Hema handoeken pluizen........!

15-06-2014 21:06 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloooo

Zijn hier ook mensen die ervaringen hebben met de pluizen van de Hema handdoeken??

Voor een vermogen in huis gehaald aan handdoeken, theedoeken, keukenhanddoeken, vaatdoekjes, gastendoekjes.

Allemaal pluizen ze ontzettend, afdrogen na het douchen is geen pretje meer, de douche inclusief ik zelf onder de pluizen:(

Wassen op 30,40,90 graden, wel of niet in de droger en wel of geen wasverzachter, het maakt allemaal niets uit?!?

Iemand ervaringen of tips?

Groetjes
Ja! Ik heb alles boos terug gebracht en mn geld terug gevraagd. Waren ze niet blij mee, maar ik heb mn geld terug gehad.Je denkt dat je mooi handdoeken hebt, maar na 5x wassen pluizen ze nog en daarnaast moet je ook je badkamer na elke douche schoonmaken. Gek werd ik ervan!
Tip, breng ze terug!
Ik heb al jaren handdoeken van de hema, tussendoor al twee keer vernieuwd, maar herken dit totaal niet.. Sorry.. Misschien recent een andere fabricage ofzo?!
Heb net 2 gekocht in de aanbieding maar nergens last van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Achter elkaar in de droger. En echt heel vaak dan. Anders terug brengen.
Ik heb altijd handdoeken van HEMA en ik heb dit nog nooit gehad. Misschien is het een nieuwe soort?
Welke serie heb je? De 'zware kwaliteit', de 'hotel kwaliteit' of de 'ultra zacht'?

Ik heb de eerste al zeker 6 jaar en nooit last van pluizen gehad, ze zijn wel aan vervanging toe, dus ik hoor graag welke ik niet moet nemen...
Ik heb de keukenhanddoeken en nergens last van. Maar ik zou er gewoon mee terug gaan als ik jou was.
Een aantal jaar geleden heb ik ook een dikke kwaliteit badhanddoeken van de HEMA gekocht. Precies hetzelfde! Wat een gepluis. Na het afdrogen zat ik onder de pluisjes. Pas na heeeeeel vaak wassen werd dat gepluis eindelijk eens minder.

Dus bij de HEMA koop ik geen handdoeken meer!
Dank jullie wel!

Ga morgen met de hele zooi terug!
Oh wat irritant! Mijn handdoeken zijn eigenlijk ook wel aan vervanging toe en de handdoeken van de Hema die ik nu heb (10 jaar oud ofzo) waren echt heel fijn!
Ik heb ze ook, maar nog nooit last van gehad.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Vervelend!

Ik heb ook handdoeken van de hema. Ik vind ze juist fijn omdat ze nog heel zacht zijn. Wel pluizen ze extreem in de droger (in vergelijking met de handdoeken die we hiervoor hadden tenminste) Bij het afdrogen heb ik geen last van pluizen.
Ik heb ook een paar handdoeken van de Hema en heb geen last van pluisjes hoor. Maar ik heb deze handdoeken ook al een paar jaar.
Ik heb altijd handdoeken, theedoeken e.d. van de Hema.

Nergens last van hoor.
Ik heb ook Hema handdoeken (hotel kwaliteit) en nergens last van gehad. Ik doe trouwens nooit wasverzachter bij mijn handdoeken, dan drogen ze niet goed af.
No worries
Ik heb onder andere handdoeken en keukendoeken en theedoeken van de Hema, maar herken het probleem helemaal niet. Sterker nog, ben er erg tevreden over. Prima kwaliteit vind ik zelf.
Heb het alleen als ik mijn oksels vergeten ben te scheren, allemaal pluisjes.... . Vaak zwart, laatst in de tram had ik mijn arm omhoog allemaal mensen naar mijn oksel staren. Zag thuis pas waarom..
Help iedereen een handje
Ben benieuwd hoe Hema hierop reageert.
Doe je ze wel voor gebruik een nacht in een emmer water? Daarna nemen ze veel beter vocht op en geen gepluis. Tenminste, ik heb veel hema-textiel en nooit pluisjes!
Beter een half motto....
quote:Roelfien schreef op 15 juni 2014 @ 21:26:

Ik heb altijd handdoeken van HEMA en ik heb dit nog nooit gehad. Misschien is het een nieuwe soort?+1
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jazeker, ik had toen de lichtgrijze en de donkerpaarse. Knettergek werd ik ervan. Hoe vaak ze ook gewassen werden, het werd niet minder. Ik heb ze op een gegeven moment weggedaan. Achteraf had ik inderdaad mijn geld terug moeten vragen. Een paar maanden terug 6 geelgekleurde van de hema gekregen van iemand en die pluizen niet. Verder haal ik handdoeken vaak bij de Ikea. Ideaal! en stukken goedkoper (1.49 per stuk) voor een nette kwaliteit.
Ik heb de hotel handdoeken en de keukenhanddoeken (de goedkope met streepjes) en geen pluis.
Hier ook geen pluis te bekennen. Ik heb alles van de Hema. Wel al een paar jaar oud....

Ik zou ze Inderdaad terugbrengen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven