januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Wie wilt de tabel boven in plaatsen, mij lukte het helaas niet.
Fijn! Happy new topic!! Ik zit nu op mobiel, zal vanmiddag proberen een tabel te maken! Tenzij iemand anders me voor is
Okee dus we gaan hier verder! Fijn weekend!
Woo wat gebeurt er hier veel! Welkom Amsterdammertje en Chocotoetje! Wat is het allemaal spannend hè. Veel sterkte voor Divarg!

Ik heb gister weer een goede echo gehad (9+3) de laatste in het ziekenhuis. Echt bijzonder! Het hoofdje, rompje en de armpjes en beentjes waren al te zien en het bewoog mooi! . Omdat alles goed gaat zal ik maandag de verloskundige bellen om me aan te melden. Zonet weer bruine afscheiding gehad en wat roze. Maak me dan toch weer zorgen, maar komt misschien wel van de echo. Probeer me niet druk te maken.

Ik denk er over om toch ook maar om nieuwe bh's te gaan. Ik heb nog maar één die fatsoenlijk zit..
Le-lies super dat je echo goed was... alleen dan weer schrikken bij gekleurde afscheiding.

Ik had het hier vanmorgen ook weer telkens als ik grote boodschap op de wc heb gehad dan gelijk erna wat bloedverlies cq vanmorgen alleen gekleurde afscheiding.
Hahaha leuk plaatje, mv! Goed idee om een algemeen account aan te maken!

Welkom chocotoetje en amsterdammertje!

Zoë fijn dat je t zo druk hebt met allemaal leuke dingen!

Blijft toch vreemd hè, ik heb geen enkele dag last gehad van roze afscheiding of wat dan ook en zoveel andere van jullie weer wel maar ook weer niet! De een is strontmisselijk, de ander weer niet! Echt bizar, we zijn allemaal zwanger,maar allemaal zo anders! Vind ik echt bijzonder om te lezen!

Fijn weekend allemaal ladies! Geniet van die grote of kleine rijstkorrel in je buik!
Be kind!
Ik heb de tabel van vorig topic in OP geplakt. Als je er nog niet in staat, kan je het beste even van iemand anders het stukje kopiëren en dan je eigen gegevens invullen.
Fijn dat de tabel staat:-) mv38 herkenbaar hoor! Idd na de grote boodschap elke keer wat licht bloedverlies. Maar je baarmoedermond is gewoon erg doorbloed en er kan makkelijk een vaatje springen.
Le-lies gefeliciteerd met je goede echo!

Bloedverlies lijkt me heel vervelend, ik heb het gelukkig zelf niet gehad, maar kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van wordt.

Natuurlijk kan het altijd nog mis gaan, maar de kans daarop is echt heel veel kleiner dan een paar weken geleden. Wanneer je met negen weken een kloppend hartje hebt gezien en de navelstreng werkt (en als de navelstreng dan niet werkt zou je geen kloppend hartje zien), dan zijn veel van de risico factoren weggenomen.

Bedankt voor het openen van het nieuwe topic, mv (idd leuk plaatje!) en het plaatsen van de tabel, Lily. Als ik achter een pc zit (forum meestal mobiel) zal ik mezelf toevoegen.

Happy new topic!
Heel goed idee Mv om een algemene tabel te doen. Veel praktischer! Ik moet alleen even kijken hoe ik mezelf kan toevoegen.

Gelukt!!
Zo, wat een berichten zeg!! Leuk:). Ik ben zelf een week weggeweest met mn werk op bewonersvakantie. Dus een week geen tijd gehad om te lezen en te beantwoorden. Heb net alles bijgelezen, maar gaat me niet lukken om op iedereen te antwoorden. Vanaf nu probeer ik weer dagelijks bij te lezen.

Best wel heftig om te lezen over een aantal miskramen! Heel veel sterkte voor de dames die dit hebben meegemaakt!

Hier verder alles goed. Wel erg moe steeds, maar een week met cliënten op vakantie is ook best heftig. Misselijkheid is weg, af en toe een weeïg gevoel. Donderdag de eerste echo, ongeveer 10 weken dan. Leuk en spannend!

Zullen we trouwens wel een max instellen van mensen die hier schrijven? Stuk of 20? Anders wordt het wel heel onoverzichtelijk lijkt me.
Top de tabel erin Lily bedankt, ik heb zojuist mijn gegevens aangepast (was even zoeken hoe het moest en de gegevens erin gezet van draakje / chocotoetje en Pixeltje en mazzel

De tabel is wel vrij lang ja, compacter kan dat ook Lily? ik heb hem iets smaller gemaakt zodat ie nu helemaal erop staat rest kwam ik niet zo uit.

gr weer.
Hé thanx, voor het erin zetten van ons, MV. Welkom terug Marielle, fijn dat je je goed voelt. Ik ben zelf ook net terug van vakantie, we waren naar Zuid-Amerika. Ik vond het best wel pittig, de hitte, een dreumes en alle zwangerschapskwalen. Maar het was wel een hele bijzondere vakantie die ik niet had willen missen.

Een max. van het aantal mensen dat meeschrijft instellen mag niet (het is een openbaar forum en iedereen die dat wil kan en mag meeschrijven). Dat klinkt ook wel onvriendelijk naar nieuwe vrouwen toe, die misschien net als ik pas wat later willen gaan meeschrijven.

Wat wel kan en wat het februari topic en het topic rond de uitgerekende datum van mijn dochter 1,5 jaar geleden heeft gedaan, is splitsen, bijvoorbeeld een groep uitgerekend tot 15 januari en een groep uitgerekend 16 januari en later. Ik denk dat het wel leuk is om minimaal 15 meeschrijvers te hebben, want meestal vallen er nog steeds mensen af en als er te weinig mensen zijn loopt het leeg, zoals nu ook in het tweede januari topic is gebeurd volgens mij. Maar ik ben benieuwd wat anderen vinden.
Help! Ik heb volgens mij de tabel misvormd door mezelf toe te voegen

Wie kan me helpen dit te verhelpen?
Amsterdammertje, volgens mij niet hoor, ik zie je niet in de tabel staan

Ik blijf van het januari account af vind het allemaal best zo
Forum je mobiel, Zoe? Dan ben ik idd niet zichtbaar.

Ik sta naast badeend, ipv eronder!
Hoi allemaal,

mag ik ook meeschrijven? Ik ben er sinds een paar weken achter dat ik zwanger ben van onze eerste en ben ZO blij!

Maandag heb ik de eerste afspraak met de verloskundige en de week erna de eerste echo.

Het lijkt me erg leuk om hier mee te schrijven en lezen.
Gevonden. Van mij mag iedereen meeschrijven en evt idd splitsen als het teveel wordt.

Le lies. Gefeliciteerd. Fijn naar de verloskundige. Ik verlies nog steeds beetje slijmerige bruine prut. Maak me maar niet meer druk.

Net met jongste naar luchtmachtdagen geweest. Leuk. Maar vermoeiend en wat een herrie. Vanavond lekker op de bank. Want morgen naar bestkeptsecret festival. Zin in.
Ik heb mezelf ook toegevoegd, maar net als Amsterdammertjexxx sta ik er een beetje scheef onder
even gekeken maar ik zie het ook niet hoe aan te passen er staan er nu onderaan de tabel 3 naast elkaar ipv onder elkaar.

Lily... weet jij het?
Dat laatste bericht was dus van draakje. Zal weer even goed inloggen.
Ja. Ik ben weer mezelf. Sorry voor de verwarring.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Bedankt voor het goed toevoegen in ieder geval!
Wil iemand mij in de tabel zetten? Ik krijg het op de een of andere manier niet voor elkaar :( Ben nu helemaal weg zie ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven