Goed vliegengordijn

11-06-2014 16:21 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net die snapscreen van JML geprobeerd te monteren want wordt gek van de vliegen maar omdat ik op 7 hoog woon en het hier altijd waait ging dat niet werken (waait steeds open)

Kennen jullie een goed systeem (lamellenhor) dat wel zwaar genoeg is aan de onderkant om strak te blijven hangen of zal ik toch echt aan een dure hordeur moeten gaan denken?
H
Oh das wel een idee ja.
Ik heb de mijne bij de Marskramer vandaan. Met magneetsluiting tussen de 2 lamellen en het werkt echt perfect! Hij is ook makkelijk te bevestigen en kostte maar 5 euro.

Wij hadden ook enorm veel last van vliegen (en warmte, daarom willen we de deur open kunnen hebben) en sinds dit ding er hangt geen vlieg meer binnen te bekennen.
Op zich is het systeem prima magdalan maar aangezien hier hier altijd flink waait, waaien ze steeds open. Magneten niet sterk genoeg en de onderkant niet zwaar genoeg
http://www.action.nl/prod ... iewid/9/favoritelistid/47

Action, 2.50!
Het waait te hard voor zo'n magneet-ding mensen. Dan heeft het dus geen zin om daar aanbiedingen voor te gaan posten.

Dat van die gewichtjes vind ik wel een idee! Die lamellengordijnen vind ik zelf altijd vervelend, blijven niet mooi naast elkaar hangen en komen soms nog vliegen doorheen. Ik heb ook zo'n ding met magneten, maar weinig wind hier dus heb je probleem niet.

Ik had op de flat zo 'n roldeur, die je vanaf de zijkant uit trok naar de andere kant. Maar ik had sowieso weinig last van vliegen op 5 hoog.
Ik woon in de polder D-H, waar het ook enorm kan waaien, en tot zo ver is dat ding nog nooit open gewaaid. Maar misschien staat onze deur net aan de goede kant ofzo, geen idee.
Kijk eens op deze website. Deze gordijnen zijn zwaar van kwaliteit en ze hebben prachtige gordijnen. Ook voor tuindeuren. Heb zelf een vliegengordijn van een olifant daar gekocht. www.decocreations.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven