Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
De wereld draait door.
Alle reacties Link kopieren
quote:heideroosje5 schreef op 22 juni 2014 @ 17:07:

Is het geen PR stunt geweest, van de anti bjz....of bananasplit......of nieuwe show van John de Mol.....hoelang kunnen we de nederlanders voor de gek houden.....zo idioot als dit heb t nog niet meegemaakt zeg.....eerlijk?, zelfs daar heb ik aan gedacht haha
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Straks is het een gevalletje "baby van bassie"
Die lui zijn op te jutten tot niveau levensgevaarlijk.
pareltje;

degene die Hans dwingd om tegaan moet aan geklaagd worden voor kinderermishandeling, geestelijk en emotioneel is niet zwaar slecht voor Hans. niet zn moeder die in dit opzicht geen woord heeft in tebrengen
Zij begint ook steeds over die alimentatie en over dat vader een keer een wiethok heeft gehad, of dat waar is weet ik niet maar dan nog die twee dingen zeggen niets over het feit of hij een lieve vader is voor H
.
wat een dreigementen allemaal.. Als ik actief zou zijn op facebook was ik allang gestopt met proberen mensen te overtuigen niet alles van moeder aan te nemen.
Ik zit hier met afgrijzen naar te kijken. Hoe vreselijk ze zich ook gedraagt ik denk dat het echt handelen uit blinde paniek en wanhoop is. Ik denk dat ze echt dacht dat ze de situatie in de hand had en dat ze nu alles in handen had om van haar ex en JZ af te komen. Dat haar kind echt uit huis gehaald zou worden had ze denk ik echt niet voorzien. In het filmpje van de UHP vraagt ze ook of er dan geen zitting hoeft te zijn. Er is blijkbaar kenbaar gemaakt dat UHP een mogelijkheid was maar ik denk dat ze dacht met de videobeelden genoeg bewijs te hebben om haar gelijk te halen bij een zitting. Dat ook zonder medeweten van ouders een zitting plaats kan vinden wist ze blijkbaar niet. Ze heeft zichzelf (en haar kind) er daarom ook niet op voorbereid.

Schijnbaar heeft ze niemand in haar leven die haar op een goede manier op kan vangen en zoekt ze steun op FB. Steun zoeken is op zich een normale reactie voor iemand in haar situatie en geen slechte manier van coping alleen pakt het nu heel rot voor haar en haar kind uit. Dat vind ik toch eigenlijk best triest.
Ik vind het ook heel erg dat tegen iedereen met kinderen gezegd wordt: wacht maar tot ze bij jou aan kloppen (alsof iedereen met jeugdzorg te maken krijgt vroeg of laat, ja in hun milieu misschien) en dan hoop ik dat ze jouw kinderen opsluiten/roven enz.

Wat is er gebeurd met belang van het kind? Juist! En dat is precies de reden dat de meeste van die mensen zelf geen kinderen thuis hebben, ze handelen alleen maar in belang van zichzelf!
Ik snap ook niet dat echte vrienden en familie haar niet toespreken en vertellen dat het zo alleen maar erger wordt.
quote:Scamp schreef op 22 juni 2014 @ 16:18:

[...]

Hartbrekend om een moeder zo te zien worstelen.Inderdaad. Hoe walgelijk ik haar acties ook vind, de paniek en wanhoop en het gemis van je kind lijkt me hartverscheurend. En zeker ook voor het kind, die mist mama en snapt weinig van waarom dit nu gebeurt.
Ab imo pectore
Ze HEEFT geen echte vrienden en familie. Want wie tegengas geeft duwt ze weg
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 17:38:

Ik zit hier met afgrijzen naar te kijken. Hoe vreselijk ze zich ook gedraagt ik denk dat het echt handelen uit blinde paniek en wanhoop is. Ik denk dat ze echt dacht dat ze de situatie in de hand had en dat ze nu alles in handen had om van haar ex en JZ af te komen. Dat haar kind echt uit huis gehaald zou worden had ze denk ik echt niet voorzien. In het filmpje van de UHP vraagt ze ook of er dan geen zitting hoeft te zijn. Er is blijkbaar kenbaar gemaakt dat UHP een mogelijkheid was maar ik denk dat ze dacht met de videobeelden genoeg bewijs te hebben om haar gelijk te halen bij een zitting. Dat ook zonder medeweten van ouders een zitting plaats kan vinden wist ze blijkbaar niet. Ze heeft zichzelf (en haar kind) er daarom ook niet op voorbereid.

Schijnbaar heeft ze niemand in haar leven die haar op een goede manier op kan vangen en zoekt ze steun op FB. Steun zoeken is op zich een normale reactie voor iemand in haar situatie en geen slechte manier van coping alleen pakt het nu heel rot voor haar en haar kind uit. Dat vind ik toch eigenlijk best triest.

+1

Hoewel ik haar copingsmechanismen wel heel slecht vind, om je heen slaan en schelden en een boel stampij maken.

En overduidelijk leert ze dit ook aan H gezien zijn gedrag op die filmpjes.
Ab imo pectore
Dat vind ik dus zo verschrikkelijk. Als je in de knel zit qua opvoeding kun je via jeugdzorg geweldig goede hulp krijgen. Zij zijn bij uitstek de ingang voor heel breed inzetbare hulpverlening. Maar door spookverhalen zoals ze hierdoor weer massaal rondgaan wordt de drempel om een hulpvraag te doen voor veel mensen onneembaar hoog. Daardoor blijven veel ouders verstoken van hulp die ze keihard nodig hebben. Hoeveel kinderen daar dan weer de dupe van zijn...
Bonusklaar?

Ik word echt oprecht wat triest van wat voor beeld mensen en blijkbaar zoveel mensen hebben van JZ. Maar die ideeën bestaan ook over andere hulpverleners en zeker bij het nemen van dwangmaatregelen.

Ik begrijp ook niet waar men denkt dat dat geld dan vandaan komt? JZ kost bakken met geld en zeker bij een UHP, waarom zou iemand dan een bonus krijgen zodat een kind de staat en dus de belasting betaler nog meer geld gaat kosten? Beleidsmakers willen blijkbaar grof geld betalen om ouders en kinderen kapot te maken omdat men daar genoegen in schept of zo?
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 17:54:

Bonusklaar?

Ik word echt oprecht wat triest van wat voor beeld mensen en blijkbaar zoveel mensen hebben van JZ. Maar die ideeën bestaan ook over andere hulpverleners en zeker bij het nemen van dwangmaatregelen.

Ik begrijp ook niet waar men denkt dat dat geld dan vandaan komt? JZ kost bakken met geld en zeker bij een UHP, waarom zou iemand dan een bonus krijgen zodat een kind de staat en dus de belasting betaler nog meer geld gaat kosten? Beleidsmakers willen blijkbaar grof geld betalen om ouders en kinderen kapot te maken omdat men daar genoegen in schept of zo? Er is 1 iemand die dat roept en de rest neemt het klakkeloos over. Heel triest! Maar alles wat op facebook (op pagina van moeder) staat is waar. Dat is de mening van de mensen daar.
Wat jeugdzorg met al die kinderen moet kun je natuurlijk wel weer een paar pareltjes van theorieën voor bedenken.
quote:emmylou schreef op 22 juni 2014 @ 17:53:

[...]

+1

Hoewel ik haar copingsmechanismen wel heel slecht vind, om je heen slaan en schelden en een boel stampij maken.

En overduidelijk leert ze dit ook aan H gezien zijn gedrag op die filmpjes.Ik had het ook alleen over het zoeken van steun. Dat is het enige positieve copingsmechanisme dat ik van haar gezien heb, helaas heeft ze blijkbaar alleen niemand in haar omgeving waar ze steun bij kan vinden en dat is enorm jammer en triest zowel voor haar als voor haar kind.
quote:isa__88 schreef op 22 juni 2014 @ 17:35:

Zij begint ook steeds over die alimentatie en over dat vader een keer een wiethok heeft gehad, of dat waar is weet ik niet maar dan nog die twee dingen zeggen niets over het feit of hij een lieve vader is voor Hnatuurlijk zegt dat niks er zijn er zat die er een schnabbel bij hebben, Ouders beschuldigen elkaar over drugs G verkoopt het I gebruikt het, Kan je niet echt als per definitie als waar zien , vind ik
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:ammehoelaah schreef op 22 juni 2014 @ 17:54:

Dat vind ik dus zo verschrikkelijk. Als je in de knel zit qua opvoeding kun je via jeugdzorg geweldig goede hulp krijgen. Zij zijn bij uitstek de ingang voor heel breed inzetbare hulpverlening. Maar door spookverhalen zoals ze hierdoor weer massaal rondgaan wordt de drempel om een hulpvraag te doen voor veel mensen onneembaar hoog. Daardoor blijven veel ouders verstoken van hulp die ze keihard nodig hebben. Hoeveel kinderen daar dan weer de dupe van zijn...Eens, De drempel word zo heel erg hoog.
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 16:21:

Niet verstandig...tja verstandig zijn is nu niet echt meer mijn prioriteit...wil maar 1 ding weten, waar is mijn kind en hoe gaat hetmet hem? Probeer je maar eens voor te stellen hoe het is als je dit zelf overkomt...de machteloosheid...mijn nachtmerrie...ben er gewoon ziek van....tot later ik ga afleiding zoeken

Heel verstandig.Ja, heel verstandig gezégd! Want we kennen moeder inmiddels.... Ze zit gewoon rustig door te liken, in ieder geval tot 8 minuten geleden (toen ik voor het laatst checkte) Dit is gewoon scéne no. zoveel....
Gatver, ik zag weer een reactie met: jij hebt zeker geen kinderen of kan zeker geen kinderen krijgen.

Net alsof je maar half mensen bent zonder kinderen en met onvruchtbaarheid.

Net of je dan geen inzicht hebt in het leven van ouders of instanties als BJZ.

Idioten.

Dat maakt me zo boos.
iemand zegt: >>>>> ik zal dit ook mee nemen naar de rechter.. ik verwacht haast net dat een rechter dan überhaupt nog met bjz mee gaat..<<<<<<

*Really?
>>>> die lui bij jeugtzorg zijn echt ziek ziek in hun kop daar om kind na vent tebreng die zijn klauwen niet thuis kan houden wie is dan de schuldig als kind meer angst krijg jeugtzorg de stel mogollen daar koppen is na laten kijken<<<<

*Helder licht
quote:fryskhynder schreef op zondag 22 juni 2014 18:06 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 4"" class="messagelink">isa__88 schreef op 22 juni 2014 @ 17:35</a>:</b>

Zij begint ook steeds over die alimentatie en over dat vader een keer een wiethok heeft gehad, of dat waar is weet ik niet maar dan nog die twee dingen zeggen niets over het feit of hij een lieve vader is voor H</div></blockquote>natuurlijk zegt dat niks er zijn er zat die er een schnabbel bij hebben, Ouders beschuldigen elkaar over drugs G verkoopt het I gebruikt het, Kan je niet echt als per definitie als waar zien , vind ik Precies. Wat moeder doet is sowieso niet goed te praten, wat voor man pa ook is
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven