Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 20:23:

*** *** Niemand weet beter dan zij zelf hoe het zit. Laat een ieder denken wat men wilt. Ik volg haar met het oog op rechtvaardigheid. Zij doet wat een ieder moet doen laat de realiteit zien. In 40 -45 kon men zeggen dat we het niet wisten wat er gebeurde, maar nu is dat anders. Ik zeg Irme je doet het goed. Laat Nederland weten wat er echt speelt en er zijn altijd mensen die denken beter te weten, laat ze verrekken. Gebrek aan intelligentie. Trots ben ik op je!!!!!

Stomme verbazing hier

Op deze post doelde ik in mijn eerdere opmerking over het er constant bij halen van de tweede wereldoorlog.

Ongelooflijk!
Alle reacties Link kopieren
*poef*
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Firene schreef op 22 juni 2014 @ 19:27:

[...]

Want hoe bedoel je dat je dat niet van haar gedacht had? Ken je haar dan?Nee, maar de manier waarop ze zich presenteert maakte dat ik dacht dat ze toch meer van 'keeping up the appearance" zou zijn.
weet je wat ik erg grappig vind Ronald, ik ben miljonair geweest en heb ook alles gehad in mijn leven, ben ook failliet gegaan, raakte mijn vrouw kwijt naar 22 jaar daar door en alles wat ik had opgebouwd in 20 jaar, ben daarna ook bijna 2 jaar dakloos geweest ontmoete in die tussen tijd een meisje en kreeg een kindje (nu 16 maanden oud ) en ik kom er op dit moment niet uit en ben misschien binnen kort weer dakloos omdat ik na 6 maanden nog steeds geen bijstand krijg omdat ik geen boekhouding kan overleggen door mijn curator die ik had en nu krijg ik ook alle andere ellende op mijn dak omdat ze mij nu weer weten te vinden dus dit is mijn verhaal heel snel en kort

Niet alleen moeder zelf heeft grote verhalen. De heer W K was zelfs miljonair!
'Vriend' heeft met meerdere een klik. Wel snel na een paar regels..
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 19:04:

Waren N de B en moeder al bevriend voor dit geheel? Waarom in hemelsnaam nu pas ingrijpen dan?

Heeft P Paay trouwens ooit nog gereageerd na haar eerste oproep op te komen voor H en dat JZ dom is? Dat bericht kwam ik tegen op de pagina van N de B vandaar dat ik het me afvroeg. Ik vond het nogal opmerkelijk en misschien "een beetje dom" met de naam van de organisatie erbij.Nee, volgens fb zijn I. en N de B recent vrienden geworden. Privé weet ik natuurlijk niet, maar dat lijkt me sterk, want dan waren ze op fb ook wel eerder bevriend met elkaar lijkt mij.
quote:mali30 schreef op 22 juni 2014 @ 20:26:

Hoe minder je denkt wat anderen er van denken, hoe gemakkelijker je leven wordt.

-)ah ben er niet meer zo bij. zal het ff aanpassen ,doe jij het ook?
......hierin is voor jou ook een oplossing en wel snel een uitkering of voorschot hierop te kunnen krijgen......overeg je probleem bij het juridischloket.......schrijf B&W Utrecht aan........hou je huurbaas op de hoogte....wees tegen hun in ieder geval eerlijk.. ....dan hebben ze begrip voor je situatie.....ga ermee aan de slag....maak deze kleine stapjes....Grotere stappen worden dan voor je genomen

RvS; waar al uw problemen met één muisklik weg zijn!
Het komt NOG erger Valse CONCURRENTIE Dus kort samengevat ! De voogd wordt ontslagen en wordt pleegouder , en jawel met 4 pleegkinderen zit hij boven de Balkenendenorm ca 140.000¤ Het feit dat we kunnen verwachten dat er zo n 10.000 voogden zich zelfstandig gaan melden en minimaal 2 kinderen onder hun hoede nemen zijn er voor 2015 alleen al 20.000 UHP s. Noodzakelijk die voor 99,9 % tot stand zullen komen op basis van VALSE AANGIFTE

Que?
quote:Tepelsteeltje schreef op 22 juni 2014 @ 20:19:

Dat verhaal is duidelijk [in opdracht van] I.

Welke normale vent gaat het van de daken schreeuwen dat hij zo eerlijk is, zo vanuit het niet, met x erachter. Tss

Daarbij, hoe harder mensen [in het algemeen] roeptoeteren dat ze zo eerlijk/goed/gelukkig zijn, hoe minder ik het geloof.

Opvallend dat de mensen die zich eerder al die tijd negatief tov Irme hebben laten horen, nu muis stil zijn........Mijn verhaal is een eerlijk verhaal ! En ik durf iedere discussie aan met een ieder die hierop iets negatiefs te schrijven heeft x

Nou, wie durft? Het is niet dat ik niet durf maar heb al sinds jaar en dag 1 Facebook, En zit niet te wachten op roeptoeters in mijn postvak , En om daar een account voor te maken?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 20:32:

weet je wat ik erg grappig vind Ronald, ik ben miljonair geweest en heb ook alles gehad in mijn leven, ben ook failliet gegaan, raakte mijn vrouw kwijt naar 22 jaar daar door en alles wat ik had opgebouwd in 20 jaar, ben daarna ook bijna 2 jaar dakloos geweest ontmoete in die tussen tijd een meisje en kreeg een kindje (nu 16 maanden oud ) en ik kom er op dit moment niet uit en ben misschien binnen kort weer dakloos omdat ik na 6 maanden nog steeds geen bijstand krijg omdat ik geen boekhouding kan overleggen door mijn curator die ik had en nu krijg ik ook alle andere ellende op mijn dak omdat ze mij nu weer weten te vinden dus dit is mijn verhaal heel snel en kort

Niet alleen moeder zelf heeft grote verhalen. De heer W K was zelfs miljonair! Nog 1 die ook aandacht wil
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik pieker er niet over daar te posten. Mijn pareltjes voor de zwijnen? No way.
.
quote:impala schreef op 22 juni 2014 @ 20:44:

Ik pieker er niet over daar te posten. Mijn pareltjes voor de zwijnen? No way.Dat ook
Is er eigenlijk nog iemand lid van de steun vader geheime groep? Ben benieuwd wat daar de mening is na vandaag... Maar, geheim he? Dus kan niet zelf spieken
Live gevecht: W en R vechten uit wie het het zwaarst heeft gehad
reactie bij N D B

A**** R***-L****misschien moet je eerst heel t verhaal weten voordat je iemand als Irme gaat steunen! Ze liegt alles bij elkaar. Beweert zelfs dat mijn facebookpagina een nep account is van vader! Ze is ziek in dr hoofd en moet eerst maar eens hulp zoeken

2 minuten geleden · Vind ik leuk
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 20:46:

Is er eigenlijk nog iemand lid van de steun vader geheime groep? Ben benieuwd wat daar de mening is na vandaag... Maar, geheim he? Dus kan niet zelf spieken Ik niet , er is ook geen zicht op natuurlijk
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 20:53:

Live gevecht: W en R vechten uit wie het het zwaarst heeft gehad

Ok, Net als gisteren " Bij mij zijn 2 kinderen weg gehaald, Nu jij weer!"

Laatste 2 pagina's hier snel bij gelezen. Ik moet zeggen dat ik er niet veel wijzer van raak. Nu dus maar naar het begin van deel 4.

Kan intussen iemand het belangrijkste nieuws van deze dag samenvatten? (Als dat er al is ten minste)
Ze word gek van verdriet doet er alles aan haar kind terug te krijgen logies toch?

Ja best logies
quote:pluma84 schreef op 22 juni 2014 @ 21:07:

Ze word gek van verdriet doet er alles aan haar kind terug te krijgen logies toch?

Ja best logiesEn ontbijt.
quote:*nightsky* schreef op 22 juni 2014 @ 21:05:

Laatste 2 pagina's hier snel bij gelezen. Ik moet zeggen dat ik er niet veel wijzer van raak. Nu dus maar naar het begin van deel 4.

Kan intussen iemand het belangrijkste nieuws van deze dag samenvatten? (Als dat er al is ten minste)

Hansje is nog steeds niet thuis

Moeder doet het rustiger aan- zegt Nicole de b

(stiekem hoop ik dat ze I alles heeft afgenomen waar ze maar mee in de social media kan)

De voor en tegen standers vechten als gewoonlijk waar bij veel van de voorstanders nog steeds uitblinken in spelling.

Kortom story of I's life
En daar gaat het om. Al had Ronald dit niet erop gezet , dan nog zullen velen met mij die alles hebben gevolgd , haar zo hebben leren kennen. Als een warme vrouw met het hart op juiste plek. Een defenitie van moeder zijn. Ze verdient onze steun. Meer uitleg is toch niet nodig !!

ongeveer een minuut geleden · Vind ik leuk

ze kennen haar dus nu?
Leest het dan nog eens 45 keer en vraag me dan nogmaals of je de essebtie begrijpt....als je mij hierna schrijft dit nog niet te snappen....leg het ik je zeker niet meer uit.....maar dan meld ik je ergens aan, want dan heb je hulp nodig

ja hoor..ook daar komt weer de ware aard naarboven van deze 'weldoener'
Geschreven door I vd HLieve mensen, I v d H heeft inmiddels het limiet bereikt van 5000 vrienden, zij kan dus geen vriendschapsverzoeken meer accepteren en ik zie dat er inmiddels zo'n 2000 nieuwe vriendschapsverzoeken zijn bijgekomen! Deze mensen kunnen een like geven (en dus dan vriendjes worden met de pagina) Hulp aan dankjewel

Zo als het hier staat, is er iemand anders die nu vanuit het persoonlijk account van I berichten plaatst...

Of ik het geloof is natuurlijk een tweede, maar je weet het niet he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven