chlamydia na 2 jaar symptonen kan dat wel ??

13-06-2014 16:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb al erg veel topics gelezen erover en gegoogeld maar kom er toch niet helemaal uit. ik heb nu al zo lang als ik herinner last van pijn bij het plassen om de zoveel tijd en telkens dacht ik 'oh, vast weer blaasontsteking' maar dat was het dus niet. ah fijn sinds 2 jaar heb ik de prikpil en ik heb erg last van deze bijwerkingen, dus ben ik naar de huisarts gegaan om te vragen of ik over mag gaan naar een spiraaltje en daarvoor moest ik dus een soa test doen. vanochtend op gebeld, en ja hoor chlamydia.. en daar schrok ik heel erg van want ze zei nog maak je geen zorgen alles ziet er goed uit, nou dus mooi niet. nu ben ik gelijk naar apotheek gegaan en de medicijnen gehaald dus het lost makkelijk op maar waar ik nu erg mee in me maag zit. zou het kunnen dat ik daar nu al zo'n 2 3 jaar mee rond loop en er nu pas klachten van krijg? ik heb gelezen dat dat inderdaad kan maar ik heb ook weer gelezen dat als je klachten krijg het van de 1 tot 3 weken geleden is ! (dus mijn partner vreemd is gegaan) of zou het kunnen zijn dat ik er inderdaad lang mee rond heb gelopen en dit dus weer de bijwerkingen zijn van de prikpil?? (vocht en bloedverlies laatste 2 weken) ik kom er helemaal niet meer uit.. want het maakt me bang als het van een paar jaar is dat ik misschien onvruchtbaar kan zijn..

dus even op een rijtje:

ruim 2 jaar last van soort kleine blaasontsteking om de paar weken (branderig gevoel voor 1 of 2 dagen)

sinds 2 jaar de prikpil (hoofdpijnklachten)

sinds 2 jaar meer afscheiding

sinds 2 weken vocht en bloed verlies

hopelijk is er iemand die er meer van weet !
Je hebt al 2 jaar "blaasontsteking" en ook al ongeveer zo lang chlamydia onder de leden?

Dan is 1+1 twee toch?
Ik vrees dat die blaasontsteking geen blaasontsteking was....

Ik had nog nooit blaasontsteking gehad en opeens symptomen. Naar huisarts. Getest op blaasontsteking, en ja, was echt blaasontsteking. Antibiotica mee. Maar kwam 2 weken later weer terug. Naar GGD en ja chlamydia. Ben dus bang dat er huisartsen zijn die iets te makkelijk als blaasontsteking af doen, helemaal als je zelf zegt dat je denkt dat het blaasontsteking is.

Denk dus inderdaad dat je al 2 jaar chlamydia hebt. Maar goed, ben blij dat je er nu achter bent en er voor behandeld kan worden!
Zou zomaar kunnen. Laat je vriend ook behandelen.
dank jullie wel voor jullie reacties!

ja ik heb het er al een beetje met mijn vriend even snel over gehad via de telefoon maar nog niet uitgebreid, en ik heb hem gezegd je moet je laten testen. waar ik later weer aan dacht zou het niet kunnen dat ik het van mijn ex heb gekregen en zo mijn huidige vriend het door gegeven heb en zo blijven hangen zegmaar
Voortaan altijd allebei testen voor je het onveilig doet.
Ja kan, een vrouw kan lang rond lopen met chlamydia zonder klachten, daarom is het voor vrouwen ook zo een rot soa want anders tussen kan er van binnen van alles kapot zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:thanina schreef op 13 juni 2014 @ 18:51:

dank jullie wel voor jullie reacties!

ja ik heb het er al een beetje met mijn vriend even snel over gehad via de telefoon maar nog niet uitgebreid, en ik heb hem gezegd je moet je laten testen. waar ik later weer aan dacht zou het niet kunnen dat ik het van mijn ex heb gekregen en zo mijn huidige vriend het door gegeven heb en zo blijven hangen zegmaar

Je bent nu positief getest en krijgt daarvoor een behandeling. Dat is fijn.

Niemand weet wat er de afgelopen tijd aan de hand was. Je kan al die tijd een chlamydia hebben gehad, kan ook niet zo zijn.

Je vriend moet zich laten testen. En het zou netjes zijn je ex te berichten. Als je al die tijd wèl een infectie hebt gehad kan hij het ook hebben.
Je bent zelf een theepot
quote:thanina schreef op 13 juni 2014 @ 18:51:

maar nog niet uitgebreid, en ik heb hem gezegd je moet je laten testen. waar ik later weer aan dacht zou het niet kunnen dat ik het van mijn ex heb gekregen en zo mijn huidige vriend het door gegeven heb en zo blijven hangen zegmaar

Dat doet er niet toe, toch?

Voor nu: jij wordt behandeld, je vriend moet zich laten testen ( en tot die tijd geen seks zonder condoom) en ook eigenlijk je ex berichten gezien de lange periode vsn klachten.
Je bent zelf een theepot
ja dat ga ik morgen even doen idd me ex en berichtje sturen

heb een ontzettende buikpijn net achter de rug van die pillen maar goed hoop dat het allemaal mee valt dan en me vriend kan maandag gelijk een afspraak maken om zich te laten testen en mocht het ooit dan nog een keer terugkeren dan weten we het gelijk van wie het komt! haha
quote:thanina schreef op 13 juni 2014 @ 21:06:

mocht het ooit dan nog een keer terugkeren dan weten we het gelijk van wie het komt! haha???
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 13 juni 2014 @ 23:27:

[...]

???dat mijn partner vreemd gaat bedoel ik
Wanneer het terug komt....jouw vriend moet zich ook laten behandelen want anders komt het zeker terug.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven