Werk & Studie alle pijlers

Thim van der Laan

24-06-2014 07:22 13 berichten
Wie heeft de opleidingen van fysiotherapie gedaan bij Thim van der Laan? Ik zit te twijfelen om bij deze school mijn opleiding te gaan doen maar is erg duur.

Ik kan nergens andere deeltijd opleidingen vinden van fysiotherapie behalve Thim en NCOI maar daar staan hele slechte recensies.

Is gewoon de naam of wel een goede school en om aan te raden?

Bedankt alvast!
Geen ervaring, maar ik vind het wel erg duur! Mag ik vragen waarom je voor een privéschool kiest en niet voor een reguliere opleiding?
Alle reacties Link kopieren
Een studieschuld waar je u tegen zegt! Bovendien is het nou ook niet een opleiding met een hoge aanzien. Het wordt in elke grote stad in Nederland gegeven...
Via Google (your best friend!) kom ik er achter dat hogeschool Avans in Breda de opleiding in deeltijd aanbied.

Kijk maar eens hier.

En op de site van de school zelf is vast nog veel meer te vinden.
Omdat ik niet meer voltijds naar school kan ik heb mijn eigen huis en natuurlijk moet ik er bij blijven werken vandaar dat ik daar voor niet kan kiezen.
ka32 Breda is nogal ver van mij waar ik woon :D
Er is blijkbaar een fysio-vakbeurs. Misschien dat ze je daar wijzer kunnen maken ?

Welke kant van het land zit je ?

http://www.sooner.nl
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
https://fysioforum.nl/over-ons/

En een forum.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Thanks!! Ik ga daar eens kijken.
Thim staat binnen de Fysio wereld over het algemeen goed aangeschreven. Er zijn meer voorstanders dan tegenstanders.

Maaaaar, ik kan je met de huidige markt plus alle nog te komen ontwikkelingen ten zeeeeeeerste afraden om fysiotherapie te gaan studeren! Er zijn zo ongelooflijk veel fysiotherapeuten voor zo weinig banen. Daarnaast ben ik ook nog geen fysio tegen gekomen met een realistisch beeld van een marktconform salaris.

Er is naar mijn mening maar een manier om als Fysio geld te verdienen en dat is direct beginnen met de master tot bekkentherapeut, maar goed daar heb je een flinke geldboom voor nodig.
Hey bambam daar was ik al bang voor en ik denk dat personal trainers het wel wat beter doen dus ik blijf in de sport wereld is misschien verstandiger. Dank
Zonder master kom je als fysiotherapeut vrijwel niet aan de slag. Er zijn zeer weinig banen en mensen die een master (manuele fysio, kinderfysio, bekkenfysio etc..) hebben gedaan gaan voor.

Een master kost ook 5000 euro per jaar, duurt 3 jaar.. En als je daarbij geen baan hebt als fysiotherapeut vrijwel onmogelijk.

Ik zou in deze tijd ook geen fysio (meer) gaan studeren gezien de masters, weinig banen en de vergoedingen voor fysio bij de zorgverzekeringen.
Ik werk al in de sport en wil gewoon deze opleiding doen en sport fysio gaan doen deze is aangesloten bij de sportschool waar ik zit, ik doe het ook voor me zelf zodat ik mensen medisch kan trainen in opdracht van artsen. Maar goed ik heb een intake volgende week

Ze zeggen van personal trainers dat het ook een verzadigde markt is ik heb nog steeds genoeg werk en klanten dus het voelt dan een beetje dubbel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven