Voor het hekje
donderdag 19 juni 2014 om 20:27
Over twee weken sta ik voor het eerst in mijn leven voor het hekje. Omdat ik rust in de tent moest brengen. Ik heb een verzoekschrift ingediend. En tegelijkertijd sta ik daar als gedaagde in een kort geding, door dezelfde wederpartij tegen mij aangespannen, aangaande dezelfde materie.
Het gaat over de zorg voor mijn zoon.
Ik kan alle hulp gebruiken die er is. Wie wil me vertellen hoe ik mezelf zo goed mogelijk kan voorbereiden, naast parate dossierkennis uiteraard?
Dit moet in één keer goed.
Het gaat over de zorg voor mijn zoon.
Ik kan alle hulp gebruiken die er is. Wie wil me vertellen hoe ik mezelf zo goed mogelijk kan voorbereiden, naast parate dossierkennis uiteraard?
Dit moet in één keer goed.
donderdag 19 juni 2014 om 20:33
donderdag 19 juni 2014 om 20:37
Dat je kunt kijken naar je zoon en wat deze situatie voor hem betekent,ipv nare gevoelens tov je ex. Dat je je ex kunt zien als moeder van je zoon,dus in ouderschap ipv partnerschap. Op deze manier kun jij de ondersteunende ouder zijn die op een rationele wijze het contact tussen je zoon en zijn moeder weet te behouden,waardoor je zoon beide ouders op een gezonde wijze in zijn leven kan hebben
donderdag 19 juni 2014 om 20:38
quote:miszlady schreef op 19 juni 2014 @ 20:37:
Dat je kunt kijken naar je zoon en wat deze situatie voor hem betekent,ipv nare gevoelens tov je ex. Dat je je ex kunt zien als moeder van je zoon,dus in ouderschap ipv partnerschap. Op deze manier kun jij de ondersteunende ouder zijn die op een rationele wijze het contact tussen je zoon en zijn moeder weet te behouden,waardoor je zoon beide ouders op een gezonde wijze in zijn leven kan hebbenPrachtig. Dank je wel.
Dat je kunt kijken naar je zoon en wat deze situatie voor hem betekent,ipv nare gevoelens tov je ex. Dat je je ex kunt zien als moeder van je zoon,dus in ouderschap ipv partnerschap. Op deze manier kun jij de ondersteunende ouder zijn die op een rationele wijze het contact tussen je zoon en zijn moeder weet te behouden,waardoor je zoon beide ouders op een gezonde wijze in zijn leven kan hebbenPrachtig. Dank je wel.
donderdag 19 juni 2014 om 20:44
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juni 2014 @ 20:38:
waarom wil je dan zelf je pleidooi schrijven?Dat kun je toch niet aan een advocaat overlaten? Die regelt de juridische zaken. Er zijn gewoon handleidingen voor te vinden, over hoe je zo'n ding moet opstellen. Dan komt-ie van jezelf. Je weet zelf veel meer dan je advocaat. Het is namelijk jouw zaak.
waarom wil je dan zelf je pleidooi schrijven?Dat kun je toch niet aan een advocaat overlaten? Die regelt de juridische zaken. Er zijn gewoon handleidingen voor te vinden, over hoe je zo'n ding moet opstellen. Dan komt-ie van jezelf. Je weet zelf veel meer dan je advocaat. Het is namelijk jouw zaak.