de ene poot niet voor de andere....pfffff
maandag 23 juni 2014 om 09:47
Ik ben nu 10 wkn zwanger. (Dacht zelf al langer maar was niet zo....echo)maar ik ben zooooo moe. Kan echt de ene poot niet voor de andere krijgen. Ik lig s.avonds op tijd, val ook gelijk in slaap. Maar als ik wakker word voelt het alsof ik nog uren kan slapen. Ik moet eruit voor mijn kinderen. Als die naar school zijn, douchen, honden uitlaten en dan kan je mij bij elkaar rapen. Soms ga ik ff liggen maar voel me dan zo schuldig.....huishouden blijft dan liggen. Dan bedenk ik mij wat ik in dat uurtje allemaal kan doen. Hoe gaan andere zwangeren hiermee om? Hoop toch niet dat ik 9 mnd lang zo moe blijf.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
maandag 23 juni 2014 om 10:04
maandag 23 juni 2014 om 10:13
Ja heel herkenbaar... Na de 14e week werd het hier beter. Behalve bij mijn 2e zwangerschap, daar bleek ik pfeiffer te hebben
Maar bij alle 8 zwangerschappen was ik in het begin zo achterlijk moe
Maar bij alle 8 zwangerschappen was ik in het begin zo achterlijk moe
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
maandag 23 juni 2014 om 21:22
maandag 23 juni 2014 om 21:28
Vanaf week negen tot en met week veertien voelde ik me ook zo, en daarnaast de hele dag spuugmisselijk.
Ik heb een paar keer 's middag om drie uur op mijn werk zitten huilen van ellende omdat ik niet wist hoe ik het tot vijf uur vol moest houden.
Maar vanaf week veertien was het net alsof er een knop om ging.
Bij veel vrouwen schijnt het tussen week twaalf en week zestien op te knappen.
Ik heb een paar keer 's middag om drie uur op mijn werk zitten huilen van ellende omdat ik niet wist hoe ik het tot vijf uur vol moest houden.
Maar vanaf week veertien was het net alsof er een knop om ging.
Bij veel vrouwen schijnt het tussen week twaalf en week zestien op te knappen.