Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
Je zou denken of tenminste hopen dat UHP mishandeling van het kind kan stoppen, maar zij gaat gewoon door met haar kind kapot maken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
hebben jullie martin vrijland al gehoord op youtube???/
el pasado es el pasado
Als Hansje later zijn naam gaat googlen, dan schrikt hij zich rot.
.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 17:45:

Ze word nog eens de meest gehate vrouw van Facebook zo

Het gaat gewoon nergens meer over met haar.

Compleet gestoord

En ja WalchelijkEy jij Friese Doorloper! Borrelnootje?
Die dwaas die Vrijland aan het volgen is om achter de persoon Gerland te komen, weet niet hoe FB werkt?

Zo moeilijk is hij niet te vinden hoor..
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 17:52:

Die dwaas die Vrijland aan het volgen is om achter de persoon Gerland te komen, weet niet hoe FB werkt?

Zo moeilijk is hij niet te vinden hoor..Had hem ook gevonden, vond het wel een prima man om te zien
.
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 17:52:

[...]

Had hem ook gevonden, vond het wel een prima man om te ziendat zegt niks. Kijk maar naar Irme
linkje naar gerland profiel?
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 17:53:

[...]

dat zegt niks. Kijk maar naar Irme True maar het siert hem wel, dat hij hier niet aan mee doet, FB terreur
.
Ik weet niet of deze al geplaatst is, maar dit is ook echt van het type amoebe.quote:Wendy van der Laan

Irme heb je een adres van waar Hans zit? Of kun je ergens iets naar toe sturen wat dan bij hem terecht komt? Ik wil hem graag iets bemoedigens sturen!

Liefs, Wendy.

Vind ik leukVind ik leuk · · 3 uur geleden
quote:Mopsie41 schreef op 20 juni 2014 @ 17:50:

[...]

Ey jij Friese Doorloper! Borrelnootje?

Nee Dank U,

Ik heb nog Kaasknabbels smaken net zo zuur als deze Irme overigens

En Muf , En stinken naar peuken ,

Alsof ze bij een demonstraasie zijn geweest
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:fredjedhondt schreef op 20 juni 2014 @ 17:54:

linkje naar gerland profiel?Dat wil ik niet neerzetten, die man blijft niet voor niets op de achtergrond. maar hij is gemakkelijk te vinden
.
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 17:54:

[...]

True maar het siert hem wel, dat hij hier niet aan mee doet, FB terreurZeker siert hem dat. Alleen daarom ben ik geneigd zijn FB profiel te liken
achternaam dan ? :-)
quote:fredjedhondt schreef op 20 juni 2014 @ 17:54:

linkje naar gerland profiel?Serieus?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 17:52:

Zo moeilijk is hij niet te vinden hoor..Oh, wat voel ik me dom dan!
quote:fredjedhondt schreef op 20 juni 2014 @ 17:56:

achternaam dan ? :-)Als je googled vind je het ook. Er lezen veel mensen hier mee, ik wil niet dat mensen hem gaan terroriseren. Doet irme al
.
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 17:57:

[...]

Als je googled vind je het ook. Er lezen veel mensen hier mee, ik wil niet dat mensen hem gaan terroriseren. Doet irme al

ja dat moeten we niet doen- lijkt mij-

Google maar even
quote:missydoe schreef op 20 juni 2014 @ 17:56:

[...]

Oh, wat voel ik me dom dan!Het voelen is nog okee. Het zíjn is een ander verhaal
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 17:55:

[...]

Nee Dank U,

Ik heb nog Kaasknabbels smaken net zo zuur als deze Irme overigens

En Muf , En stinken naar peuken ,

Alsof ze bij een demonstraasie zijn geweest

Partypooper.

anyway, dat we het even weten:

Irme van der Heijden Zo volgens mij nu iedereen geblokkeerd die koekoek is op onze pagina, kostte wel even wat moeite (uurtje of 2) maar dan heb je ook wat

3 minuten geleden · Vind ik leuk · 8

Weet zij veel dat ik nog ergens een nep account heb. Als ik vanavond niks te doen heb, trek ik ook mijn snuit open.
heb alleen van gegevens 'gerland s'

zo vind ik maar weinig. Natuurlijk moeten we gerland met rust laten...
Kijk, Irme zoekt het zelf op en gooit alles naar buiten. Haar ex doet dat niet en dat vind ik ok van hem dus ik wil niet zijn gegevens rondstrooien.
.
Oh yes!!! Net SUPER nieuws te horen gekregen.....Hans jongen alles komt goed!! YES YES YES Het steunt mij in het feit dat ik de juiste keuze heb gemaakt om alles naar buiten te brengen.......Hou van iedereen die ons gesteund heeft en nog!! Dit zullen Hansje en ik nooit vergeten, nooit!
Oh yes!!! Net SUPER nieuws te horen gekregen.....Hans jongen alles komt goed!! YES YES YES Het steunt mij in het feit dat ik de juiste keuze heb gemaakt om alles naar buiten te brengen.......Hou van iedereen die ons gesteund heeft en nog!! Dit zullen Hansje en ik nooit vergeten, nooit

Van irme......pfffffffffffff zie site hans
Ik geloof niets van haar super nieuws want HELL NO dat jeugdzorg hem terug brengt.

Echt, als dat gebeurd. Dan vreet ik mijn 20 paar schoenen op
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven