Hema handoeken pluizen........!
zondag 15 juni 2014 om 21:06
Halloooo
Zijn hier ook mensen die ervaringen hebben met de pluizen van de Hema handdoeken??
Voor een vermogen in huis gehaald aan handdoeken, theedoeken, keukenhanddoeken, vaatdoekjes, gastendoekjes.
Allemaal pluizen ze ontzettend, afdrogen na het douchen is geen pretje meer, de douche inclusief ik zelf onder de pluizen:(
Wassen op 30,40,90 graden, wel of niet in de droger en wel of geen wasverzachter, het maakt allemaal niets uit?!?
Iemand ervaringen of tips?
Groetjes
Zijn hier ook mensen die ervaringen hebben met de pluizen van de Hema handdoeken??
Voor een vermogen in huis gehaald aan handdoeken, theedoeken, keukenhanddoeken, vaatdoekjes, gastendoekjes.
Allemaal pluizen ze ontzettend, afdrogen na het douchen is geen pretje meer, de douche inclusief ik zelf onder de pluizen:(
Wassen op 30,40,90 graden, wel of niet in de droger en wel of geen wasverzachter, het maakt allemaal niets uit?!?
Iemand ervaringen of tips?
Groetjes
zondag 15 juni 2014 om 21:16
zondag 15 juni 2014 om 21:32
zondag 15 juni 2014 om 23:57
quote:Roelfien schreef op 15 juni 2014 @ 21:26:
Ik heb altijd handdoeken van HEMA en ik heb dit nog nooit gehad. Misschien is het een nieuwe soort?+1
Ik heb altijd handdoeken van HEMA en ik heb dit nog nooit gehad. Misschien is het een nieuwe soort?+1
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 16 juni 2014 om 00:03
Jazeker, ik had toen de lichtgrijze en de donkerpaarse. Knettergek werd ik ervan. Hoe vaak ze ook gewassen werden, het werd niet minder. Ik heb ze op een gegeven moment weggedaan. Achteraf had ik inderdaad mijn geld terug moeten vragen. Een paar maanden terug 6 geelgekleurde van de hema gekregen van iemand en die pluizen niet. Verder haal ik handdoeken vaak bij de Ikea. Ideaal! en stukken goedkoper (1.49 per stuk) voor een nette kwaliteit.