twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
denk je echt ikkezelf?? ik denk datg er echt niet mee te praten valt over dit thema,ik heb een zoon van 17 en die heeft een vriendin van 15,en dit geraaskal van deze 30 en inde 40 gers,is nog erger nog kinderachtiger als de verliefdheid van mijn kinderen,ik verbaas me juist daar over,want verder moeten deze vrouwen toch wel enigzins verstand van hoe het werkt hebben,hoe moeten zij hun kinderen een voorbeeld zijn?
Jij maakt echt de bitch in mij los.(En mocht ik hier een ban voor krijgen, so be it!)

goed zo dat was ook de bedoeling want ik moet je best wel, hebben we dadelijk allebei een ban en niemand meer als elkaar snifff, hoe leggen we dat je nummertje x uit dan?
Al was je de laatste op aarde, ikkezelf...

En helaas voor jou, je woorden helpen niet. Vanavond nog heerlijk genoten van nr. 2, straks lekker nr. 1. Heb ik het even goed voor elkaar!
Ikkezelf, bij het woord hoer ben ik gestop met je post te lezen...

en waarom stop je dan als ik zoiets expliciet tussen haakjes zet en daarbij nog schoonmoeder etc? toch ergens angst dat het bij hem in een bepaalde categorie valt terwijl jij dnekt dat het stukken meer is. Zou je zo zeker zijn zou je dat woord gewoon negeren
En helaas voor jou, je woorden helpen niet. Vanavond nog heerlijk genoten van nr. 2, straks lekker nr. 1. Heb ik het even goed voor elkaar!

lieve schat daaruit blijkt al een bepaald gebrek in jullie relatie "schatje wat proef ik nou,...." lul je daar maar eens uit
Laat ik maar de wijste zijn in deze, ikkezelf ik wens je alle goeds, wees gelukkig (meen ik echt), klik en out.
denk je echt ikkezelf?? ik denk datg er echt niet mee te praten valt over dit thema,ik heb een zoon van 17 en die heeft een vriendin van 15,en dit geraaskal van deze 30 en inde 40 gers,is nog erger nog kinderachtiger als de verliefdheid van mijn kinderen,ik verbaas me juist daar over,want verder moeten deze vrouwen toch wel enigzins verstand van hoe het werkt hebben,hoe moeten zij hun kinderen een voorbeeld zijn?

daisy

mijn dochter van 20 met geweldige aanstaande schoonzoon en die van 13 "op zoek gaande naar" kan er ook een puntje aan zuigen, 13 + 13 + 13 en ga zo maar door en dan denk je ergens eens een keer dat je gewoon weer 13 bent en gedraag je je ook weer zo naar
Laat ik maar de wijste zijn in deze, ikkezelf ik wens je alle goeds, wees gelukkig (meen ik echt), klik en out.

toch kan je het niet laten he, respecteer ik enorm want anders zou ik zo iets hebben "wat een oninteressante doos, niet eens op reageren"
weet je knip, als je met zo een nr 2 in een echte discussie gaat komt er niet veel meer uit dan "uhhh tjaa jaaa, het lag aan haar, ze was afhankelijk van mij bgeworden, wist niet hoe ik van haar af kon komen zonder kleerschueren, schatje ik hou van jou hoor, steldde niks voor, was alleen maar sex" en de hele ratteplan, dan ken ik onderhand al wel. Ze judassen dan gewoon wat af terwijl een vreemd gaande vrouw wel voor haar echte gevoel op durft te komen en daar heb ik dan respect voor. Lukt me dan ook prima om het "slachtoffer", in casu de bedrogen man, ook eens op wat andere gedachten te brengen.
Knip, wat denk je nu? "wat een ontzettende lul van een vent is hij?"., hopenlijk wel want dan zijn we waar met moeten konen omdat ik verder geen belangen heb. Als je nu eens aan je nr 2 gaat vertellen dat je een ontzettende lul van een vent je virtueel getroffen hebt dan ben ik heel benieuwd naar zijn reaktie? zou hij durven mee gaan te schrijven hier?
Knipoogje, laat je toch niet opjutten door ikkezelf. Ik snap wel dat je af en toe een reactie wilt geven, dat wil ik zelf ook maar ik doe het lekker niet. Hij vindt het alleen maar leuk om de boel hier op te ruien. Als niemand meer op hem reageert, dan is de lol er snel van af. Knipoogje, van 2 mannen houden, het komt vaker voor dan iedereen denkt. Het is de maatschappij die ons oplegt om je hele leven slechts van de persoon te mogen houden waarmee je getrouwd bent en van niemand anders. Het is zo tegennatuurlijk.........
Beste "ikkezelf",

heb bij lange na niet al jou berichten in de loop van de tijd gelezen, maar het mag duidelijk zijn dat je een behoorlijk "plaat voor je kop" hebt puur blijkend uit de wijze hoe jij op mensen hier reageert en hoe je hier berichten plaats. Voor diverse mensen is dit medium wel van emotionele waarde en willen hier in hun ei kwijt, gevoel delen en hebben steun aan elkaar. Jou manier van posten past in ieder geval niet op deze plek, het zou erg prettig zijn als je dit zelf ook inziet en de eer aan jezelf houdt om je berichten hier voortaan achterwege te laten. Dan toon je in ieder geval respect voor de andere mensen hier welke dit wel serieus nemen en hier ook hun plekje hebben gevonden. Alvast dank voor je inzichten, ik hoop dat mijn boodschap tot je door is gedrongen.
ik hoop dat mijn boodschap tot je door is gedrongen.

gelukkig bepaal ik zel wat ik tot mij door wil laten dringen en heb ik aan tal van zaken, net zoals jullie op tal van gebieden die stukken gevoeliger kunnen komen te liggen, compleet geen boodschap.

tip: besloten msn clubje oprichten alleen voor gelijkgezinden met daaraan gekoppeld een heftige lidmaatschapsscreening, kunnen jullie elkaar continu naar de mond praten en jullie nr 2 blijvend op blijven hemelen
Caafje, je hebt gelijk, maar ik wilde toch een keer Ikkezelf vertellen hoe ik over hem denk, dat heb ik nu gedaan, daarmee is voor mij nu echt de kous af.

Doorelkaargeschud, ik ben het volledig met je eens. Jammer genoeg kan je niet tot Ikkezelf doordringen, hij snapt ons gewoon niet, wil geen begrip opbrengen, is te bekrompen.

Zijn reactie zal wel weer zijn dat wij ondoordringbaar zijn, wij de wereld niet snappen en straks bij hem in de praktijk zitten.

Gaat het een beetje met je Doorelkaargeschud? Ik heb altijd ontzettend van je gedichten genoten, zo vreselijk mooi! Mag ik zeggen dat ik ontzettend veel respect en bewondering voor je heb?

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
anoniem_53368 wijzigde dit bericht op 10-07-2008 00:02
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Hallo allemaal

Wat een gedoe weer allemaal. Mensen die ons niet kunnen hebben kunnen hier beter niet meer komen. Wij hebben de steun van elkaar nodig. Gisteren heb ik samen met hem gewerkt. Ja alleen met hem en was natuurlijk super gezellig....

Samen geflirt, gezoend. en aan elkaar gezeten tijdens het werk, als we samen in de keuken waren. En dat gebeurde nog al eens. Het was super. Ik zie hem vanmiddag nog heel even voor de laatste keer, want hij gaat zaterdag op vakantie......

Wat ga ik hem missen, dat weet ik nu al.

Maar ja ook aan die vakantie komt een eind....maar pas over 4 weken.....

Groetjes Lenneke
Hoi Knipoogje,

dankje, het gaat goed met me. Zit naar buiten toe behoorlijk sterk in elkaar en heb voor mijzelf rust kunnen creeeren om een uitweg in dit alles te kunnen vinden. Van binnen natuurlijk op diverse momenten moeilijk juist omdat alles zo vreselijk diep zat. Voor mijzelf herken ik die momenten en geef ik mijzelf dan ook de ruimte om ermee om te gaan. Daaruit put ik ook de nodige kracht, waardoor alles inmiddels toch behoorlijk tot rust is gekomen. Wel heb ik altijd helder voor ogen gehad (en dat is wederzijds) dat we elkaar niet hebben opgezocht en gestoord in waar we ieder voor onszelf mee bezig zijn. Dat is ook beter zo. Geweldig zou het zijn om nr. 2 weer te zien of spreken, maar dat is nu eenmaal niet de situatie. Er is niets voor nodig om het gevoel soms her te beleven, een muziekje, een emotioneel moment om iets heel anders, bepaalde situaties of plekken welke me zo weer aan de periode doen denken dat ik nr. 2 heb leren kennen. En daar kan ik nu mee omgaan, ik verwerk het zelf, in stilte zonder dat mijn omgeving het merkt. En gaandeweg is er zo meer rust gekomen. Het gevoel gaat nooit weg, daarvoor zat het te diep. En het gemis van een dierbare vriend al helemaal niet. Daar kun je zeker verdriet over hebben, maar je weet ook wat het allemaal heeft opgeleverd en dat een weg terug gewoon niet meer mogelijk is.

Vandaag heb ik lekker voor mijzelf en ga ik met mijn kinderen naar een plek waar nr.2 en ik eerder ook wel eens samen zijn geweest. Dat moet ook, ik kan niet allerlei plekken mijden uit angst dat het weer tot een toevallige ontmoeting komt. Gebeurt het, dan is het maar zo en ben ik sterk genoeg om daarmee om te gaan. Wat ik dan doe? Misschien duik ik direct weg of kan ik het wel. Soms denk ik dat ik juist nu meer dan sterk genoeg ben om gewoon eens even bij te kletsen. Maar ja, dan ben je weer aan het dagdromen. Toch niet slim, gewoon niet doen, is ook wel zo duidelijk.

Zo, en dat op de vroege morgen. Wel lekker even zo hierover wat wegtikken. Is ook geen probleem nu, dit kan ik na al die tijd gelukkig zonder problemen. Het is voor mij ook een prettige manier om soms even een gevoel kwijt te kunnen of te delen.

D.E.G.
D.E.G: steeds weer als ik jouw berichtjes lees valt het me op dat je net zo denkt, en het ook op dezelfde manier verwoordt als mijn nr 2. De woorden die je gebruikt en hoe je alles beschrijft, je zou mijn nr 2 kunnen zijn
Doorelkaargeschud, en juist dat bewonder ik zo, je hebt er "rust" van, je verwerkt je verdriet en liefde van het verlies van je nr. 2 zelf. Echt heel knap! Ik begrijp wel dat je waarschijnlijk geen andere keus hebt, maar dan nog, de manier waarop he? Ach, waarschijnlijk snap je wel wat ik bedoel.

In jezelf geniet je van de herinneringen, waarschijnlijk met een glimlach en soms met een traan. Knuffel!

Ik kreeg het volgende linkje van mijn nr. 2: http://nl.youtube.com/watch?v=K0tyE1JZ-YQ

Dubbel en op twee manieren uit te leggen voor anderen, maar voor mij...

Vandaag ontzettend geschrokken, mijn nr. 1 vond iets bij toeval wat hij niet had mogen vinden, condooms... Ik heb me eruit kunnen redden, maar zo zie je maar, je moet zo voorzichtig zijn.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
hoi allemaal, ben over de helft van mn vakantie en heb gelukkig heel veel sms ctc met nr. 2. weet net of ik het anders zou hebben uitgehouden. we kijken beiden uit naar t moment dat ik weer terug ben.

jemig knipoogjes, dat was even een gevaarlijk moment ja.... kan me voorstellen dat je daarvan schrok.

ik lees nog wel regelmatig mee, hebben gelukkig draadloos internet op vak.adres en de laptop mee. maar zelf berichtjes sturen is niet altijd veilig... Nu even wel. Ik leef met jullie verhalen mee. Ben zelf nog wel in tweestrijd... heb het ook echt gezellig met nr 1 deze vak. maar komt denk ik ook omdat het contact met nr. 2 dus elke dag aanwezig is... als hij zich had teruggetrokken weet ik gewoon dat ik in mezelf gekeerd zou zijn en heel veel moeite zou hebben gehad vrolijk met alles mee te doen deze vakantie. moet me dus straks thuis wel ernstig gaan afvragen hoe dit verder moet gaan... tegelijkertijd kijk ik er zooo naar uit om hem weer te zien.
Doorelkaargeschud, en juist dat bewonder ik zo, je hebt er "rust" van, je verwerkt je verdriet en liefde van het verlies van je nr. 2 zelf. Echt heel knap! Ik begrijp wel dat je waarschijnlijk geen andere keus hebt, maar dan nog, de manier waarop he?

dit zal wel weer niet in goede aarde vallen "je hebt altijd keuzes maar soms ben je gewoon te laf om ze te nemen of/en te bang voor de consequenties die ze eventueel voor JOU gaan brengen".
Vandaag ontzettend geschrokken, mijn nr. 1 vond iets bij toeval wat hij niet had mogen vinden, condooms... Ik heb me eruit kunnen redden

knap dat je zo goed kunt liegen, wat zal je trots op je eigen zijn, iedere volgende leugen die het net zo simpel red wordt gemakkelijker dus mooi door gaan
Pinky, ik begrijp je helemaal. Ik heb hetzelfde gevoel maar af en toe voelt het niet goed: als ik hem mail of sms, ben ik pas weer gerustgesteld als hij weer reageert. In de tussentijd voel ik me soms erg nerveus en opgejaagd wat ik dus helemaal niet wil! Ik probeer hier een oplossing voor te vinden.
Caafje, ben blij dat ik niet de enige ben.. maar dat is sowieso fijn aan dit forum dat je weet dat je niet helemaal alleen staat. ik weet niet of ik me nerveus/opgejaagd voel, wel merk ik als ik geen (snel) antwoord krijg dat ik me echt ergens toe moet zetten en niet elke minuut op mn tel te kijken of er toch al wel een berichtje is.....(die staat nl. altijd stil) maar dat hangt ook erg van mijn algehele stemming af. Kan het soms ook goed relativeren en weet dat hij vaak weg is met vrienden/vriendinnen en dan geen gelegenheid heeft om te smsen. (hij is vrijgezel). Sterkte maar weer allemaal lfs P.
Ikkezelf, ik begrijp dat je relathietherapeut bent of iets dergelijks?

Ik heb altijd gedacht dat je daar voor moest studeren maar gezien jouw schrijftaal is het geen beste opleiding geweest ai!

Waarschijnlijk zit je hier dus gewoon te liegen of ben je inmiddels failliet en schrijf je hier je frustraties weg. Ga vooral door hoor (meen ik echt) want ik lach me rot (en dat gebeurt helaas te weinig de laatste tijd).

Lieve allemaal (op ikkezelf na), ik sta nu met mijn tenen op de rand van de afgrond en kijk vol angst naar de diepte.

Ik heb een huurhuisje gevonden waar ik het een jaar uit kan zingen (als ik tenminste mijn auto verkoop) en volgende week moet ik het huurcontract ondertekenen. Mijn nr. 2 (die inmiddels gescheiden is) zit met smart te wachten op deze dag en ik ga me iedere dag meer aan hem irriteren. Ben bang dat hij straks iedere dag op de stoep staat ipv mij eerst rustig over mijn breuk met nr. 1 heen te laten komen. Mijn nr. 1 is al een week op zakenreis en weet niets van dit huurhuisje. De afgelopen weken is mijn nr. 1 perfect geweest. Aardig, begripvol, attent en ik kan het wel uitschreeuwen van twijfel. Dit is nu lafheid en ik haat mezelf erom. Waag ik de sprong en verlaat ik mijn gezin volgende week of neem ik afscheid van mijn nr. 2 (met alle afkickverschijnselen van dien)? To much love will kill you at the end!!
Geitje, ai.... hele hele grote knuffel voor je!

Pinky, probeer te genieten van je nr. 1 en je vakantie!

Voor iedereen een hele grote knuffel, ik ben te moe om uitgebreid te reageren, toe aan vakantie, haha!

x Knipoogje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven