Tettertopic nummer 31!
zondag 8 juni 2014 om 14:56
quote:Splinter_ schreef op 08 juni 2014 @ 14:24:
Ohwwwww, leuk! Zal ik.....?
[img]http://media.mediazs.com/bilder/dierenh ... 1_84_9.jpg[/img]
Heel leuk!
Deze dan? http://www.aliexpress.com ... e-Pet-Bed/1709303655.html
Ohwwwww, leuk! Zal ik.....?
[img]http://media.mediazs.com/bilder/dierenh ... 1_84_9.jpg[/img]
Heel leuk!
Deze dan? http://www.aliexpress.com ... e-Pet-Bed/1709303655.html
zondag 8 juni 2014 om 21:00
Ghehe Plou, ben je ze alweer zat? Doen ze stom?
En hoe was je brommerT?
Ik weet nog niet wat we morgen gaan doen Misschien naar het jazzfestival in Den Bosch, of gewoon thuis blijven en de nieuwe hordeur aan de metalen deurpost (waarin je niet mag boren) zien te monteren.
Nu eerst film kijken: Borgman.
En hoe was je brommerT?
Ik weet nog niet wat we morgen gaan doen Misschien naar het jazzfestival in Den Bosch, of gewoon thuis blijven en de nieuwe hordeur aan de metalen deurpost (waarin je niet mag boren) zien te monteren.
Nu eerst film kijken: Borgman.
maandag 9 juni 2014 om 10:56
quote:Splinter_ schreef op 08 juni 2014 @ 21:00:
En hoe was je brommerT?
Ja, hij vindt me te stil en dat ik te weinig over mij zelf vertel en te weinig het gesprek start.
Dus mja, hij heeft wel een punt hoor. Maar ik ben nou eenmaal wie ik ben en ja, dat is vrij stil
Hij vindt dat erg lastig en ongemakkelijk.
Brommert was fijn! Ik heb genoten!
Ik ga vanmiddag kanoën met mijn nicht. Nog nooit gedaan. Zin in!
En ondertussen kauw ik even voort op wat bankhangman heeft gezegd en of ik daar wat mee wil of dat het makkelijker is om het af te kappen.
En hoe was je brommerT?
Ja, hij vindt me te stil en dat ik te weinig over mij zelf vertel en te weinig het gesprek start.
Dus mja, hij heeft wel een punt hoor. Maar ik ben nou eenmaal wie ik ben en ja, dat is vrij stil
Hij vindt dat erg lastig en ongemakkelijk.
Brommert was fijn! Ik heb genoten!
Ik ga vanmiddag kanoën met mijn nicht. Nog nooit gedaan. Zin in!
En ondertussen kauw ik even voort op wat bankhangman heeft gezegd en of ik daar wat mee wil of dat het makkelijker is om het af te kappen.
maandag 9 juni 2014 om 11:08
Goed bezig! Geld moet rollen.
Sja, volgens bestaan er ook mensen waarmee je lekker samen stil kunt zijn zonder dat het ongemakkelijk is.
Dat hij het ongemakkelijk vindt, zegt misschien meer iets over hem dan over jou. Of over de match. Ik zou in elk geval niet krampachtig proberen om jezelf te gaan veranderen. Is helemaal niet nodig!
Veel plezier met kanoen. Spannend wel, met die noodweer-voorspellingen.
Wij gaan nu naar Den Bosch, plu mee en we zien wel.
Sja, volgens bestaan er ook mensen waarmee je lekker samen stil kunt zijn zonder dat het ongemakkelijk is.
Dat hij het ongemakkelijk vindt, zegt misschien meer iets over hem dan over jou. Of over de match. Ik zou in elk geval niet krampachtig proberen om jezelf te gaan veranderen. Is helemaal niet nodig!
Veel plezier met kanoen. Spannend wel, met die noodweer-voorspellingen.
Wij gaan nu naar Den Bosch, plu mee en we zien wel.
maandag 9 juni 2014 om 15:37
maandag 9 juni 2014 om 17:05
Exact Bieb, dat gebeurde dus ook.
Daarom was ik gister al thuis ipv vandaag, want hij had opeens 'dingetjes te doen'. Uiteindelijk heeft hij niks van dat al gedaan en is hij met een vriendin op pad geweest.
Dus die dingetjes zou hij vandaag doen, maar hij hobbelt nu op een festival rond.
Nu ik dit zo opschrijf, weet ik eigenlijk wel wat me te doen staat
Daarom was ik gister al thuis ipv vandaag, want hij had opeens 'dingetjes te doen'. Uiteindelijk heeft hij niks van dat al gedaan en is hij met een vriendin op pad geweest.
Dus die dingetjes zou hij vandaag doen, maar hij hobbelt nu op een festival rond.
Nu ik dit zo opschrijf, weet ik eigenlijk wel wat me te doen staat
maandag 9 juni 2014 om 17:13
Jammer Pilou. Ik had het je zo gegund. Maar dit is niks zo. Wat Bieb zegt dus.
Vandaag (hadden we vrijdag of zo moeten doen) naar de Praxis geweest voor verf. De buitenboel moet heel erg nodig gedaan worden. K is dus nu de keukendeur aan het schilderen. Eindelijk. Dan de kozijnen beneden en daarna de deur van het dakterras. Kan het er weer even tegen aan.
Vandaag (hadden we vrijdag of zo moeten doen) naar de Praxis geweest voor verf. De buitenboel moet heel erg nodig gedaan worden. K is dus nu de keukendeur aan het schilderen. Eindelijk. Dan de kozijnen beneden en daarna de deur van het dakterras. Kan het er weer even tegen aan.
maandag 9 juni 2014 om 17:22
Nee.... Beetje dubbel. Ik vind hem heel leuk en daarom voel ik me nu niet heel tof. Terwijl we eigenlijk niks hebben.
Nouja... ik vergrijp me wel aan de chocola. Beetje balen dat ik morgen ook vrij heb en geen reet te doen. Is er nog iemand vrij van ons die iets wil doen? Ik heb een museumjaarkaart enzo
Nouja... ik vergrijp me wel aan de chocola. Beetje balen dat ik morgen ook vrij heb en geen reet te doen. Is er nog iemand vrij van ons die iets wil doen? Ik heb een museumjaarkaart enzo
maandag 9 juni 2014 om 17:29
Plous, wat lastig, zachtjes uitgedrukt, lijkt me dat, zo'n nieuwe relatie waar je elkaar helemaal moet leren kennen. En dan maar hopen dat het allemaal "past". En ga jezelf inderdaad niet ombouwen, lijkt me niks voor jou eigenlijk. Ik ken je natuurlijk niet supergoed maar ik zie jou als een supersterke persoonlijkheid, en stiltes kunnen trouwens ook heel mooi zijn. Ik heb een stille man
Handig he dat tetteren, 't is soms net therapie
Net als shopping, werkt ook prima
En trouwens heel veel plezier met het kanoën! Wij verheugen ons erop om hem weer te water te laten , heb er echt zin in.
Bij jullie het weer ook wisselvallig? Hier is het echt "juni" weer, dan weer een hoosbui en een half uur later zitten we weer buiten. Vorig jaar om deze tijd hadden we hier de grote overstromingen. Er wordt nu al weer angstig naar de bergen gekeken, er is deze winter zoveel sneeuw gevallen dat het wel weer spannend wordt.
Splint was het leuk in DB? Droog gebleven? Hoe was het?
Bieb is ge-upgrade zie ik Moet ik mijn laptop opnieuw opstarten of gaat het zo wel goed komen?
Slof nog genoten v je rust gisteren? Niet fijn geboor boven je hoofd. Rot geluid vind ik het.
Olijf, heb je een leuke dag gehad? Klinkt i.i.g. lekker En leuke verrassing later ook nog he?
Wij hebben een druk weekend gehad, gisteravond een groep NL'ers over de vloer, ik had samen met man en meiden een flinke maaltijd gemaakt. Twee bonken vlees (varkens en rund) in de smoker hiervan "pulled pork" en rosbief in plakjes gemaakt, drie salades, sate, nog een cake voor toetje, nou ja al met al een flinke boel. Meiden hebben de boel leuk gemaakt buiten, en het weer werkte mee dus lekker buiten kunnen eten om de vuurpit heen. Supergezellig.
Nu zo naar de ms kliniek voor een looptest, dit is ivm nieuwe medicijnen, ze gaan bijhouden of mijn lopen hierdoor verbetert en hebben dus een soort van ijkpunt nodig. Spannend, vooral ook de nwe medicijnen.
Handig he dat tetteren, 't is soms net therapie
Net als shopping, werkt ook prima
En trouwens heel veel plezier met het kanoën! Wij verheugen ons erop om hem weer te water te laten , heb er echt zin in.
Bij jullie het weer ook wisselvallig? Hier is het echt "juni" weer, dan weer een hoosbui en een half uur later zitten we weer buiten. Vorig jaar om deze tijd hadden we hier de grote overstromingen. Er wordt nu al weer angstig naar de bergen gekeken, er is deze winter zoveel sneeuw gevallen dat het wel weer spannend wordt.
Splint was het leuk in DB? Droog gebleven? Hoe was het?
Bieb is ge-upgrade zie ik Moet ik mijn laptop opnieuw opstarten of gaat het zo wel goed komen?
Slof nog genoten v je rust gisteren? Niet fijn geboor boven je hoofd. Rot geluid vind ik het.
Olijf, heb je een leuke dag gehad? Klinkt i.i.g. lekker En leuke verrassing later ook nog he?
Wij hebben een druk weekend gehad, gisteravond een groep NL'ers over de vloer, ik had samen met man en meiden een flinke maaltijd gemaakt. Twee bonken vlees (varkens en rund) in de smoker hiervan "pulled pork" en rosbief in plakjes gemaakt, drie salades, sate, nog een cake voor toetje, nou ja al met al een flinke boel. Meiden hebben de boel leuk gemaakt buiten, en het weer werkte mee dus lekker buiten kunnen eten om de vuurpit heen. Supergezellig.
Nu zo naar de ms kliniek voor een looptest, dit is ivm nieuwe medicijnen, ze gaan bijhouden of mijn lopen hierdoor verbetert en hebben dus een soort van ijkpunt nodig. Spannend, vooral ook de nwe medicijnen.
Optimist tot in de kist!
maandag 9 juni 2014 om 18:39
Nou, in Den Bosch hebben we het niet droog gehouden hoor. Wow. We zaten net op de markt op een terras, de lucht werd steeds donkerder, het ging waaien en waaien en heel hard waaien. Heel gaaf. Maar toen vloog er een hek met fietsen eraan over de markt en een luifel van een viskar vloog de lucht in en alles wat op de tafeltjes stond vloog op (plantjes, bierviltjes, glazen) en toen ging het regenen en zijn we maar naar binnen gegaan. Mooi op tijd om nog een tafeltje te scoren en daarna barstte het flink los. Met bliksem en donder. Prachtig (maar toen dat hek over de markt vloog was het ook een beetje eng)
Dus hebben we daar ook maar geluncht en daarna was het weer droog en benauwd en weer veel te heet.
Fantje, succes bij de kliniek! Je weekend klinkt prima.
Heel verstandig dat je niet bent gaan kanoën, Plou. Waar zou je dat gaan doen trouwens?
Morgen ben ik trouwens niet vrij, helaas.
Lastig met bankman-die-toch-wel-leuk-is. Jammer dat je niet over jezelf durft te vertellen. Wat vind je er moeilijk aan? Zit er niet nog iets tussen 'niks vertellen' en je hele ziel en zaligheid bloot leggen?
Ik zou er nog lekker een nachtje over slapen. Het moet geen dingetje worden inderdaad.
Dus hebben we daar ook maar geluncht en daarna was het weer droog en benauwd en weer veel te heet.
Fantje, succes bij de kliniek! Je weekend klinkt prima.
Heel verstandig dat je niet bent gaan kanoën, Plou. Waar zou je dat gaan doen trouwens?
Morgen ben ik trouwens niet vrij, helaas.
Lastig met bankman-die-toch-wel-leuk-is. Jammer dat je niet over jezelf durft te vertellen. Wat vind je er moeilijk aan? Zit er niet nog iets tussen 'niks vertellen' en je hele ziel en zaligheid bloot leggen?
Ik zou er nog lekker een nachtje over slapen. Het moet geen dingetje worden inderdaad.