Entertainment alle pijlers

Brazilie 2014

12-06-2014 21:03 3429 berichten
Is er al een topic? (Ik kan het mobiel niet vinden)

Of gaan we hier kletsen?
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteslankie schreef op 23 juni 2014 @ 18:42:

Jezus man. Plemp dat ding er toch in !!!+1000
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Zo, effe de hond laten pissen. Zo terug.
Ja en?
quote:Summerdance schreef op 23 juni 2014 @ 18:42:

[...]

Zat me net af te vragen, mag hij niet gewoon tussen zijn matties zitten op de bank dan?

Is toch veel gezelliger?Ja leek mij ook..
Wie geeft die jongens even een Spaans rood pepertje?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En geef die Donders ook eens op zijn donder, in het begin was het wel heel leuk maar ben het wel zat nu.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Ik laat de oranjethee (rooibos) en oranjetompoezen aanrukken.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik vind van Hooijdonk eigenlijk wel n.lekker ding
Been there, done that, got the T-shirt.
Zou Huntelaar nog komen? Mensen zo'n wedstrijd is niet goed voor mijn blaas. Ik heb de net gerend als een Usain Bolt.
quote:Pompiedoe schreef op 23 juni 2014 @ 18:55:

Zou Huntelaar nog komen? Mensen zo'n wedstrijd is niet goed voor mijn blaas. Ik heb de net gerend als een Usain Bolt.Een emmer naast je neerzetten?
quote:Apatura schreef op 23 juni 2014 @ 18:55:

Ik vind van Hooijdonk eigenlijk wel n.lekker ding Ik ook,altijd al gevonden.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Hoe staat het met spanje trouwens
quote:Pompiedoe schreef op 23 juni 2014 @ 18:55:

Zou Huntelaar nog komen? Mensen zo'n wedstrijd is niet goed voor mijn blaas. Ik heb de net gerend als een Usain Bolt.Als ik altijd zenuwen heb dan krijg ik altijd last van mijn darmen pffff
Ben helemaal niet zo modebewust ofzo, maar zit nu al meerdere wedstrijden af te vragen waarom die elftallen niet allemaal het zelfde kleurtje schoen dragen.
quote:jennie77 schreef op 23 juni 2014 @ 18:58:

Hoe staat het met spanje trouwensLigt eruit.
Here we gooo
quote:elninjoo schreef op 23 juni 2014 @ 19:02:

Ben helemaal niet zo modebewust ofzo, maar zit nu al meerdere wedstrijden af te vragen waarom die elftallen niet allemaal het zelfde kleurtje schoen dragen. Is tegenwoordig soort van `kleuren voor volwassenen`, er zijn zelfs nu voetballers die links en rechts verschillende kleuren schoenen aan hebben.
quote:elninjoo schreef op 23 juni 2014 @ 19:02:

Ben helemaal niet zo modebewust ofzo, maar zit nu al meerdere wedstrijden af te vragen waarom die elftallen niet allemaal het zelfde kleurtje schoen dragen. En waarom allemaal kleurtjes waar je bijna high van wordt..
Wat gebeurt er als het 0-0 blijft? Strafschoppen? Of niks?
gaap.
Phoolan, niks. 1 punt voor beide teams.
Nou kom op, ik sta wortel te schieten.
Die kleurtjes zijn psychedelisch verantwoord.
Ja en?
Zo die Kuyt
Kom op nou.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind de wedstrijd tot nu toe nog redelijk saai. Sta op het punt om iets anders te gaan doen.
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven