2014 om 17:26
zondag 8 juni 2014 om 19:03
Bourtange is prachtig zoals Broodtrommel al zegt.
Zutphen ook is ook heel leuk voor stadswandelingen, een rondje met de fluisterboot, of juist wat actiever met een kano.
Zutphen ook is ook heel leuk voor stadswandelingen, een rondje met de fluisterboot, of juist wat actiever met een kano.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 8 juni 2014 om 20:09
Morgen is kastelendag idd. Wij waren vandaag bij het Muiderslot en dat was erg leuk. Volgens mij is dat ook wel een leuk dorpje om na het kasteelbezoek wat te eten en drinken, bootjes kijken e.d.
De Zaanse Schans vind ik ook altijd erg leuk. Of in Zuid-Holland, Delft, Noordwijk, Den Haag.
En in Haarlem zijn ook alle winkels open.
De Zaanse Schans vind ik ook altijd erg leuk. Of in Zuid-Holland, Delft, Noordwijk, Den Haag.
En in Haarlem zijn ook alle winkels open.
zondag 8 juni 2014 om 20:20
zondag 8 juni 2014 om 20:37
quote:Splinter_ schreef op 08 juni 2014 @ 20:20:
[...]
Huh, serieus?! Dat snap ik niet.
Oww, verkeerd gelezen! Ik dacht dat het alleen leuk is als je er zelf woont.
Nou zeg, nu weet ik niet meer hoe ik het moet lezen. Help!Het sfeertje vind ik meer iets voor ons kent ons. De fietsers razen voorbij en er zijn wel hier en daar wat dweilorkesten, maar ik vind het nu niet echt iets voor toeristen tenzij je iemand kent die meefietst. Alles staat in het teken van fietsen. Je kunt niet zomaar ergens binnen rijden in een stad omdat veel is afgezet etc.
[...]
Huh, serieus?! Dat snap ik niet.
Oww, verkeerd gelezen! Ik dacht dat het alleen leuk is als je er zelf woont.
Nou zeg, nu weet ik niet meer hoe ik het moet lezen. Help!Het sfeertje vind ik meer iets voor ons kent ons. De fietsers razen voorbij en er zijn wel hier en daar wat dweilorkesten, maar ik vind het nu niet echt iets voor toeristen tenzij je iemand kent die meefietst. Alles staat in het teken van fietsen. Je kunt niet zomaar ergens binnen rijden in een stad omdat veel is afgezet etc.
zondag 8 juni 2014 om 21:41
Je zou eens moeten zien wat er aan mensen aan de kant zit. Net als met de tour de France komen ze van heinde en ver met hun campers langs de kant staan. Maar idd veel familie en bekenden van...
Overigens ga ik hem op de motor rijden vind ik toch net ff wat leuker. Vanaf Dokkum terug is het alleen maar file rijden, en zeker Leeuwarden in. Mocht je van motoren houden, dan kijk je je ogen uit.
Het gaat om het sfeertje he
Overigens ga ik hem op de motor rijden vind ik toch net ff wat leuker. Vanaf Dokkum terug is het alleen maar file rijden, en zeker Leeuwarden in. Mocht je van motoren houden, dan kijk je je ogen uit.
Het gaat om het sfeertje he
maandag 9 juni 2014 om 07:12
quote:Splinter_ schreef op 09 juni 2014 @ 00:49:
Het lijkt me alleen al leuk om naar al die stadjes te gaan.
Dan zou ik dat lekker doen als Pinksteren voorbij is......het is hier best leuk
. Wij zitten ook aan de kant van de weg. Vanochtend in alle vroegte zijn hier al fietsen opgehaald. Vanmiddag pasta maken voor de eerste doorkomst. Maar nog steeds vind ik het sfeertje ons kent ons.
Maar splinter jo binne wolkom jer. Kom en genietsje een oare keer.
Het lijkt me alleen al leuk om naar al die stadjes te gaan.
Dan zou ik dat lekker doen als Pinksteren voorbij is......het is hier best leuk
Maar splinter jo binne wolkom jer. Kom en genietsje een oare keer.