Gezondheid alle pijlers

dom (chloor)

23-06-2014 13:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel dom de douche schoongemaakt met chloor, en dit dus ook ingeademd. Nu heb ik geen smaak meer. (viel me net tijdens de lunch op dat ik niks proefde).. Iemand een idee wat je hier tegen kan doen? Kan er niet veel over vinden op internet (huisarts vakantie, en alleen voor spoedzaken waarneming)
Er is altijd een waarnemend arts/vervanger als jouw huisarts op vakantie is. Die even bellen met je vraag. Succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zou me er als ik jou was niet te druk over maken. Misschien straks even lekker een wandeling maken, frisse lucht opsnuiven. En de volgende keer wat rustiger aan met chloor.
Ozo.
Ik zou niet gelijk panikeren, ik weet nog dat ik laatst zo verkouden was geweest dat ik de dagen erop het idee had dat ik niks meer kon proeven en ruiken... Na een paar dagen was het allemaal weer normaal.

Even wachten tot morgen en als je er dan nog steeds last van hebt even de huisarts bellen! Want het kan ook prima zo zijn dat je het jezelf een beetje aanpraat.
Even rustig afwachten, trekt wel weg, Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gaat vanzelf weer over. Volgende keer beter ventileren tijdens het poetsen met chloor.
Rustig aan TO dat chloor is heftig spul en ik heb na het poetsen ook wel eens uren niets anders meer geroken dan chloor. Het trekt vanzelf wel weg. Zet lekker alle ramen open en ga buiten zitten.
Voor je paniekklachten en hypochondrie zou ik wel naar de huisarts gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik denk dat het wel wegtrekt joh.

Een tijdje geleden ben ik zelf enorm te keer gegaan met schoonmaakazijn in de badkamer, heb toen een paar weken niet kunnen ruiken.

Volgende keer meer luchten tijdens het schoonmaken, ga ik ook doen. Het is natuurlijk gewoon chemische troep,
bedankt voor de reacties. Ga er maar vanuit dat het weer weg trekt. Voelt alsof ik mn tong heb verbrand. (wel goed voor mn dieet )
Gaat vanzelf weg. Als ik ooit in een chloor zwembad heb gezwommen, heb ik ook de rest van de dag geen smaak meer. Chloor is goed voor de lijn (en ik kies meestal een zwembad zonder chloor, dit terzijde).
Zonder oorzaak geen gevolg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven