Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Zeg we zaten nog maar op 2980 hoor :-)
Alle reacties Link kopieren
Tjongejonge, jullie raken er niet over uitgepraat!

Ik begin steeds meer respect voorJeugdzorg te krijgen. En steeds meer medelijden met kinderen van zulke ouders. Wat ontzettend verdrietig. Krijgen jullie ook zo de neiging om je eigen kind(eren) nog meer te knuffelen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 juni 2014 @ 15:22:

Ik begin steeds meer respect voorJeugdzorg te krijgen. En steeds meer medelijden met kinderen van zulke ouders. Wat ontzettend verdrietig. Krijgen jullie ook zo de neiging om je eigen kind(eren) nog meer te knuffelen?1.90 is lastig knuffelen
Deel 3 al...

Wat een verhaal ook .
Die van mij laat zich niet meer zo knuffelen....(puber). Maar heeft er meer dan genoeg gehad tot nu toe! Ik houd het wel bij boomknuffelen, ofzo.
Het is een verschrikkelijke moeder en Hans mag absoluut niet terug naar zo'n moeder.
Zo hier maar weer verder dan.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Een inzamelingsactie voor Irme?? Zijn de vrienden van I nou helamaal gek geworden.

Missy Doe Nou ja, dat moeten die vrienden dan toch zelf weten? Misschien kan ze daar dan wat beltegoeden van kopen

Saffak Besha Ach dat zijn geen vrienden, maar haar fanclub. Hersenloze schapen maar die verdwijnen straks vanzelf weer van de radar wanneer het ze niets meer boeit

Ik begin steeds meer respect voorJeugdzorg te krijgen. En steeds meer medelijden met kinderen van zulke ouders. Wat ontzettend verdrietig. Krijgen jullie ook zo de neiging om je eigen kind(eren) nog meer te knuffelen?Dit is nu echt een voorbeeld waar BJZ op tijd heeft ingegrepen.
Ik blijf hier wel op de hoogte van de fb berichten , want ik kan op de HANS pagina en op I haar eigen pagina er inmiddels geen touw meer aan vast knopen.
Met dank aan Tepelstreeltje:

20-06-2014, 15:25

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ho9 ... 6Q14ZR_te4

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=333x ... 6Q2AJR_te4

Het niveau van moeder
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 15:25:

Een inzamelingsactie voor Irme?? Zijn de vrienden van I nou helamaal gek geworden.

Missy Doe Nou ja, dat moeten die vrienden dan toch zelf weten? Misschien kan ze daar dan wat beltegoeden van kopen

Saffak Besha Ach dat zijn geen vrienden, maar haar fanclub. Hersenloze schapen maar die verdwijnen straks vanzelf weer van de radar wanneer het ze niets meer boeit
Pella, ik kijk er ook niet meer. Wordt veel te veel. Later weer, voor als ik weer een blog wil gaan schrijven. En hier wordt al heel veel besproken.
Wat gaan jullie snel! Nog even mijn laatste post uit het vorige topic dan:quote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 15:11:

Silvy Gharred Gharred Ik geloof in karma! Hopelijk hebben of krijgen al die bitches die negatief praten kinderen, en worden ze krijsend weggehaald door politie/instanties. Kan je even voelen hoe het voelt! Harteloze sletjes, karma is een bitch!!!!!Waar haal je dit vandaan? Allemaal op de barricade omdat JZ kinderen beschadigt maar er mag wel een kind beschadigt worden om de ouders een lesje te leren omdat ze het niet met je eens zijn?!? Sorry ik weet niet meer wat ik moet zeggen..
quote:pella81 schreef op 20 juni 2014 @ 15:26:

Ik blijf hier wel op de hoogte van de fb berichten , want ik kan op de HANS pagina en op I haar eigen pagina er inmiddels geen touw meer aan vast knopen.ik kan het ook niet meer bijbenen.
Van facebook irme.......
Zou er dan werkelijk niemand in Irme's omgeving zijn die ziet hoe destructief ze bezig is en haar door elkaar rammelt en die computer afkoppelt en de telefoon uit het raam gooit,

Als een vriendin van mij dit deed, zou ik dat doen.
quote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 15:30:

Van facebook irme.......Mijn excuses dacht dat jij dat zelf had geschreven.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 15:31:

Zou er dan werkelijk niemand in Irme's omgeving zijn die ziet hoe destructief ze bezig is en haar door elkaar rammelt en die computer afkoppelt en de telefoon uit het raam gooit,

Als een vriendin van mij dit deed, zou ik dat doen.Het blijkt wel dat ze geen normaal denkende mensen om zich heen heeft.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 15:31:

Als een vriendin van mij dit deed, zou ik dat doen.

We hoopten allemaal dat er een gedegen vangnet zou zijn , Na de uitspraak van de rechter, Helaas die is er niet.

Of ze zijn allemaal gek mee en weggejaagd door moeder.

Ik begin steeds meer respect voorJeugdzorg te krijgen. En steeds meer medelijden met kinderen van zulke ouders. Wat ontzettend verdrietig. Krijgen jullie ook zo de neiging om je eigen kind(eren) nog meer te knuffelen?300+
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 15:27:

Met dank aan Tepelstreeltje:

20-06-2014, 15:25

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2ho9 ... 6Q14ZR_te4

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=333x ... 6Q2AJR_te4

Het niveau van moederWat een loeder.
Even wat anders...

http://www.bndestem.nl/al ... n-lisanne-video-1.4413138
Helder licht!

* Bewerkt, Dat dan weer wel...

Cindy Wellner Pauline Otler is er precies zo 1! Heb haar stuk op fb eens goed gelezen. En sta vol verbazing zo beweert de schrijfster dat iedereen die Irme een hart onder de riem steek en tegen BJZ is, allemaal mensen zijn waarvan de kinderen uit huis gehaald zijn? En zo zijn er wel meer dingen. Vreselijk suggestief, blijkbaar zijn wij allemaal mensen hier met uit huis geplaatste kinderen??? Volgens mij is dat verhaal geschreven door iemand van BJZ zelf? Knip en plak werk, meningen en feiten door elkaar gehaald en vreselijk suggestief. Whahahahaha.

2 minuten geleden · Bewerkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven