Minuutje gratis winkelen

10-06-2014 13:18 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons winkelcentrum viert een zoveel jarig bestaan en nu kun je een minuutje gratis winkelen winnen. Dan vraag ik me altijd af: zouden daar nu nog regels aan zitten? Bijv. dat je van elk product maar een bepaald aantal mag pakken (om te voorkomen dat je met een armzwaai in vijf secondes je halve karretje al vol hebt)? Weet iemand van jullie dat toevallig?

En de vraag natuurlijk, ervan uitgaande dat het geldt voor een supermarkt: wat zou je pakken?

Ik heb vier kinderen, waaronder een babytweeling, dus ik zou op dat gebied groot gaan inslaan (luiers, doekjes, diverse voeding, maar ook shampoo, tandpasta en dat soort dingen. En ook vuilniszakken en eigenlijk alles wat goed houdbaar is en nuttig in een groot gezin) .
Een minuutje is kort he. Als ik jou was zou ik los gaan in de gang van de kinderspullen. Van de ene naar de andere gang gaan met je kar duurt veel te lang.

Even door de gangen nu lopen waar alle dure spullen staan.

Hoeveel je per item mag pakken kan uiteraard verschillen. Even de supermarkt bellen zou ik zeggen.

Oja, wat ik zou pakken, ik zou losgaan op het katteneten en grit.

Succes he!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Ik heb vier kinderen, waaronder een babytweeling, dus ik zou op dat gebied groot gaan inslaan (luiers, doekjes, diverse voeding, maar ook shampoo, tandpasta en dat soort dingen. En ook vuilniszakken en eigenlijk alles wat goed houdbaar is en nuttig in een groot gezin) .Een minuut is zo om hoor. Je moet nog naar het schap racen en misschien wel naar de kassa voor de minuut om is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Een winkelwagen vol, dus niks meer. Geen tabak en zaken als kadokaarten en beltegoeden.

En vaak geen alcoholhoudende dranken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Koffie, wasmiddel, vaatwasmiddel, vacuüm verpakte kaas, dat zijn de dingen die als eerste in me op komen.

En het op een akkoordje gooien met vrienden/familie die grootverbruikers zijn van sommige dure houdbare artikelen: jij gooit zoveel mogelijk van hun favoriete artikel in je wagentje en zij kopen dat voor de helft van de winkelwaarde van je over. Zij blij, jij blij.
quote:Mylene_Valerie, 64 seconden geleden

Hoeveel je per item mag pakken kan uiteraard verschillen. Even de supermarkt bellen zou ik zeggen.Ik zou daarmee wachten tot je gewonnen hebt
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou denk ik gaan voor zaken als shampoo doucheschuim en dergelijke. Vrij duur, lang houdbaar en makkelijk in grote hoeveelheden in een karretje te gooien
Oh nee, ik heb niet gewonnen hoor. Vroeg het me gewoon af, hihi.
quote:himalaya schreef op 10 juni 2014 @ 13:25:quote:Mylene_Valerie, 64 seconden geleden

Hoeveel je per item mag pakken kan uiteraard verschillen. Even de supermarkt bellen zou ik zeggen.Ik zou daarmee wachten tot je gewonnen hebt

Je hebt gelijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:himalaya schreef op 10 juni 2014 @ 13:23:quote:Ik heb vier kinderen, waaronder een babytweeling, dus ik zou op dat gebied groot gaan inslaan (luiers, doekjes, diverse voeding, maar ook shampoo, tandpasta en dat soort dingen. En ook vuilniszakken en eigenlijk alles wat goed houdbaar is en nuttig in een groot gezin) .Een minuut is zo om hoor. Je moet nog naar het schap racen en misschien wel naar de kassa voor de minuut om is.Nou precies, zou dat ook allemaal binnen die minuut vallen?
Ik zou denk het pas van de wasmiddelen kiezen haha met drie kinderen en zoveel was gaat dat hier maar wat hard en het is prijzig!
quote:bij_zonder schreef op 10 juni 2014 @ 13:24:

Koffie, wasmiddel, vaatwasmiddel, vacuüm verpakte kaas, dat zijn de dingen die als eerste in me op komen.

En het op een akkoordje gooien met vrienden/familie die grootverbruikers zijn van sommige dure houdbare artikelen: jij gooit zoveel mogelijk van hun favoriete artikel in je wagentje en zij kopen dat voor de helft van de winkelwaarde van je over. Zij blij, jij blij.

Zoiets zou ik ook aanraden. De duurdere artikelen dus. Koffie kun je heel lang goedhouden.

Vaak is het maar beperkt van één product dus bedenk van te voren welke koffies er wel en niet gedronken worden zodat je snel de rij kunt af gaan. Luiers zijn ook prijzig maar ook waarschijnlijk maar één per soort. Van gang naar gang duurt te lang dus ga voor jezelf na welke 2 a 3 gangen het best in jouw verbruik passen.

Heb je ruimte in de vriezer zou ik persoonlijk voor vlees gaan, dat is vlak bij de kaas en de conserven in mijn super
Kattenvoer inderdaad (jammer dat ze bij de super geen RC verkopen ) , scheermesjes e.d. en diepvriespizza's.

En tijdschriften als dat mag.
Ik ken mensen die dit zowaar al twee keer gewonnen hebben! Zaten geen bijzondere regels aan verbonden (bij AH) en ze hadden voor ca 400-500 euro in de kar.
Ik zou trouwens eerst een studie op de supermarkt loslaten, plattegrond maken van wat waar ligt, kortste/ snelste routes, en oefenen bij topdrukte.
quote:quimn schreef op 10 juni 2014 @ 13:18:

Ons winkelcentrum viert een zoveel jarig bestaan en nu kun je een minuutje gratis winkelen winnen.In welke plaats is die supermarkt trouwens?
quote:SpringDing schreef op 10 juni 2014 @ 13:34:

Kattenvoer inderdaad (jammer dat ze bij de super geen RC verkopen ) , scheermesjes e.d. en diepvriespizza's.

En tijdschriften als dat mag.Helemaal met je eens .
Ik zou helemaal losgaan op wasmiddel, wasverzachter en kattenvoer. En potjes pastasaus.
Volgens mij was het hier toen per strekkende meter schap 1 artikel ofzo.

Maar dat zal vast per winkel verschillen.
You know my name, not my story!
Oja, als het bij de grote XL AH zou zijn bij mij dan moet ik richting de kassa even naar de rekken vol met dure keukenspullen en pannen.
Ik heb vorig jaar een minuut gratis winkelen gewonnen bij onze supermarkt

Starten vanaf de ingang (bij het hekje waar je de winkel ingaat) en moest aan het einde van de minuut inderdaad bij de kassa staan.

Was ook gewoon tijdens de reguliere openingstijden, wel op een rustig tijdstip.

Ik had van te voren wel bedacht wat ik wilde pakken en welke route ik dan het best kon nemen. Familie stond in de winkel (die wilden natuurlijk graag komen kijken) en die hebben soms wel mensen gevraagd of ze even aan de kant konden gaan omdat ik er aan kwam

Ik weet eigenlijk niet meer of er maximum aantallen van producten waren, maar ik heb inderdaad geen rekken leeggeveegd. Volgens mij had ik iets van rond de ¤ 80,- aan boodschappen.

Ik zag het ook vooral als leuk extraatje, wat ik mee kon nemen was mooi meegenomen en het was wel leuk om een keertje mee te maken.

Kreeg achteraf nog een bos bloemen en een vlaai mee, die hebben we 's avonds met de familie lekker opgegeten.
Life is what happens to you while you are busy making other plans...
quote:Azile schreef op 10 juni 2014 @ 13:34:

Ik ken mensen die dit zowaar al twee keer gewonnen hebben! Zaten geen bijzondere regels aan verbonden (bij AH) en ze hadden voor ca 400-500 euro in de kar.Dezelfde mensen twee keer? Wauw zeg. En gewoon je arm door dat schap halen en in je kar gooien? Lijkt me geweldig!
quote:thevoemen schreef op 10 juni 2014 @ 13:45:

Ik heb vorig jaar een minuut gratis winkelen gewonnen bij onze supermarkt

Starten vanaf de ingang (bij het hekje waar je de winkel ingaat) en moest aan het einde van de minuut inderdaad bij de kassa staan.

Was ook gewoon tijdens de reguliere openingstijden, wel op een rustig tijdstip.

Ik had van te voren wel bedacht wat ik wilde pakken en welke route ik dan het best kon nemen. Familie stond in de winkel (die wilden natuurlijk graag komen kijken) en die hebben soms wel mensen gevraagd of ze even aan de kant konden gaan omdat ik er aan kwam

Ik weet eigenlijk niet meer of er maximum aantallen van producten waren, maar ik heb inderdaad geen rekken leeggeveegd. Volgens mij had ik iets van rond de ¤ 80,- aan boodschappen.

Ik zag het ook vooral als leuk extraatje, wat ik mee kon nemen was mooi meegenomen en het was wel leuk om een keertje mee te maken.

Kreeg achteraf nog een bos bloemen en een vlaai mee, die hebben we 's avonds met de familie lekker opgegeten.

Gaaf!

Maarre... waarom niet geveegd?
Een vriendin van mij heeft een keer een minuut winkelen gewonnen bij de Lidl. Daar zaten allerlei beperkingen aan: geen houdbare spullen, geen drogisterij, wasmiddelen e.d., geen wijn... Wat vrijwel alleen overbleef waren verse producten. Bij de AH schijn je wel je wagen vol te mogen laden (had zij gehoord tenminste).
Daar fantaseerde ik als kind al over (en wat moest ik als kind nou met boodschappen?)

Leek me zo leuk.

de drankafdeling

de dure olijfolie etc (lekker houdbaar)

Non-food ja, wasmiddelen, maar ook zemen etc. En dure schoonmaakmiddelen die ik nooit koop. (Blue Wonder etc)

Koffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven