Leuk meidengroepje Den Haag e.o.

14-06-2014 19:14 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om wat meer dames te leren kennen in Den Haag e.o., om leuke dingen mee te doen. Gewoon om te kletsen, terrasje pakken, etentje/drankje doen, stappen, bios (doe es gek), shoppen, naar 't strand gaan, sporten (altijd al es willen proberen ), crea-bea dingen doen, spelletjes of soms eens gekke/unieke dingen proberen (parachute springen!!! ), you name it!

Ik zie veel oproepjes voor deze omgeving, maar er lijkt niet echt iets concreets te ontstaan, dus het lijkt me een leuk idee om een Facebook groepje te starten met dames die het ook leuk zouden vinden nieuwe mensen in (omgeving) Den Haag te ontmoeten. Dan kan je je suggesties en voorstellen in de groep gooien en kijken wie er zin heeft mee te gaan/doen!

Als jou dit leuk lijkt, stuur even je emailadres naar me (mag ook in PB), dan voeg ik je toe. Hopelijk kunnen we een leuk groepje starten!

Ter info: ben zelf rond de 30 (and in denial), dus zou het leuk vinden mensen tussen de, zeg, 25 en 40 te leren kennen
Hai hi. Ik ben ook voor meer gezelligheid in Den Haag en sluit dus graag aan Ik ben 27 jaar, bijna 28 en woon nu alweer twee jaar in deze stad. Ondanks dat ik hier al leuke mensen heb leren kennen, zou ik graag meer meiden ontmoeten om ook spontaan iets mee af te kunnen spreken.

Mijn email is msch.groeneveld@gmail.com
PB!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Ik sluit me hier graag bij aan!

dit is mijn maildres: vizzstick (@) gmail .com
PB gestuurd!
Overcome to become
Nou wat gezellig zeg! Leuk dat er al wat dames gereageerd hebben! Het Facebook groepje komt eraan! Iedereen is welkom, dus reageer vooral op dit topic of stuur een PBtje.

Edit oeps: sorry lieve mensen, ik zag nu pas dat ik geen plusje onder mijn naam had, dus heb helaas geen PB's ontvangen. Ik heb dit nu veranderd bij mijn voorkeuren en kan dus vanaf nu wel PB's ontvangen! Willen degenen die me al een berichtje hebben gestuurd dit nog een keertje doen?
quote:Yozha schreef op 14 juni 2014 @ 19:14:

Het lijkt me leuk om wat meer dames te leren kennen in Den Haag e.o., om leuke dingen mee te doen. Gewoon om te kletsen, terrasje pakken, etentje/drankje doen, stappen, bios (doe es gek), shoppen, naar 't strand gaan, sporten (altijd al es willen proberen ), crea-bea dingen doen, spelletjes of soms eens gekke/unieke dingen proberen (parachute springen!!! ), you name it!

Ik zie veel oproepjes voor deze omgeving, maar er lijkt niet echt iets concreets te ontstaan, dus het lijkt me een leuk idee om een Facebook groepje te starten met dames die het ook leuk zouden vinden nieuwe mensen in (omgeving) Den Haag te ontmoeten. Dan kan je je suggesties en voorstellen in de groep gooien en kijken wie er zin heeft mee te gaan/doen!

Als jou dit leuk lijkt, stuur even je emailadres naar me (mag ook in PB), dan voeg ik je toe. Hopelijk kunnen we een leuk groepje starten!

Ter info: ben zelf rond de 30 (and in denial), dus zou het leuk vinden mensen tussen de, zeg, 25 en 40 te leren kennen
Hi allemaal!

Ik ben nieuw op de site en weet niet zo goed hoe ik een pb moet sturen, maar ik meld me ook graag aan! Net 31 en woon in Dh. Is er al een fb groep?

Groetjes Dee
Hoi Dee, ik heb alvast een FB groepje aangemaakt inderdaad, je kan je emailadres anders even in een PBtje aan mij doorgeven, dan voeg ik je toe --- onder mijn avatar zie je een plusje (+) staan als het goed is, daarmee kan je PB's sturen. Ik denk dat je dat zelf misschien ook even moet toevoegen aan je account (bij "mijn voorkeuren" kan je instellen PB's te willen ontvangen).
Hoiiii meiden,

Officieel woon ik nog in Rotterdam, maar ik ga verhuizen naar den haag om te samenwonen.

Ik ken behalve hem niemand.

Mij zou het ook leuk lijken om mensen te leren kennen.

Mijn email is meissie86@hotmail.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven