Welke provider? TV? Internet?
zaterdag 14 juni 2014 om 09:36
Ik heb alles bij Telfort. Betaal ¤38,50 voor tv en internet ( we hebben geen vaste telefoon).
En voor simonly betaal ik ¤16,50. 300 min 500 mb en 200 sms ( sms had ik niet nodig maar was een actie en zonder sms was duurder. Normaal is dit iets van ¤18).
En omdat ik alles bij hun heb krijg he combivoordeel. Je kan kiezen uit verdubbeling van mobiel abbo, maar ook voor ¤5 korting.
Ik ben met mijn mobiel naar telfort gegaan omdat ik veel en lang bel. Bij hen is het gesprek na 10 min gratis.
Hiervoor had ik simyo en betaalde voor dezelfde abbo ¤14,50. Niet na 10 min gratis dus ik was er zo doorheen met grote rekeningen tot gevolg.
En voor simonly betaal ik ¤16,50. 300 min 500 mb en 200 sms ( sms had ik niet nodig maar was een actie en zonder sms was duurder. Normaal is dit iets van ¤18).
En omdat ik alles bij hun heb krijg he combivoordeel. Je kan kiezen uit verdubbeling van mobiel abbo, maar ook voor ¤5 korting.
Ik ben met mijn mobiel naar telfort gegaan omdat ik veel en lang bel. Bij hen is het gesprek na 10 min gratis.
Hiervoor had ik simyo en betaalde voor dezelfde abbo ¤14,50. Niet na 10 min gratis dus ik was er zo doorheen met grote rekeningen tot gevolg.
zaterdag 14 juni 2014 om 09:39
Vaak heb je complete pakketten voor vaste telefoon, internet en tv. Of van de kabelaar (UPC, ziggo iod) of via de telefoonlijn (KPN, online iod).
De eerste is regio gebonden. De tweede vrij te kiezen.
Wij hebben al een hele tijd UPC en zijn daar erg tevreden mee.
Mobiel zou ik niet zo weten voor een sim only, wij hebben beide telefoon van de zaak.
De eerste is regio gebonden. De tweede vrij te kiezen.
Wij hebben al een hele tijd UPC en zijn daar erg tevreden mee.
Mobiel zou ik niet zo weten voor een sim only, wij hebben beide telefoon van de zaak.
zaterdag 14 juni 2014 om 10:19
zaterdag 14 juni 2014 om 10:30
Ik bel niet heel veel, maar zal nu wel af en toe naar het buitenland bellen (we hebben nu ook onbeperkt bellen naar NL in ons pakket gewoon omdat ik dan niet iedere keer hoef te denken, oef zo lang gebeld, veel te duur). Maar ik weet niet of ik daar de 16,50 voor verbel, hier is het maar 5 euro extra.