Vreemde tampon vraag
vrijdag 20 juni 2014 om 11:20
Mss echt een hele stomme vraag hoor. Maar altijd als ik ga zwemmen en ik doe een tampon in dan neemt het behalve het bloed ook het hele zwembad op..... En zodra ik dan uit het zwembad stap is dat ding zo loeizwaar geworden dat het voor mijn gevoel er ieder moment uit kan vallen. Dat doet het natuurlijk niet maar het is zo irritant. Geen idee hoe dat ding het verschil tussen bloed of water zou moeten weten maar is dat bij iedereen zo irritant of ligt dat gewoon aan mij?
Na 10 jaar dacht ik, ik ga het gewoon eens vragen
.
Na 10 jaar dacht ik, ik ga het gewoon eens vragen

vrijdag 20 juni 2014 om 11:23
Dat heb ik nou echt nog nooit gehad. Stop je je tampon dan wel diep genoeg erin? Kan me niet voorstellen dat het zwembadwater zo diep je vagina in stroomt toch? Tenzij je misschien meerdere kinderen hebt gekregen en je heel wijd bent geworden, maar dan no g kan ik me niet voorstellen dat de boel zo is uitgerekt dat er zomaar van alles kan instromen.

vrijdag 20 juni 2014 om 11:28
Nou dieper gaat ie niet meer. Wil het wel eens proberen natuurlijk maar volgens mij zit het zo goed.
Het is na mijn kinderen wel erger geworden maar het wat daarvoor ook al.
Het is geen probleem trouwens, alleen echt irritant. Wilde gewoon weten of het aan mijn lijf lag of dat er mss iets anders is.
Wat is die meluna cup?
Het is na mijn kinderen wel erger geworden maar het wat daarvoor ook al.
Het is geen probleem trouwens, alleen echt irritant. Wilde gewoon weten of het aan mijn lijf lag of dat er mss iets anders is.
Wat is die meluna cup?
vrijdag 20 juni 2014 om 11:29
quote:swirls2012 schreef op vrijdag 20 juni 2014 11:23 Dat heb ik nou echt nog nooit gehad. Stop je je tampon dan wel diep genoeg erin? Kan me niet voorstellen dat het zwembadwater zo diep je vagina in stroomt toch? Tenzij je misschien meerdere kinderen hebt gekregen en je heel wijd bent geworden, maar dan no g kan ik me niet voorstellen dat de boel zo is uitgerekt dat er zomaar van alles kan instromen.
Jij snapt het fenomeen water niet?
En jij denkt dat lichaamsopeningen hermetisch worden afgesloten wanneer je gaat zwemmen ofzo?
Jij snapt het fenomeen water niet?
En jij denkt dat lichaamsopeningen hermetisch worden afgesloten wanneer je gaat zwemmen ofzo?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 20 juni 2014 om 11:29
Had ik vroeger ook, toen ik tampax gebruikte. En ik zwom 3x per week dus het was wel verdomd irritant.
Toen wees iemand me er ooit op dat die van OB een waterafstotend touwtje hebben. Sinds ik die gebruik heb ik nooit meer problemen gehad.
Wellicht gebruik jij een ander merk dan OB en is het de moeite eens te testen?
Toen wees iemand me er ooit op dat die van OB een waterafstotend touwtje hebben. Sinds ik die gebruik heb ik nooit meer problemen gehad.
Wellicht gebruik jij een ander merk dan OB en is het de moeite eens te testen?
Mijn Wikipedia-pagina is langer, dus ik ben belangrijker!
vrijdag 20 juni 2014 om 11:31
Joh, een waterafstotend touwtje. Dat zou het inderdaad ook wel kunnen zijn.
En nee, ik denk niet dat het lichaam hermetisch afgesloten wordt. Vind het alleen erg irritant en hoor er eigenlijk nooit iemand over. Iedereen zegt, doe maar een tampon in als je gaat zwemmen. Maar echt vrolijker wordt ik daar ook niet van zeg maar.
En nee, ik denk niet dat het lichaam hermetisch afgesloten wordt. Vind het alleen erg irritant en hoor er eigenlijk nooit iemand over. Iedereen zegt, doe maar een tampon in als je gaat zwemmen. Maar echt vrolijker wordt ik daar ook niet van zeg maar.

vrijdag 20 juni 2014 om 11:32

vrijdag 20 juni 2014 om 12:05
quote:Toen wees iemand me er ooit op dat die van OB een waterafstotend touwtje hebben. Sinds ik die gebruik heb ik nooit meer problemen gehad.
Wellicht gebruik jij een ander merk dan OB en is het de moeite eens te testen?Gebruik ik al jaren en mijn touwtjes zijn echt niet waterafstotend! Tampons lopen gewoon vol.
Wellicht gebruik jij een ander merk dan OB en is het de moeite eens te testen?Gebruik ik al jaren en mijn touwtjes zijn echt niet waterafstotend! Tampons lopen gewoon vol.

vrijdag 20 juni 2014 om 12:18
Ik heb dat nog nooit gehad, en heel wat gezwommen met tampon.
Wat andere ookal zeiden, ik denk dat jullie hem dan toch echt niet ver genoeg hebben zitten..
Volgens mij hoort er namelijk ook geen water de vagina in de stromen als je zwemt e.d. (tenminste, volgens mij heb ik me dat ooit laten vertellen.. )
Wat andere ookal zeiden, ik denk dat jullie hem dan toch echt niet ver genoeg hebben zitten..
Volgens mij hoort er namelijk ook geen water de vagina in de stromen als je zwemt e.d. (tenminste, volgens mij heb ik me dat ooit laten vertellen.. )

vrijdag 20 juni 2014 om 12:34