Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 20:40:

P.S zak is gezeponeerd

Voor de duidelijkheid: zaak is geseponeerd.

Zak Gezeponeerd?

" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
We kunnen het nieuws bv in een kleurtje gaan zetten, is dat een idee??
.
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 20:42:

[...]

Doe ik ook niet hoor, ik val gewoon binnen, kijk een paar pagina's terug en zeg wat ik te zeggen heb

Het is niet te doen om na een dag werken alles terug te lezen!Zelfs niet na even boodschappen doen en soep afmaken. Niet bij te houden
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 20:43:

[...]

Zak Gezeponeerd?

Welke zaak?

Haar aangifte zeker.
.
Fizz, je hoeft niet perse ouder te zijn om daar te posten. Ik zeg ook niet dat je over moet stappen, maar wellicht is daar de vorm van discussieren iets serieuzer dan hier op dit moment.......twas maar n tip
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 20:41:

En deze brief is per post gekomen want ze heeft de brief gefotografeerd , links onderin staat IOS, dat is toch met een canonfototoestel gemaakt ? Daarna op pc zetten en downloaden op je fb.....Is heel goed mogelijk
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:40:

[...]

Inderdaad. Deze groepsdynamiek is briljant studiemateriaal.Dat dus. Het is een sociologisch document.
.
quote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 20:36:

PPPPFFFFFFFFFFF Ik ben even Irma moe.....fijne avondik ook eerlijk gezegd. Ik laat dit nu even rusten voor wat het is. Lees na het weekend weer wel bij.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:40:

[...]

Inderdaad. Deze groepsdynamiek is briljant studiemateriaal.Een reden dat ik hier ben.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 20:44:

[...]

Is heel goed mogelijkios is het besturingssysteem van apple dus iphone of ipad of imac
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 20:45:

[...]

Een reden dat ik hier ben.

Ik bedoel de groepsdynamiek daar, niet hier
Man man man, wat een topadviezen worden er gegeven!

gewoon laten liggen tot de deurwaarder komt!

Niet betalen, doe ik ook al 9 jaar niet

Wat een niveau
Gezien je alles weghaalt, ook de goed bedoelde reacties van anderen en ook op je andere site, wil ik je veel succes verder toewensen met je strijd die alleen maar om Irme draait en niet om haar kind.

Genoeg mensen die je gewaarschuwd hebben en zelfs je eigen andere kinderen moeten hun mond over je houden.

Wat ben jij een trieste egoistische moeder

Huh ???? Heeft ze nog ergens anders een stel kinderen ????
Kijk, een slimmerd onder de volgelingen:

Sowieso zie ik dat de ingang eerder is dan de uithuisplaatsing of zie ik dat verkeerd
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 20:46:

[...]

ios is het besturingssysteem van apple dus iphone of ipad of imacIn dit geval Ipad
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 20:43:

We kunnen het nieuws bv in een kleurtje gaan zetten, is dat een idee??Best een goed idee! Heb het net ook even voorgelegd aan de mod, maar met het nieuws in een kleurtje kan ik goed leven.
Die 5 juni laat me niet los. Hoe kan dat??
.
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 20:43:

[...]

Welke zaak?

Haar aangifte zeker.Inderdaad welke zaak?
Nog meer kinderen???
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 20:46:

[...]

ios is het besturingssysteem van apple dus iphone of ipad of imacDan zal het met haar i pad gemaakt zijn....daar filmt ze nl ook mee !
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 20:47:

Die 5 juni laat me niet los. Hoe kan dat??Ik zit er ook over te peinzen.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:46:

[...]

Ik bedoel de groepsdynamiek daar, niet hier

Ja klopt maar die heerst hier ook zo nu en dan.

Ik heb twee schermen .
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:47:

Kijk, een slimmerd onder de volgelingen:

Sowieso zie ik dat de ingang eerder is dan de uithuisplaatsing of zie ik dat verkeerdMijn glazen bol zegt dat daar geen reactie op gaat komen.
.
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 20:47:

Gezien je alles weghaalt, ook de goed bedoelde reacties van anderen en ook op je andere site, wil ik je veel succes verder toewensen met je strijd die alleen maar om Irme draait en niet om haar kind.

Genoeg mensen die je gewaarschuwd hebben en zelfs je eigen andere kinderen moeten hun mond over je houden.

Wat ben jij een trieste egoistische moeder

huh???? bij deze ben ik even van het padje ......????

Huh ???? Heeft ze nog ergens anders een stel kinderen ????
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 20:47:

[...]

Best een goed idee! Heb het net ook even voorgelegd aan de mod, maar met het nieuws in een kleurtje kan ik goed leven.Als er nieuws is (dat zal nog wel even duren) komt de normale discussie wel weer op gang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven