Thim van der Laan
dinsdag 24 juni 2014 om 07:22
Wie heeft de opleidingen van fysiotherapie gedaan bij Thim van der Laan? Ik zit te twijfelen om bij deze school mijn opleiding te gaan doen maar is erg duur.
Ik kan nergens andere deeltijd opleidingen vinden van fysiotherapie behalve Thim en NCOI maar daar staan hele slechte recensies.
Is gewoon de naam of wel een goede school en om aan te raden?
Bedankt alvast!
Ik kan nergens andere deeltijd opleidingen vinden van fysiotherapie behalve Thim en NCOI maar daar staan hele slechte recensies.
Is gewoon de naam of wel een goede school en om aan te raden?
Bedankt alvast!
dinsdag 24 juni 2014 om 20:41
Er is blijkbaar een fysio-vakbeurs. Misschien dat ze je daar wijzer kunnen maken ?
Welke kant van het land zit je ?
http://www.sooner.nl
Welke kant van het land zit je ?
http://www.sooner.nl
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 24 juni 2014 om 20:42
woensdag 25 juni 2014 om 19:39
Thim staat binnen de Fysio wereld over het algemeen goed aangeschreven. Er zijn meer voorstanders dan tegenstanders.
Maaaaar, ik kan je met de huidige markt plus alle nog te komen ontwikkelingen ten zeeeeeeerste afraden om fysiotherapie te gaan studeren! Er zijn zo ongelooflijk veel fysiotherapeuten voor zo weinig banen. Daarnaast ben ik ook nog geen fysio tegen gekomen met een realistisch beeld van een marktconform salaris.
Er is naar mijn mening maar een manier om als Fysio geld te verdienen en dat is direct beginnen met de master tot bekkentherapeut, maar goed daar heb je een flinke geldboom voor nodig.
Maaaaar, ik kan je met de huidige markt plus alle nog te komen ontwikkelingen ten zeeeeeeerste afraden om fysiotherapie te gaan studeren! Er zijn zo ongelooflijk veel fysiotherapeuten voor zo weinig banen. Daarnaast ben ik ook nog geen fysio tegen gekomen met een realistisch beeld van een marktconform salaris.
Er is naar mijn mening maar een manier om als Fysio geld te verdienen en dat is direct beginnen met de master tot bekkentherapeut, maar goed daar heb je een flinke geldboom voor nodig.
maandag 21 juli 2014 om 22:12
Zonder master kom je als fysiotherapeut vrijwel niet aan de slag. Er zijn zeer weinig banen en mensen die een master (manuele fysio, kinderfysio, bekkenfysio etc..) hebben gedaan gaan voor.
Een master kost ook 5000 euro per jaar, duurt 3 jaar.. En als je daarbij geen baan hebt als fysiotherapeut vrijwel onmogelijk.
Ik zou in deze tijd ook geen fysio (meer) gaan studeren gezien de masters, weinig banen en de vergoedingen voor fysio bij de zorgverzekeringen.
Een master kost ook 5000 euro per jaar, duurt 3 jaar.. En als je daarbij geen baan hebt als fysiotherapeut vrijwel onmogelijk.
Ik zou in deze tijd ook geen fysio (meer) gaan studeren gezien de masters, weinig banen en de vergoedingen voor fysio bij de zorgverzekeringen.
zaterdag 2 augustus 2014 om 10:01
Ik werk al in de sport en wil gewoon deze opleiding doen en sport fysio gaan doen deze is aangesloten bij de sportschool waar ik zit, ik doe het ook voor me zelf zodat ik mensen medisch kan trainen in opdracht van artsen. Maar goed ik heb een intake volgende week
Ze zeggen van personal trainers dat het ook een verzadigde markt is ik heb nog steeds genoeg werk en klanten dus het voelt dan een beetje dubbel.
Ze zeggen van personal trainers dat het ook een verzadigde markt is ik heb nog steeds genoeg werk en klanten dus het voelt dan een beetje dubbel.