Entertainment alle pijlers

Brazilie 2014

12-06-2014 21:03 3429 berichten
Is er al een topic? (Ik kan het mobiel niet vinden)

Of gaan we hier kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een spannende wedstrijd!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:charlottew88 schreef op 18 juni 2014 @ 19:26:

[...]

quote:Ephina schreef op 18 juni 2014 @ 19:26:

Summerdance, ik zit samen met je in clubje agressief....

Nu volhouden..Echt hoor, ik zou een onwijs goeie hooligan zijn denk ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dit is slecht voor mijn hart.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juni 2014 @ 19:26:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

(HAD NET EEN KROKET IN MIJN MOND)
quote:zweva schreef op 18 juni 2014 @ 19:27:

[...]

Ik heb ze hier ook nog liggen. Wellicht mijn buren eens pesten ;)

Ja doen!

Lachuhhhh
pomperompom.... is het al tijd?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 juni 2014 @ 19:26:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

(HAD NET EEN KROKET IN MIJN MOND)Lekker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Pffff ik ben nu wel echt zenuwachtig...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 18 juni 2014 @ 19:28:

pomperompom.... is het al tijd?Bijna!
Hilarische wedstrijd

Echt onder hoogspanning iedereen kun je gewoon NL een jaar lang mee van stroom voorzien
Een vierde, en doe ook maar een vijfde treffer, gewoon voor de zekerheid
Nog 20 min volhouden.
Laat ze opschieten

Aussies geven niet op

Hij zegt het net.
quote:Summerdance schreef op 18 juni 2014 @ 19:27:

[...]

Echt hoor, ik zou een onwijs goeie hooligan zijn denk ikMe 2. Doe mij een bètablokker godverredomme....
quote:Ephina schreef op 18 juni 2014 @ 19:30:

[...]

Me 2. Doe mij een bètablokker godverredomme....
Beetje rustig aan he, met Robben
quote:strikjemetstippels schreef op 18 juni 2014 @ 19:25:

[...]

klopt hoor, ik kijk ook Africa Cup en dat is heel ander voetbal en zeker weten een heel andere mentaliteit...

Maar ook scheidsen uit Europa kunnen kloten, Howard Webb natuurlijk, maar ook Kuijpers heb ik horen zeggen zo'n ontzettend fan te zijn van Barca en dat voor je een wedstrijd in CL fluit van Barca...

Ze zouden bij penalties een panel van scheidsen moeten hebben die stemmen over de beslissing. Dat kan vrij snel in de wedstrijd. Een kans element in de match is ook wel wat voetbal leuk natuurlijk maar dit was zo duidelijk geen penalty dat het gerust een blunder is te noemen van de scheids.

OH EN NU! Celissen, <3 en Depay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een objectieve Scheidsrechter is natuurlijk niet te vinden, en natuurlijk is het niet zo dat die Europese scheidsrechters geen fouten maken, maar internationale ervaring is fijn en ook de druk van buiten is belangrijk. IK kan mij voorstellen dat een Kuijpers beter met de druk van Brazilie kan omgaan als een Japanner..

Zwitserse vrienden zijn blij dat Kuijpers hun wedstrijd vrijdag gaat fluiten.
Ik vind dat altijd zo sneu staan, zo'n muurtje

Zo met die handjes voor het kruis op een rijtje
Ik kan niet kijken want ze moeten hier perse naar Ernst, Bobbie en de rest kijken
Oohh
quote:Summerdance schreef op 18 juni 2014 @ 19:28:

[...]

Ja doen!

Lachuhhhh Ben bang dat ze dan commentaar op mijn Nederlandse vlag gaan hebben.. Dat is namelijk al niet volgens de regeltjes...
Ik trek het niet meeeheeeeer
Spannend
Hebben jullie nog nagels?
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven