Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Hallootjes
Alle reacties Link kopieren
ok dan
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
En toen viel het stil
HANS pagina

Jou kind komt terug hoor Irme dat weet ik zker. En als donderdag niet goed uipakt gewoon doorgaan heel Nederland staat achter je en kwakzalvers hier die niks te doen hebben met hun nepkop laat ze de tyfus krijgen!!!!!!

En dan wel tyfus goed schrijven...
Ik moet even een ui pakken.
Op een happy new topic
Na de meeting op Schiphol gaat het gewoon weer door hoor. Als die meeting daadwerkelijk plaatsvindt.
Jou kind komt terug hoor Irme dat weet ik zker. En als donderdag niet goed uipakt gewoon doorgaan heel Nederland staat achter je en kwakzalvers hier die niks te doen hebben met hun nepkop laat ze de tyfus krijgen!!!!!!

Maar ok die N de B

is dat een model op retour? net als Thalitha van z?

Of gewoon een medestander die ook "zo veel vreselijke dingen heeft meegemaakt" , Ik ken de hele naam niet behalve van een man die voor de Ikea meubels maakt , een designer op retour zeg maar
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Wie heeft er een update?

Al die pagina's in het vorige topic, en ook alles op facebook, is een beetje veel om allemaal door te gaan lezen
Je zal wel net zo smerig als zn vaar zijn. Bleehhhh teer tog op als je niks beters te melden heb. Snap überhaupt niet wat je hier komt doen als je tog niet achter haar staat

Teer tog op
De update is dat er geen update is.
Ook die hou ik erin.

Teer tog op.

Over nepkoppen gesproken zeg...tsk.
quote:girlpower29 schreef op 22 juni 2014 @ 13:04:

Wie heeft er een update?

Al die pagina's in het vorige topic, en ook alles op facebook, is een beetje veel om allemaal door te gaan lezen Hansje komt niet naar huis voorlopig en Moeder doet vaag Facebooken ( Dank u Enn)
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 13:05:

Ook die hou ik erin.

Teer tog op.

Teer toch op jij je bent gewoon gebrainspoelt
quote:girlpower29 schreef op 22 juni 2014 @ 13:04:

Wie heeft er een update?

Al die pagina's in het vorige topic, en ook alles op facebook, is een beetje veel om allemaal door te gaan lezen totaal geen nieuws.....
>>>>> Kzie het op het nieuws wel of hansje terug mag ja of nee! K ga deze fb unliken to much boelshit!<<<<<<

*BozeFan

dat zeg ik! BOELshit
Hebben we I. hier al gespot?

https://www.facebook.com/stopjeugdzorg
quote:diamond-gloss schreef op 22 juni 2014 @ 13:08:

[...]

Teer toch op jij je bent gewoon gebrainspoelt En ook nog eens een rampdebiel.
quote:janniebuist schreef op 22 juni 2014 @ 13:08:

[...]

totaal geen nieuws.....Jamaar moeder had gisteravond wel mooi goed nieuws waar ze maandag meer over gaat vertellen..
Op deze site wordt advocatenkantoor Erkens ook geliked.
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 13:09:

Hebben we I. hier al gespot?

https://www.facebook.com/stopjeugdzorgIk niet maar volg ook maar enkele pagina's , Moeder en hulp aan
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 13:10:

[...]

En ook nog eens een rampdebiel.

O echt?

Waar was ik toen mij dat vast en zeker op het VMBO (Mavo) geleerd is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven