Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Summernights, dat is exact wat ik bedoel. Hij is één van de mannen die net iets meer credits verdient dan een ander. Zijn combi van fout, stout en lief maakt hem sort of onweerstaanbaar voor mij, dan neem ik een afzegging voor lief. Alleen nu even niet. Nu is de weegschaal even doorgeslagen in negatief. Maar de ellende van dit soort mannen is dat ze dat dus weten. En hij zal wel weer onder zijn flatgebouw vandaan komen als hij weet dat mijn weegschaal begraven is.

Myself, het is duidelijk dat je me niet zo goed kent Ik kan ver gaan in mijn verlust aanbidding en ik snap dat eea verklutst wordt. Is niet erg.

Als ik verliefd ben eet ik nauwelijks, slaap ik nauwelijks, lig ik met mijn telefoon onder mijn kussen. Als ik verliefd ben laat ik niet zo makkelijk los, ga ik niet zo weer 123 door met het dagelijks leven, ik kan lang hangen in liefde en liefdesverdriet. Nee, ik ben er 100% zeker van dat verliefdheid niet aan de orde is. Ik was idd even getriggerd zoals Madame Orange prima verwoordt!
@Roos : wat een leuk avontuur , alles ligt dus open dat is leuk !! :-)

@Oranje : die uitleg van kringen is een helder verhaal , het is vooral iets wat mijn nr 2 prima kan , bij mij loopt alles snel door elkaar :-)

Mijn houvast is mijn zelfkennis en zoeken naar balans.
Dit topic gaat op slot, we hebben immers de 3000 postings alweer bereikt.

Graag nodig ik jullie uit in het reeds geopende deel: minnaar deel 25.
Alle reacties Link kopieren
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven