Mode & Beauty alle pijlers

Jurk

14-06-2014 14:18 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze schitterende jurk gekocht, ben er helemaal weg van,

maar nu komt het, hoe moet ik het combineren, wil er zwarte hakjes onder dragen met een fuchsia kleurige blazer kan dat denken jullie?

http://www.succubus.nl/la ... a-dress.html#.U5w9hY1_vv8
Jurk aan of mee en vestje erop. Gebreid vestje in de kleur die het er beste op staat.

Mooi/prijzig: Repeat, Turnover

Alle prijzen, kleuren en modellen: H&M, Hema, We, Primark
De stof is nooit hetzelfde staat er ook bij op de site, maar die van mij is van boven meer creme zeg maar. maar een hele mooie jurk verder, heb de jurk ook gewoon in de winkel gekocht ipv online.

Wel bij een andere zaak, ik was gelijk verliefd
Met een maatje meer zou ik in elk geval geen lange blazer dragen, dan valt je taille weg en word je een model glascontainer. Een vestje dat qua lengte gelijk is aan het bovenstuk, is dan beter.
Een blazer kan volgens mij nooit mooi op een jurk. Helemaal niet op zo'n feestjurk (alsof je het koud hebt en de blazer van je man hebt gekregen)
Ik denk dat ik er een een mooie sjaal bij ga kopen, maar zou er ook een andere kleur bij kunnen denken jullie?

Ik zou graag wat tips willen.

Dit is de jurk die ik heb.

https://mail.google.com/m ... 5dd34335&zw&sz=w1325-h571

Hij is dus anders als op de website.
Verkeerde link geplakt
Hoe bedoel je dat @dappereGerbera? dit is toch te zien als foto??
quote:rietjepietje1 schreef op 14 juni 2014 @ 18:07:

Hoe bedoel je dat @dappereGerbera? dit is toch te zien als foto??Nee geen foto te zien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:DappereGerbera schreef op 14 juni 2014 @ 15:13:

Ik zou er nude peeptoes of zo bij dragen en evt zelfde kleur nude kort vestje of sjaal. Tas in de donkerste pateoonkleur uit de jurk.

Ik zou ook gaan voor nude qua schoenenen/of vestje/bolero/omslagdoek.

En eigenlijkb en ik het met de rest eens... deze jurk is al zo mooi, daar moet je niks over heen doen. Vrijwel alles is zonde .

Het eerder gepostte witte dingetje van blije-bij zou ik er iig niet bij aandoen. Dat lijkt mij supertuttig qua combinatie. En als je er van jezelf niet zo tuttig uit ziet maar bv wat alternatiever staat zo'n combinatie dan juist weer te geprobeerd rock-a-billy en dat vind ik ook irritant.
nu wel een foto te zien ?? weet niet wat ik verkeerd doe
Ik vind rock-a-billy altijd leuk, zelfs als het geprobeerd is

En er is geen foto te zien maar als ik op de link klink zie ik alleen maar een inlog scherm.
http://imageshack.com/a/img850/1483/6vmu.jpg nu dan???
Ja, nu wel
Mooi jurkje ja. Zou het lekker tuttig afstylen. Hoe zie je er niet-geprobeerd uit in een bepaalde stijl? Alsof je zo je bed uit komt gerold als rockabilly / hockey / whatever type? Of ehm...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven