Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
@annabel, wat fijn te lezen dat je het zo heerlijk hebt gehad samen!
Druk druk en dan ben ik er met de kop niet helemaal bij. Ik lees Annabellacaramella die nog in de ban is van mr outland, val niet te hard van je wolk *schuift een laddertje toe*.

Madame heeft weer gebootsloert en Heidi gaat mij achterna in het celibaat!

Date staat.

Binnenkort zandhappen met mailmale. Ben benieuwd!
Tot zover je celibaat dus

Annabel en Blauwevrouw, waarom hebben jullie die oude vlammen vroeger niet gehouden dan? Ik vind dat wel bijzonder hoor, dat je elkaar blijkbaar niet kunt loslaten, maar toch ooit besloot dat het niet werkte samen.
Dat weet ik nog niet Dymo, we moeten eerst nog even door de ballotage!

Ik heb ook wel eens een oude vlam van stal gehaald. Leuke man maar wat een beroerde seks zeg.
Roos, wellicht niet meer langer seks-loos! Heel goed :-)

Waarom toen niet blijven hangen aan hem? Vrij simpel, slechte timing. Ik was piepjong, studeerde een semester in het buitenland, kwam net uit een lange relatie, en hij was toen niet meer dan een scharrel. Na een paar maanden ging ik naar huis en zijn we het contact verloren (dit was pre-sociale media en smartphones)

Ik heb altijd wel een zwak voor hem gehouden en dat was blijkbaar wederzijds.
Annabel, wat een heerlijke date, geniet ervan en neem treetje voor treetje de trap naar beneden.
Alle reacties Link kopieren
'Oue vlammetjes' bleven bij mij nooit op waak stand staan. Die kachels zijn voor goed uitgedoofd. Of ik het nog toen gepakt had, of ik het voor altijd heb laten gaan - geen draaien erom.

Hoewel...

Dit van Anabelle klinkt goed en makkelijk van familie te scheiden. Verstandige risico. Dus wie weet.
Ah Annabel, ik snap het, logisch wel, soms is er zoiets als juiste persoon, verkeerde moment.
Rooss: zo kan ik het ook, celibatair leven ;)

Oude vlam van stal: 23 jaar geleden één fijne nacht samen gehad. Vonden elkaar veel leuker dan alleen dat, maar waren veel te onzeker om achter elkaar aan te gaan.

7 jaar later weer ontmoet, ik vrij na relatie, hij niet. Vonk sprong over maar hij heeft het afgehouden.

En nu, tig jaar later weer contact via FB (gemeenschappelijke vrienden). Eerste afspraak bijgekletst, niks asn de hand. Tweede afspraak was uit eten/drinken/dansen met vrienden, en toen was er ineens weer die levensgrote spanning. Nog een afspraak met hem gemaakt en toen hebben we gezoend.

Nu afgesproken dat we elkaar zeker twee maanden niet gaan zien (gaat vanzelf, door vakanties). Komt goed uit, bij allebei worden de gevoelens wat heftiger dan goed voor ons is.

En nu sta ik op Schiphol, op weg naar een weekend met mijn beste vriendin. Ze weet dat er wat broeit met de vlam, maar heb nog niet besloten hoe eerlijk ik daarover wil zijn. Heb geen zin in uitbranders... Maar waarschijnlijk kan ik niet anders dan het opbiechten.

Louiloui, niet zwelgen in die brieven. Beste zou zijn ze ritueel te verbranden, maar in een kistje met slot stoppen kan ook. En niet openmaken voordat je zeker bent dat je dat aan kunt!

Jullie allemaal een fijn weekend gewenst, zorg goed voor jezelf!!
quote:dymo9 schreef op 20 juni 2014 @ 09:27:

Ah Annabel, ik snap het, logisch wel, soms is er zoiets als juiste persoon, verkeerde moment.Ja dit dus. En nu is het weer juiste persoon, verkeerde moment want allebei getrouwd met een ander...
quote:annabel_k schreef op 19 juni 2014 @ 19:46:

Blauwevrouw: bezint eer ge begint met zo'n oude vlam :-)Sluit ik me bij aan.... ik heb nog steeds last van een cold Turkey afkickperiode van een kortstondige affaire van Mei/Juni 2013...
One life, live it !
De oude vlam ook hier zee herkenbaar, maar met een totaal andere wending. Ik ben hem nooit vergeten en ook nu gaat er geen dag voorbij dat hij niet heel eventjes stiekem voorbij komt in mijn gedachten.

Elkaar op school leren kennnen, gevoellens voor elkaar, maar ach, je bent jong en blijft om elkaar heen draaien. Toen ooit wel wat gehad, maar dit ging over en na school beide ons eigen weg gegaan. Gek genoeg probeerde ik hem vaak op te zoeken, via vtoeger hyves en later fb.

Jaren na de schooltijd elkaar weer tegen gekomen, nummers uit gewisseld, uit geweest en een top avond gehad. Maar weer , verkeerde timing. Ik was nml heel erg verliefd op iemand anders. Dezelfde persoon als waar ik nu mee getrouwd ben.

Contact verwaterde weer en zo vaak heb ik geprobeert hem via fb te vinden, omdat ik graag wilde weten hoe het nu met hem ging. Nooit gevonden en vorig jaar, via een andere vroegere vriendin de shok van mjjn leven gehad.

mijn jeugd liefde had een enstig en dodelijk ongeluk gehad. En nu kan ik nooit meer contact met hem zoeken.

Wat ik hiermee ook bedoel te zeggen is dat sommige mensen in je leven je niet los laten, die neem je gewoon je hele leven mee. Wand, ondanks dat mijn jeugd liefde niet meer onder ons is denk ik nog iedere dag aan hem.

Geniet er dus voora, lekker van annabel!

Blauwevrouw, ik wens je een heel fijn weekend!

ik ga zo ook lekker een een nacht uit van huis. Lekker genieten.
quote:blauwevrouw schreef op 20 juni 2014 @ 09:27:

Rooss: zo kan ik het ook, celibatair leven ;)

Hoho, ik heb van tevoren gezegd dat het zelfgekozen en tijdelijk was hè! 4 Maanden seksloos ondertussen. Dat is niet loederwaardig.
quote:Rooss4 schreef op 20 juni 2014 @ 10:20:

Hoho, ik heb van tevoren gezegd dat het zelfgekozen en tijdelijk was hè! 4 Maanden seksloos ondertussen. Dat is niet loederwaardig.

Is zelfs héél knap!!

Ik nu 2 maanden en ook al weet en voel ik dat het beter is zo, toch..... Maar ik wil sterk blijven. Nu geen tijd en ruimte in mijn hoofd voor minaar-/sv-troubles
Ik ben niet zelfgekozen celibatair, maar toch komen er soms lange sexloze periodes voor. 2 maanden zeker, af en toe nog langer.

Bij 4 manden had ik de sexshop al leeggekocht. Anders niet te hanteren
quote:al_bundy schreef op 20 juni 2014 @ 10:12:

[...]

... ik heb nog steeds last van een cold Turkey afkickperiode van een kortstondige affaire van Mei/Juni 2013...Wat houdt dat in 'last van cold Turkey afkickperiode' voor mannen, in praktijk?
Mijn libido slaapt dus dat is geen enkel probleem.

Goed dat je dat zelf weet Puzzled, dat geeft ook rust. Hoe is het verder met je?
Wow, word al lichtelijk nerveus bij de gedachte dat ik zo lang geen seks zou hebben eerlijk gezegd. Ben vanaf m'n 15e / 16e seksueel actief en eigenlijk altijd wel vriendjes / relaties / sv's gehad. Denk dat ik de afgelopen (bijna) 20 jaar hooguit een paar keer 2 tot 3 weken geen seks heb gehad. Tis gewoon te lekker

Jane, dat is schrikken! Heb dat zelf ook gehad, maar dan met een vriendin van vroeger. Echt bizar en inderdaad nog vaak in m'n gedachten.

Ik heb maandag een hoteldate

Niet gestopt dus. Puur omdat ik het niet wil! Ik geniet er teveel van, en hij is ook echt m'n maatje geworden. Ben graag bij hem en dat voelt heerlijk vertrouwd en gezellig. Gelukkig wel weer aardig down to earth en mezelf wat technieken aangeleerd om niet te lang in de bubbel te blijven hangen. Na een korte date lukt dat prima. Nu even zien hoe dat na een hoteldate uitpakt
quote:divergentthinking schreef op 20 juni 2014 @ 13:37:

[...]

Wat houdt dat in 'last van cold Turkey afkickperiode' voor mannen, in praktijk?

De affaire was kort maar heftig (geen intieme sex, alleen zoenen, voelen en friemelen) en stopte even abrupt als hij begonnen was. De dame in kwestie (een oude schoolvlam die via FB weer contact met mij zocht) kreeg ineens last van een innerlijk stemmetje wat zei; "hij is getrouwd, hij gaat zijn vrouw niet verlaten!" en besloot zonder opgave van redenen mij eerst een poosje aan het lijntje te houden (ik was ondertussen aardig van haar in de ban geraakt, niet verliefd gelukkig) en via een goede vriendin (ook weer via FB) vernam ik dat ze hopeloos verliefd op me geworden was en mij niet in haar sorres mee wilde sleuren. Ze was zelf nog maar kort gescheiden en via die vriendin kwam ik erachter dat ze in haar huwelijk aardig wat te kort was gekomen en mij in eerste instantie tot haar 'slachtoffer' wilde maken, maar ze kreeg wroeging en kapte de boel af...

En dan is het 'cold turkey' wakker worden als je iedere keer hoopt op een berichtje, een sms'je of een app'je, maar het stil blijft aan de andere kant van de lijn..

Ik ben (en was) absoluut niet verliefd op haar (wel in 1986, maar toen hield zij de boot af) maar op de één of andere manier hebben we het niet goed af kunnen sluiten.

Vorige week kreeg ik nog een app'je van haar, maar eigenlijk ben ik er sinds een paar maanden wel klaar mee...
One life, live it !
quote:Rooss4 schreef op 20 juni 2014 @ 14:09:

Mijn libido slaapt dus dat is geen enkel probleem.

Dat heb ik dus ook nu, maar ik vraag me af of het toch geen tijd wordt om het terug wakker te maken. .
quote:seringetje schreef op 20 juni 2014 @ 17:00:

[...]

Dat heb ik dus ook nu, maar ik vraag me af of het toch geen tijd wordt om het terug wakker te maken. .Voor mij wel. Er zitten al een kruisspin of 7 webben te weven en voor ik helemaal dichtzit.....
Hier 10 maanden en ik wed dat ik ons zelfgekozen jaar celibaat haal.

Mijn minnares wed van niet en geniet ervan het mij moeilijk te maken.

Haar jaren ervaring in het bespelen van mijn lijf werkt nu tegen mij.

Leuk spelletje met een wilde vrouw.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Annabel hoe gaat het landen? Je date klinkt in elk geval super, ook hoe je er nu in staat.

Roos: ik mail je.

Puzzled en seringetje: het wordt nog een lange lange zomer hè..;)

Gisteravond gedate met nr. 2 en vanavond uit eten met nr. 1. Ik heb er nu even niet meer over te melden dan dat. Hoe dates met nr. 2 verlopen is wel voldoende bekend (Coldplay) en hoe het zich gaat ontwikkelen met nr. 1 zal de tijd leren. Ben benieuwd wat ter tafel komt vanavond.

En ja, vanmiddag toch een terraskennismakingsdate gehad met de piloot, ik was te nieuwsgierig... Hij bleek leuk. Erg leuk.
Goed dat nummer 1 en jij ook meer tijd voor elkaar vrijmaken Anouk. Dat kan de relatie alleen maar ten goede komen!

Highlander, nog steeds niet de koffer in gedoken met je minnares? Je laat haar wel wachten zo hè?

Het landen gaat aardig, beter dan de vorige keer. Ik ken hem nu ook al veel beter en snap mezelf in deze beter en dat scheelt een hoop. Ik mis hem wel uiteraard, maar zonder paniekgevoelens vooralsnog. So far, so good!

Tijd voor een borrel of 2!!
quote:Rooss4 schreef op 20 juni 2014 @ 17:19:

[...]

Voor mij wel. Er zitten al een kruisspin of 7 webben te weven en voor ik helemaal dichtzit.....Mmm, en eten kruisspinnen de mannetjes op na de paring?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven