Mode & Beauty alle pijlers

Jurk

14-06-2014 14:18 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze schitterende jurk gekocht, ben er helemaal weg van,

maar nu komt het, hoe moet ik het combineren, wil er zwarte hakjes onder dragen met een fuchsia kleurige blazer kan dat denken jullie?

http://www.succubus.nl/la ... a-dress.html#.U5w9hY1_vv8
Wat zonde om daar een blazer over te dragen. Die jurk staat als een huis, daar hoort niet overheen, absoluut niet.
Alle taille die de jurk heeft doe je teniet met een blazer.
Wauw, wat een mooie jurk. Zonde om er een blazer overheen te dragen.
Niet doen dus? als het iets frisser wordt dan? een bolero of zo?

ben echt een leek in mode
Als je er al iets op zou willen dragen dan zou ik een bolero adviseren. Maar inderdaad beter helemaal niets. Een zeker geen fuchsia!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Ik heb een soortgelijk probleem met een jurk, die ik ga dragen naar een trouwerij. Ook een jurk waarbij het zonde is om er een blazer oid over heen te dragen. Ik lees met je mee. Tot nu toe hoop ik op mooi stralend weer die dag.
Precies mijn probleem alleen geen bruiloft maar wel andere feestjes. of dacht aan een omslagdoek of zo
Misschien een lekkere grote shawl (effen kleur) die je om kunt slaan als het wat frisser wordt? Dus niet dragen als shawl om je nek, maar als omslagdoek?
Dit is een jurkje dat je niet draagt als het frisser is
Niks eroverheen natuurlijk!

Als het echt moet een grote shawl idd.
en wat voor kleur zouden jullie dan evt kiezen? zwart of roze of creme, omdat de jurk al prachtig is.

haha ja matroesjka dat is ook zo, maar avonds dan maar weer uit doen
Misschien een smalle witte bontstola? Maar dat zal niet zo helpen tegen de kou. Ik zou een paar neuten achterover slaan tegen de kou.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een bolero? Ga je mond spoelen! Kan je er net zo goed ook een legging onder dragen.
Om in dezelfde stijl te blijven zou ik dan voor http://www.succubus.nl/co ... o-ivoor.html#.U5xJKygRBPc kiezen. De jurk is inderdaad heel erg mooi.
Ik zou er nude peeptoes of zo bij dragen en evt zelfde kleur nude kort vestje of sjaal. Tas in de donkerste pateoonkleur uit de jurk.
Een mooie shawl zou het mooiste zijn. Of een bolero, maar dan alleen die mouwen met een ieniminieni rugstukje.
@Ainne ik vraag ook om tips, een legging vindt ik sowieso niet mooi.

@blije bij die is ook mooi inderdaad, ben alleen bang dat het dan te tuttig wordt, ben dat niet gewend.
Nude sjaal, maar liefst niks.
@dappere gerbera die peeptoes zijn niet zo'n goede optie voor mij, heb de tenen geërfd van mijn vader de 2e teen is groter dan de rest, en dat lijkt heel raar
Prachtige jurk. Die bolero van Blije-bij gaat nog wel, maar zodra de temperatuur het toelaat, uit met dat ding.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Zwarte hakjes heeft het model op de foto ook aan, dus dat lijkt me prima.

Als je er persé iets bij wilt dragen, zou ik niet voor een blazer kiezen. Wanneer doe je die jurk aan? Als je ermee naar de kerk moet, of een trouwerij, dan zou ik kiezen voor een kort jasje.

Trek je het aan als je ergens op een terras gaat zitten, en het wordt frisser, dan zou ik een eenvoudig vestje nemen. De hema heeft ze in alle kleuren voor een leuk prijsje.
Tuttig overkomen ligt aan je houding. Ik vind de meeste vrouwen die op die site staan en er in het echt ook zo uitzien hun stijl wel kunnen rocken. Maar ik weet niet hoe je er verder uit ziet, dat speelt natuurlijk ook mee. Bij deze stijl maakt je haar, make-up en nagellak ook al veel uit.

Ik ben sowieso een voorstander van niet iets dragen waar je je niet prettig bij voelt. Misschien is een grote crèmekleurige omslagdoek dan iets.
Heb een H figuur met een maatje meer, brunette en groene ogen, ben een zomer/winter type vandaar ook de vraag over die roze blazer kort haar.
Hee, onder die jurk staat de jurk die Desperate_Housewive wilde kopen voor een bruiloft. Die waar wij allemaal meteen verliefd op waren. Toen die geleverd werd bleek die totaal niet aan de verwachtingen te voldoen.

Is jouw jurk wel helemaal zoals verwacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven