Filmpje uithuisplaatsing deel 3
vrijdag 20 juni 2014 om 17:52
vrijdag 20 juni 2014 om 17:54
Ik weet niet of deze al geplaatst is, maar dit is ook echt van het type amoebe.quote:Wendy van der Laan
Irme heb je een adres van waar Hans zit? Of kun je ergens iets naar toe sturen wat dan bij hem terecht komt? Ik wil hem graag iets bemoedigens sturen!
Liefs, Wendy.
Vind ik leukVind ik leuk · · 3 uur geleden
Irme heb je een adres van waar Hans zit? Of kun je ergens iets naar toe sturen wat dan bij hem terecht komt? Ik wil hem graag iets bemoedigens sturen!
Liefs, Wendy.
Vind ik leukVind ik leuk · · 3 uur geleden
vrijdag 20 juni 2014 om 17:55
quote:Mopsie41 schreef op 20 juni 2014 @ 17:50:
[...]
Ey jij Friese Doorloper! Borrelnootje?
Nee Dank U,
Ik heb nog Kaasknabbels smaken net zo zuur als deze Irme overigens
En Muf , En stinken naar peuken ,
Alsof ze bij een demonstraasie zijn geweest
[...]
Ey jij Friese Doorloper! Borrelnootje?
Nee Dank U,
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
vrijdag 20 juni 2014 om 17:58
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 17:57:
[...]
Als je googled vind je het ook. Er lezen veel mensen hier mee, ik wil niet dat mensen hem gaan terroriseren. Doet irme al
ja dat moeten we niet doen- lijkt mij-
Google maar even
[...]
Als je googled vind je het ook. Er lezen veel mensen hier mee, ik wil niet dat mensen hem gaan terroriseren. Doet irme al
ja dat moeten we niet doen- lijkt mij-
Google maar even
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
vrijdag 20 juni 2014 om 17:59
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 17:55:
[...]
Nee Dank U,
Partypooper.
anyway, dat we het even weten:
Irme van der Heijden Zo volgens mij nu iedereen geblokkeerd die koekoek is op onze pagina, kostte wel even wat moeite (uurtje of 2) maar dan heb je ook wat
3 minuten geleden · Vind ik leuk · 8
Weet zij veel dat ik nog ergens een nep account heb. Als ik vanavond niks te doen heb, trek ik ook mijn snuit open.
[...]
Nee Dank U,
Partypooper.
anyway, dat we het even weten:
Irme van der Heijden Zo volgens mij nu iedereen geblokkeerd die koekoek is op onze pagina, kostte wel even wat moeite (uurtje of 2) maar dan heb je ook wat
3 minuten geleden · Vind ik leuk · 8
Weet zij veel dat ik nog ergens een nep account heb. Als ik vanavond niks te doen heb, trek ik ook mijn snuit open.
vrijdag 20 juni 2014 om 18:00
vrijdag 20 juni 2014 om 18:00
Oh yes!!! Net SUPER nieuws te horen gekregen.....Hans jongen alles komt goed!! YES YES YES Het steunt mij in het feit dat ik de juiste keuze heb gemaakt om alles naar buiten te brengen.......Hou van iedereen die ons gesteund heeft en nog!! Dit zullen Hansje en ik nooit vergeten, nooit
Van irme......pfffffffffffff zie site hans
Van irme......pfffffffffffff zie site hans