Dat koop ik nooit meer!

10-06-2014 13:33 222 berichten
Wat koop jij nooit meer?

TO trapt af:

1. Een wollen vloerkleed. We hebben het al ruim een jaar, en nog steeds ontstaan er dagelijks diverse wollen tumbleweeds en pluizen, waardoor het huis eruit ziet alsof we 2 Sint Bernard honden hebben en geen stofzuiger.

2. Bavaria Radler, bah, alsof bier en fanta zijn gemixt.
Alle reacties Link kopieren
Kassa meisje vroeg trouwens nog of het een cc cadeautje was .. Lig weer helemaal in een deuk in mijn eentje, tante stond naast me toen ik het betaalde. Meisje zou wel denken xD
quote:titato schreef op 10 juni 2014 @ 17:30:

Zie net dat mijn verhaal vol met spelfouten zit , maar hij is overgekomen haha, ik denk dat als mijn tante er niet achter was gekomen ik inderdaad terug was gegaan xD

Toen ik het ding bekeek zag ik ook pas dat het "borsteltje" niet draaide maar alleen trilde, was ook een borsteltje van rubber xD

En maar verbaasd zijn dat hij zelf op de hardste stand niet werkte, hij trilde wel harder maar verder ... XD

Inderdaad ook een rare vermomming , stond ook echt "elektrische wimperkruller" op dus ben er goed ingetrapt.

Ding is in de prullenbak beland maar ben wel weer een ervaring en verhaal rijker ;)Nou, dan zal ik ook wel dom zijn, maar waarom staat er dan 'elektrische wimperkruller' op? Da
quote:junami schreef op 10 juni 2014 @ 16:53:

Wat ik nooit meer koop is een scooter. Dacht bij mezelf, superhandig zo'n ding, verbruikt stukken minder dan een auto en kun je (zo goed als) overal kwijt. Wellicht leuk als het hoogzomer is om op rond te rijden maar in de winter pak ik alsnog veel liever de auto in plaats van half doodgevroren aan te komen op plaats van bestemming (inclusief verwaaid hoofd want natuurlijk was het er een waarbij je geen helm op hoeft). Gevolg: drie maanden na aanschaf ongeveer 40 kilometer bij de teller op. Daarna op marktplaats gezet en binnen een week reed een dolblije zestienjarige ermee weg. Daag, scooter. Het was gezellig.

Snorfiets dus zonder helm.

Ik heb een scooter, beste aankoop ever! Ben zo in het centrum van Utrecht en kost geen drol. Voor de winter heb ik een dekje en handschoenen aan mijn stuur. Nooit koud dus helmhaar neem ik voor lief haha!

Moussaka van knorr vind ik heerlijk maar ik vind dat soort pakken sowieso heerlijk haha!
Appelsientje mango, de grote 1,5 verpakking is echt vies en smaakt niet naar mango, maar naar goedkope icetea.
@gedanst ik heb geen idee, waarschijnlijk dachten ze dat mensen verder zouden lezen op de achterkant. Dat had ik dus niet gedaan ?
quote:missfruztiez schreef op 10 juni 2014 @ 17:19:

Verder heb ik hier twee zeer dankbare katten zo te lezen, want ze maken gebruik van de krabpaal, de kattentunnel en de radiatorhangmat (in de winter althans), alleen het mandje doet dienst als opvangplek voor alle speeltjes. Die hadden we dus wel achterwege kunnen laten .

Dat schept wel hoop!

Bedankt voor de tip Sabrina73!
quote:Eindeloos schreef op 10 juni 2014 @ 16:26:

Misschien al genoemd

Cherry-coca colaOh ja dat is ontzettend smerig he Eindje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:titato schreef op 10 juni 2014 @ 17:40:

@gedanst ik heb geen idee, waarschijnlijk dachten ze dat mensen verder zouden lezen op de achterkant. Dat had ik dus niet gedaan ?

Raar.

Ik zou er ook zeker weten in getrapt zijn!
quote:Mies85 schreef op 10 juni 2014 @ 13:43:

Ik koop nooit meer een badje met standaard als ik nog een baby krijg. Een commode zou ik ook nooit meer aanschaffen.

Driekwart spijkerbroek of waterschoenen crocs enz voorbeeld ook niet.

Bitterlemon was een vies foutje en m & m zonder noot ook.

Badje met standaard kan ik nog inkomen... een emmer werkt ook goed, maar geen commode? Mijn jongste is 2,5 en gebruik hem nog steeds veel.

Heb net een driekwart skinnyjeans gekocht en bitterlemon? Heerlijk!

;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:Hilary schreef op 10 juni 2014 @ 13:49:

[...]

Ja precies! Plekken die voor mensen zo oncomfortabel lijken kunnen katten helemaal op los gaan. O en heb trouwens ook nog een radiatorhangmat, een hele mooie. Ook geen succes.

Ik heb mijn hoop tot nu toe gevestigd op de winter, dat hij dan misschien behoefte krijgt aan lekker warme plekjes en er dan misschien toch gebruik van gaat maken.Onze kat ligt het liefst in een kartonnen doos met daarin het poppendekentje... ok, prima, jij je zin... (of onder de bank op bij voorkeur míjn dekentje)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:sinnombre schreef op 10 juni 2014 @ 14:56:

Ik koop nooit meer eigen merk M&M's van welke winkel dan ook.

Allemaal niet te eten.

En nooit meer kleding van de Zeeman. Wat een troep.

Het kost ook geen drol, maar het is dan ook geen drol.Ligt eraan wat je koopt... Ik ben erg tevreden met Bh's (Ze hebben iig 75D), ondergoed, sokken, hemdjes. Je moet erg naar het soort stof kijken bijv. Zo heb ik voor dochter 3 een aantal leuke longsleeves gekocht (maat 80 oid) en dochter 4 en 5 hebben ze aangehad en nu draagt een dochter van een vriendin ze. Maar er zit inderdaad ook wel prut bij... 1 x wassen en dan twee keer zo breed en de helft korter ;)
Ovenreiniger van mister Muscle, wat een troep, ondanks boenen boenen boenen kom ik die zooi nog steeds in mijn oven tegen...
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:gedanst schreef op dinsdag 10 juni 2014 17:48 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="titato in "Dat koop ik nooit meer!"" class="messagelink">titato schreef op 10 juni 2014 @ 17:40</a>:</b>

@gedanst ik heb geen idee, waarschijnlijk dachten ze dat mensen verder zouden lezen op de achterkant. Dat had ik dus niet gedaan ?</div></blockquote>

Raar.

Ik zou er ook zeker weten in getrapt zijn! Ben ik gelukkig niet de enige haha
quote:paper-clip schreef op 10 juni 2014 @ 16:24:

Kormasaus van Patak, stond in een recept en we zaten allemaal aan tafel te kokhalzen wat vies !

Ja, dat was de saus die ik bedoelde, niet van Heinz dus.

Oh echt heel erg vies en ik had er nog allerlei ingrediënten doorheen gehutseld, zo zonde maar niet te eten dus alles maar in de vuilnisbak gekieperd.
quote:lily-rose2014 schreef op 10 juni 2014 @ 17:22:

Een huisHoe komt het?
Ik verschoon op de bank ( super grote lounge bank) of op ons bed.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
O en ik heb een tummytub teleen. Vandaar kan de baby mee in bad of onder de douche.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alpro amandelmelk.

Duur, en toen ik thuis eens keek wat ik nou gekocht had, bleek het water met veel suiker, en een enkele amandel (2%)

En dan doen ze alsof het gezond is ... Right..
Banken met losse kussens, echt waar, ik sta ze constant op te kloppen.

Mijn man gaat erop zitten, en ik zie weer een 'deuk' in het kussen, en zodra hij opstaat om weg te gaan, kussens van de bank en schudden en kloppen maar.

Soms moet ik ook leren loslaten, maar ik kan dat zooo moeilijk.

Alles in m'n huis moet eruit zien als een woonwinkel in mijn ogen, dat lukt me aardig, maar zodra mijn man z'n kont draait..
quote:suzyqfive schreef op 10 juni 2014 @ 17:53:

[...]

Onze kat ligt het liefst in een kartonnen doos met daarin het poppendekentje... ok, prima, jij je zin... (of onder de bank op bij voorkeur míjn dekentje)

Dat zul je altijd zien!
Ik bestel nooit meer bij Bonprix, levering is snel hoor, maar als ik bij Mijn Bonprix kijk wat ik de afgelopen jaren heb besteld, dan zie ik ook dat zonder uitzondering bijna alles weer elke keer retour gaat..

Om een of andere reden vergeet ik dat ik bestel vrolijk na 4 of 5 maanden weer opnieuw

Ik koop ook geen buik, benen , billen traindingen meer

Staan na2x gebruik te verstoffen onder het bed
Ik koop nooit meer een boek van Grunberg.
Ergo sum.
quote:BellatrixVanDetta schreef op dinsdag 10 juni 2014 13:34 Alles waar "light" op staat.

Allemaal even goor. Helemaal gelijk. Ik heb ook liever 'zero'. ?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alles waar VERNIEUWD of NU NOG LEKKERDER op staat. Ik weet nu al dat ik mijn favoriete product dan niet meer hoef te kopen. Bijvoorbeeld de couscous kant en klaarmaaltijd van de AH. Was echt lekker, maar nu hij vernieuw en nog lekkerder is smaakt hij alleen maar naar zout, dag lekkere muntsmaak.

En geef al de carameltikkels dan maar aan mij. Vind ik heerlijk!
Aardappel Anders en alle Knorr wereldgerechten. Jaren geleden ooit eens gekocht. Bah bah wat goor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven