Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Eerlijk gezegd volg ik het I. nieuws even niet meer zo. Denk dat het rustig is ja.
Uur geleden op HANS

Statusupdate

Van XXXXXX

Het grijpt me al aan vanaf dag 1. En ik wordt en ben er letterlijk ziek van na het kijken van alle filmpjes over Hans. Over en over heb ik ze bekeken. Het is echt te schandalig voor woorden. Dit gaat door merg en been en zelfs ik voel me er paniekerig en radeloos door. Het feit dat mama, die alles al jaren in haar eentje doet, onafscheidelijk is met Hans, nu alleen is, en Hans ergens in een instelling zit is te gek voor woorden. Beide zijn toch getekend voor het leven zo? Hoe kan dit toch?? Werkelijk dit gaat mijn pet te boven. Als je alleen al naar de fotos kijkt dan ontbreekt het Hans aan niks. Liefde in overvloed. Het lijkt wel dat wij kinderen baren voor jeugdzorg? Geld geld geld. Misselijkmakend!! Ik hoop en duim met Irme van der Heijden mee en hoop dat zij donderdag goed nieuws krijgt. Dit is waanzin en die moet stoppen! Ik heb echt respect voor Irme. Dat zij zich hier doorheen worstelt elke dag weer... dat getuigd van moederliefde. Amen!!!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt het is waar dat je kinderen fokt voor pappies en jeugdzorg ze hebben oog kleppen op voor de waarheid als ze kinderen maar kunnen verpesten en daarna de moeder de schuld geven en de kinderen moeten hulp en daar verdienen ze weer mee.

😳we fokken tegenwoordig kinderen OMG
Want er moeten weer reacties komen ten faveure van I.
Voel me nou niet echt bepaald een broedmachine! Ben gezegend met 2 kinderen. Heb ze niet echt gefokt! Dacht dat je alleen dierenfokkers had😉
Nu wel...sommige mensen lijken inderdaad te fokken voor jz. Wel 4, 5, 6 keer.
Wat een overdreven stuk tekst. En ongelooflijk hoe jullie denken te kunnen zien aan foto's dat ze zo'n supermoeder is. Ik geloof dat ze echt van haar kind houdt natuurlijk maar wat een aandachttrekkerij de hele tijd

👍 er is er nog 1 wakker
idd. Ik ken ook iemand waarvan het 1e kind uit huis is gehaald, en daarna kreeg ze nog 3 kinderen van 3 verschillende vaders.

Elke keer als ze een vriend kreeg vertelde ze niet dat ze zwanger probeerde te worden. Zodra dat gelukt was, kreeg die vriend een contact verbod om een of andere reden.

Gelukkig ben ik het contact met haar in de loop der tijd verloren, maar ik vraag me regelmatig af hoe het met haar kinderen is.
Wow die tekst!! Ik volg je van dag 1 en het laat me niet los. Ik wilde dat ik je kon helpen. Het is zo vreselijk en hoop zooooo dat Hansje terug komt; Ben niet goed in woorden, zou zo veel willen zeggen. Je bent top Irme. Ieder kind zou zo een mama willen !!! xxx

Denk dat menig kind hier anders over denkt! Oeps
quote:st@rs schreef op 23 juni 2014 @ 11:32:

Wat een overdreven stuk tekst. En ongelooflijk hoe jullie denken te kunnen zien aan foto's dat ze zo'n supermoeder is. Ik geloof dat ze echt van haar kind houdt natuurlijk maar wat een aandachttrekkerij de hele tijd

👍 er is er nog 1 wakkerZe houdt absoluut van haar zoon. Alleen is ze de grenzen een beetje kwijt. "wij zijn 1" is echt wat ze denkt. Ze ziet hem niet als individu.
Er is nu een discussie gaande op Kritisch bekeken, n.a.v. de vraag van J.V.

Alles wat hier ook al is besproken, maar wij zijn niet de enigen die e.e.a. hebben geconstateerd.
N.d.B. plaatst op haar FB ook Youtube filmpjes voor I.

Genereert ook voor haar weer extra aandacht.
Carla Ze zal op haar manier echt wel houden van haar kind. alleen doet ze dat niet op de juiste manier ze heeft hem nodig misschien wel meer als dat H haar nodig heeft om te kunnen functioneren.
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 11:34:

idd. Ik ken ook iemand waarvan het 1e kind uit huis is gehaald, en daarna kreeg ze nog 3 kinderen van 3 verschillende vaders.

Elke keer als ze een vriend kreeg vertelde ze niet dat ze zwanger probeerde te worden. Zodra dat gelukt was, kreeg die vriend een contact verbod om een of andere reden.

Gelukkig ben ik het contact met haar in de loop der tijd verloren, maar ik vraag me regelmatig af hoe het met haar kinderen is.

Een hele tijd geleden zag ik een docu over zwakbegaafden die kinderen kregen en onder begeleiding woonden.

Daar was ook 1 vouw tussen die zwanger was van het 5e kind de vorige 4 waren allemaal door jeugdzorg uit huis geplaatst.

Ze wist ook dat het 5e kind na de geboorte meteen door jeugdzorg opgehaald zou worden.

Ze zei doodleuk 'ik ga net zolang door tot ik er eentje mag houden' tja
Het lijkt het is waar dat je kinderen fokt voor pappies en jeugdzorg ze hebben oog kleppen op voor de waarheid als ze kinderen maar kunnen verpesten en daarna de moeder de schuld geven en de kinderen moeten hulp en daar verdienen ze weer mee.

quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 11:59:

[...]

Een hele tijd geleden zag ik een docu over zwakbegaafden die kinderen kregen en onder begeleiding woonden.

Daar was ook 1 vouw tussen die zwanger was van het 5e kind de vorige 4 waren allemaal door jeugdzorg uit huis geplaatst.

Ze wist ook dat het 5e kind na de geboorte meteen door jeugdzorg opgehaald zou worden.

Ze zei doodleuk 'ik ga net zolang door tot ik er eentje mag houden' tja En dat op zich levert genoeg discussies op. Want, is het krijgen van kinderen een recht? Mag gedwongen anti-conceptie?
Hans wordt het boegbeeld voor ouders die verwikkeld zijn in een vechtscheiding.

Zo moet het dus niet en laten we daarom duidelijk stellen dat dit ten koste gaat van de kinderen want anders grijpen 'we' in!
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 12:02:

[...]

En dat op zich levert genoeg discussies op. Want, is het krijgen van kinderen een recht? Mag gedwongen anti-conceptie?Ja dat vind ik een moeilijke maar wat mij betreft mag bijvoorbeeld een rechter iemand best gedwongen anti-conceptie opleggen en zeker als je al zwanger van de 5e bent en je andere 4 kinderen ook al uit huis geplaatst zijn.
Daar is nav die docu uitgebreid over gediscussieerd hier en de consensus was: ja, in dat geval mag/moet je voorkomen dat er meer kinderen komen. Kan ook met de prikpil.
.
quote:impala schreef op 23 juni 2014 @ 12:13:

Daar is nav die docu uitgebreid over gediscussieerd hier en de consensus was: ja, in dat geval mag/moet je voorkomen dat er meer kinderen komen. Kan ook met de prikpil.

Weet jij nog hoe die doucu heet?

Ik wilde hem voor de liefhebbers plaatsen maar geen idee meer hoe het heet.
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 12:10:

[...]

Ja dat vind ik een moeilijke maar wat mij betreft mag bijvoorbeeld een rechter iemand best gedwongen anti-conceptie opleggen en zeker als je al zwanger van de 5e bent en je andere 4 kinderen ook al uit huis geplaatst zijn.

Ik heb met verstandelijk gehandicapten gewerkt, en ook daar was het een eeuwige discussie. Ze waren bijvoorbeeld lichamelijk 25, hormonaal 25, maar verstandelijk 4 jaar oud. De pil werkt niet samen met o.a. medicatie tegen epilepsie, wat relatief veel voorkomt in die groep.

Daarbij woonden velen thuis, en ouders zagen alleen het 4 jarige niveau en ontkenden de seksuele gevoelens.

Deze mensen hebben overigens, ongeacht hun niveau, gewoon wettelijk stemrecht. Wie bepaalt dan dat ze géén recht hebben om kinderen te krijgen? En hoe voer je dat uit? Mag je tegen de ouders ingaan als hun "kinderen" 25 zijn?
Oei,

]Jezus zeg Irme, ben je nou zo stom of ben je in je gedachten slimmer dan de rest van Facebook?

Na donderdag heb jij wel wat anders te doen dan hier of op je andere pagina's te reageren.

Dan ben je er namelijk achter dat de rechter de UHP goedkeurt en zal verlengen voor de duur van de OTS en misschien nog wel langer.

En als je je dan afvraagt hoe dat nou kon gebeuren....niet door toedoen van je ex die zich al dagen muisstil houdt in de media, maar gewoon door je eigen stomme schuld.

Door je vechtscheiding hier op FB zo in de openbaarheid te brengen heb je jezelf maar vooral je kind heel veel schade toegebracht.

Goed lezen wat ik hier schrijf en donderdag als de uitspraak er is nog eens aan denken....daar leer je wat van.

Want alle andere netjes opgeschreven goedbedoelde adviezen en raad sla je toch gewoon in de wind.

bye bye

Vind ik leuk · 13 · 21 juni om 23:06
Wat zijn jullie een stel pleuris schijnheile zeg bah bah zeggen dat irme media geil is maar de persoon die dit heeft opgericht ook alles over zich heen krijg. Zal ik jullie kinderen eens weg komen halen kijken tot in welke staat jullie zijn! Echt wat zijn jullie smerig bezig zeg hans moet gewoon terug naar ze moeder waar hij hoort en heel verweg van die creap van ze vader!

AandachtZoekster bah bah! Je was vast onhandelbaar! Er is niks sociaals aan jou laat je opnemen gestoord wijf! Laten we hopen dat jij noooooit een kind Zal krijgen jij bent niet in staat een kind op te voeden ! Iedereen die jou mening niet deelt scheld je maar even uit sociaal maatschappelijk medewerkster pfff echt niet! Niks sociaals aan jou! Je zit hier te schelden omdat je macht wil probeert leidertje te spelen maar niemand wil bij je clubje horen AHWWWW alweer ben je verwaarloosd! Gefrustreerd kind! Daphne!!!!

Dit was gericht aan iemand die het niet met I eens is..
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 12:31:

Wat zijn jullie een stel pleuris schijnheile zeg bah bah zeggen dat irme media geil is maar de persoon die dit heeft opgericht ook alles over zich heen krijg. Zal ik jullie kinderen eens weg komen halen kijken tot in welke staat jullie zijn! Echt wat zijn jullie smerig bezig zeg hans moet gewoon terug naar ze moeder waar hij hoort en heel verweg van die creap van ze vader!

Ohh Diamond, en telkens lees ik dan vervolgens je onderschrift erbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven