Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:waterval70 schreef op 20 juni 2014 @ 17:28:

Maar waar doet zij dan precies aangifte tegen?Dat weet ze inmiddels ook niet meer... Volledig van haar padje!

Maar waar doet zij dan precies aangifte tegen?Tegen mensen die anders denken?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "

Maar waar doet zij dan precies aangifte tegen?

Je gelooft toch niet werkelijk dat zij aangifte doet?

Dit is net zo'n loze kreet als het opsporen van IP adressen en het inhuren van privé detectives.

Die meid is nu gewoon compleet de weg kwijt!
quote:redhothead schreef op 20 juni 2014 @ 17:25:

[...]

Dat is niet waar, ik heb van de week nog zonder afspraak aangifte gedaan. Dat had overigens niks met dit hele drama te maken.

Aha, dan is dat mijn fout. Een paar jaar geleden kon je in mijn regio alleen op afspraak, en dat kon 3 dagen duren.

Maar tijden veranderen, blijkbaar. Excusez moi.
Jessica Back Rene Voogt ik denk dat Martin Vrijland een vriend is van Gerland (vader van Hans ) ik volg nu ook al een hele poosje naar Martin, alleen maar om de vader van Hans op te sporen en aan te spreken dat hij echter wel moet gaan stoppen met bedreigen enz. Dus ik ben zelf ook al kei hard bezig omn hem op te sporen, wie niet hè.....

Wie niet idd...
quote:Mopsie41 schreef op 20 juni 2014 @ 17:30:

[...]

Aha, dan is dat mijn fout. Een paar jaar geleden kon je in mijn regio alleen op afspraak, en dat kon 3 dagen duren.

Maar tijden veranderen, blijkbaar. Excusez moi.Bij mij was laatst ingebroken en ik moest wel op afspraak. Kan dus niet overal zomaar naar binnen stappen
.
Tijd voor mijn 3de zak popcorn
Hey hey kaboutertje kom maar voor de dag
quote:chantal31 schreef op 20 juni 2014 @ 17:30:

[...]

Je gelooft toch niet werkelijk dat zij aangifte doet?

Dit is net zo'n loze kreet als het opsporen van IP adressen en het inhuren van privé detectives.

Die meid is nu gewoon compleet de weg kwijt!Tuurlijk niet. Daarom vroeg ik het me af. Het is namelijk best wel lastig om aangifte te doen. In mijn regio overigens ook op afspraak, behalve wat meer eenvoudige zaken.
Ik ben benieuwd of het stopt, na de uitspraak de 26ste
.
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 17:31:

[...]

Bij mij was laatst ingebroken en ik moest wel op afspraak. Kan dus niet overal zomaar naar binnen stappenAha, dan ben ik dus ook niet helemaal up to date.
quote:ammehoelaah, 49 seconden geleden

Jessica Back Rene Voogt ik denk dat Martin Vrijland een vriend is van Gerland (vader van Hans ) ik volg nu ook al een hele poosje naar Martin, alleen maar om de vader van Hans op te sporen en aan te spreken dat hij echter wel moet gaan stoppen met bedreigen enz. Dus ik ben zelf ook al kei hard bezig omn hem op te sporen, wie niet hè.....

Wie niet idd...

Wat een gekken lopen er toch los rond.
You know how I know? Because I reeaally think so!
als irme vader niet zo keihard onderuit had gehaald maar had gezegd<ik weet niet waarom hansje niet wil dan was het imago beter beschermd geweest maar ja. mevr wil zelf graag in de spotlight staan en door zo lelijk te praten daar word ze zelf niet mooier van
el pasado es el pasado
quote:natasja1971 schreef op 20 juni 2014 @ 17:35:

als irme vader niet zo keihard onderuit had gehaald maar had gezegd<ik weet niet waarom hansje niet wil dan was het imago beter beschermd geweest maar ja. mevr wil zelf graag in de spotlight staan en door zo lelijk te praten daar word ze zelf niet mooier van Ik vind haar gedrag heel heel lelijk, het maakt haar echt tot een heel lelijk persoon voor mij. Walchelijk
.
quote:waterval70 schreef op 20 juni 2014 @ 17:32:

[...]

Tuurlijk niet. Daarom vroeg ik het me af. Het is namelijk best wel lastig om aangifte te doen. In mijn regio overigens ook op afspraak, behalve wat meer eenvoudige zaken.Je kunt toch ook online aangifte doen. Vriendin van mij heeft dat zo gedaan toen ze zomaar werd bedreigt.
martin vrijland was al langer bezig dingen objectief te bekijken nog lang voordat irme bij gerland weg ging....
el pasado es el pasado
Bedoelt Irme met aangifte niet gewoon , dat ze het meld bij FB? Je kan daar natuurlijk het een en ander melden

Ze is van het padje ik ben benieuwd wanneer ze word afgevoerd... kan niet anders, ik snap JZ ook echt niet! Zal ze geen brieven op de deurmat krijgen?
.
O mijn god....is ze weer bezig????

Ik reageer niet op haar facebook.....bah voor je het weet staat het kamp voor je deur!
bij gebrek aan een foto en om te voorkomen dat ik als nepprofiel word weggezet....ik ben natasja cornelissen en heb natuurlijk ook fb
el pasado es el pasado
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 17:32:

Ik ben benieuwd of het stopt, na de uitspraak de 26ste

Heb zo'n donkerbruin vermoeden van niet. Tegen die tijd heeft ze haar FB vast overgedragen aan haar broer. Al bekruipt me nu soms ook al het idee dat ze dat allang gedaan heeft. Gerero schept namelijk een gigantisch genoegen aan dit soort praktijken. Zou dat niet ook gewoon kunnen? Dat dit allang Irme zelf niet meer is?

"Gerero vraagt hulp:

20 januari 2013

Willen jullie helpen om mij te frustreren??

Jullie weten dat ik een verschrikkelijk irritant ventje ben,

ik kan er niks aan doen, ik ben erg gefrustreerd door mijn kleine….nee, dat vertel ik niet.

Dit minderwaardigheidcomplex compenseer ik door meerdere persoonlijkheden aan te maken op internet, door al die lijsten hoop ik op te vallen en het is wel handig:

als ik iets op FB schrijf, kan ik mezelf met die andere lijsten tientallen keren ‘like’n.

Het is alleen zo jammer dat niemand een leuke foto van me wil maken, ik kijk op als die plaatjes zo schaapachtig (of zie ik er echt zo dom uit?)"

Aldus Gerero op zijn site gerero.nl
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 17:37:

Bedoelt Irme met aangifte niet gewoon , dat ze het meld bij FB? Je kan daar natuurlijk het een en ander melden

Ze is van het padje ik ben benieuwd wanneer ze word afgevoerd... kan niet anders, ik snap JZ ook echt niet! Zal ze geen brieven op de deurmat krijgen?neeeee ze zit ondergedoken al dacht ik wel haar toen straks te hebben gezien....kak had ik het maar GEFILMD
el pasado es el pasado
quote:natasja1971 schreef op 20 juni 2014 @ 17:40:

[...]

neeeee ze zit ondergedoken al dacht ik wel haar toen straks te hebben gezien....kak had ik het maar GEFILMD

Ken jij haar persoonlijk? Of niet.

Zo ja, op wat voor manier ken jij haar... hoe is zij? Net zoals op FB of is ze nu gewoon in de war
.
quote:ammehoelaah schreef op 20 juni 2014 @ 17:39:

[...]

Heb zo'n donkerbruin vermoeden van niet. Tegen die tijd heeft ze haar FB vast overgedragen aan haar broer. Al bekruipt me nu soms ook al het idee dat ze dat allang gedaan heeft. Gerero schept namelijk een gigantisch genoegen aan dit soort praktijken. Zou dat niet ook gewoon kunnen? Dat dit allang Irme zelf niet meer is?

"Gerero vraagt hulp:

20 januari 2013

Willen jullie helpen om mij te frustreren??

Jullie weten dat ik een verschrikkelijk irritant ventje ben,

ik kan er niks aan doen, ik ben erg gefrustreerd door mijn kleine….nee, dat vertel ik niet.

Dit minderwaardigheidcomplex compenseer ik door meerdere persoonlijkheden aan te maken op internet, door al die lijsten hoop ik op te vallen en het is wel handig:

als ik iets op FB schrijf, kan ik mezelf met die andere lijsten tientallen keren ‘like’n.

Het is alleen zo jammer dat niemand een leuke foto van me wil maken, ik kijk op als die plaatjes zo schaapachtig (of zie ik er echt zo dom uit?)"

Aldus Gerero op zijn site gerero.nlNou, daaraan kan ik vaststellen dat gekheid in de familie zit!
Hoe sneu dit allemaal ook is voor H en hoe ontzettend I de weg kwijt lijkt te zijn, maar er staan ook tegengeluiden op de Fb van I en op de FB van HANS die niet door de beugel kunnen. Grof en en vol spelfouten. Beetje jammer

*Ik wilde wat voorbeelden plakken, maar die lijken allemaal van de pagina te zijn verwijderd*
Ze word nog eens de meest gehate vrouw van Facebook zo

Het gaat gewoon nergens meer over met haar.

Compleet gestoord

En ja Walchelijk
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:ratjetoe2004 schreef op 20 juni 2014 @ 17:44:

Hoe sneu dit allemaal ook is voor H en hoe ontzettend I de weg kwijt lijkt te zijn, maar er staan ook tegengeluiden op de Fb van I en op de FB van HANS die niet door de beugel kunnen. Grof en en vol spelfouten. Beetje jammer

*Ik wilde wat voorbeelden plakken, maar die lijken allemaal van de pagina te zijn verwijderd*Wellicht door Irme want die duldt geen tegenspraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven