de ene poot niet voor de andere....pfffff

23-06-2014 09:47 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 10 wkn zwanger. (Dacht zelf al langer maar was niet zo....echo)maar ik ben zooooo moe. Kan echt de ene poot niet voor de andere krijgen. Ik lig s.avonds op tijd, val ook gelijk in slaap. Maar als ik wakker word voelt het alsof ik nog uren kan slapen. Ik moet eruit voor mijn kinderen. Als die naar school zijn, douchen, honden uitlaten en dan kan je mij bij elkaar rapen. Soms ga ik ff liggen maar voel me dan zo schuldig.....huishouden blijft dan liggen. Dan bedenk ik mij wat ik in dat uurtje allemaal kan doen. Hoe gaan andere zwangeren hiermee om? Hoop toch niet dat ik 9 mnd lang zo moe blijf.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
Ben je al geprikt op je hb?

Ik was ook zo ongelooflijk moe, was geen normale zwangerschaps moeheid meer.

Kon bij wijze van spreken de trap niet meer opkomen.

Bij mij bleek mijn hb veel te laag, en met een kuur tabletten en floradix ben ik redelijk opgeknapt.

Sterkte!
Ja heel herkenbaar... Na de 14e week werd het hier beter. Behalve bij mijn 2e zwangerschap, daar bleek ik pfeiffer te hebben ;)

Maar bij alle 8 zwangerschappen was ik in het begin zo achterlijk moe
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
ga gewoon liggen meid, je hebt het blijkbaar nodig. dan maar minder poetsen. Eten en de was, als dat nu voor elkaar is, is het mooi zat!
De tiende week zijn de hormonen op hun hoogtepunt. Ik kon ook alleen maar slapen toen. Maar het gaat snel beter worden. De tiende week staat bekend om de vermoeidheid.
Ok ben blij dat er nog hoop is Sta sommige momenten gewoon te janken van pure vermoeidheid. Kan mij niet herinneren dat ik van de andere twee ook zo moe was. Ok ben natuurlijk geen 20 meer.

Na ja duik zo maar mijn bed in, hopelijk morgen een betere dag.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
Vanaf week negen tot en met week veertien voelde ik me ook zo, en daarnaast de hele dag spuugmisselijk.

Ik heb een paar keer 's middag om drie uur op mijn werk zitten huilen van ellende omdat ik niet wist hoe ik het tot vijf uur vol moest houden.

Maar vanaf week veertien was het net alsof er een knop om ging.

Bij veel vrouwen schijnt het tussen week twaalf en week zestien op te knappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven