Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Die foto's geloof ik ook niet zo. Ze heeft van te voren die naam bedacht en op een briefje gezet en bij moeder thuis foto's staan maken? Veel foto's zien er uit als of ze van een verhuizing zijn. De witte kastjes en tegels in de keuken zijn kraakhelder. De vloer is ook schoon. De foto's van de bedden en rommel kunnen overal vandaan zijn en er eventueel toen ze er in kwam nog hebben gestaan. De foto van de tafel ziet er niet gek uit. Er liggen veel papieren dat maakt het al vol, een fles schoonmaakmiddel en een lege rol wc papier waarschijnlijk om mee schoon te maken, een legen frisdrankfles en hondenvoer bakjes (ze heeft er meerdere dus dit kan makkelijk een keer voeren zijn). De vloer en tafel zelf zijn schoon. Net als Waterval70 kom ik weleens in vervuilde huizen en dat ziet er heel anders uit. Dan zijn die keukenkastjes, tegels en de vloer niet schoon bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:fryskhynder schreef op 24 juni 2014 @ 22:20:

op de tafel ligt een brief van de politie, Die foto is niet geshopped , Maar iedereen heeft wel eens folders op de tafel, De bedden maak ik me meer zorgen om

Kan overal gemaakt zijn. Ik vind jullie nu wel heel goedgelovig.

Ik heb ervaring met mensen in vervuilde woonomgevingen en ik heb er nog nooit 1 gezien die een keuken/woonkamer gedeeltelijk schoonmaakte totdat het blinkt en dan op 1 plek niet.

Overigens als jullie goed kijken is de fles schoonmaakspul bijna helemaal leeg
>>> Dit is hoe Hansje heeft moeten leven. Deze foto's zijn gemaakt met hierin ook een briefje met het profiel vandaag aangemaakt. Om het enigszins kracht bij te zetten. Jij hebt de media gekozen Irme, jij!! Dan moet je ook de consequenties inzien.....<<<<
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:carla69 schreef op 24 juni 2014 @ 22:17:

[...]

Als dat briefje er in is gefotografeerd, wanneer zijn de foto's dan genomen?

Ik weet wel toen ik bij haar was ong. 3 jaar geleden had ze veel honden, katten en puppies en was de oude houten vloer doordrenkt met pis. Het huis stonk enorm en de eigenaar wilde haar er daarom uitzetten.

Ze zegt net dat er ingebroken is bij d'r en dit hebben gedaan.

Word steeds bizarder.

Ik ben trouwens een meelezer. Na dit moest ik wel even reageren.
Haar foto hangt aan de muur en in de rommelige kamer herken ik de slippers die ze aan had tijdens de opname van het omgangshuis geloof ik, of tijdens het telefoneren met haar zoontje.

Als ze deze vandaag heeft gemaakt-wat ik best kan geloven- dan moet I snel terugkomen want er staan verse aardbeitjes in de koelkast.
quote:Tepelsteeltje schreef op 24 juni 2014 @ 22:16:

Voor Hans opgenomen vandaag in de studio!!

https://soundcloud.com/ir ... -nederlandse-slachtoffers LUISTER!

Dat is in ieder geval 1 carriere die ze niet moet najagen
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:mwcactus schreef op 24 juni 2014 @ 22:22:

. De vloer en tafel zelf zijn schoon. Net als Waterval70 kom ik weleens in vervuilde huizen en dat ziet er heel anders uit. Dan zijn die keukenkastjes, tegels en de vloer niet schoon bijvoorbeeld.

Dat dus. Ik heb dit werkelijk nog nooit gezien: alles blinken behalve 1 klein plekje

Heel bijzonder.
Oh dus zij zegt ingebroken? Dus het huis klopt wel?
.
quote:SienTje0000 schreef op 24 juni 2014 @ 22:24:

[...]

Word steeds bizarder.

Ik ben trouwens een meelezer. Na dit moest ik wel even reageren.Kijk hier.. dus I ontkent niet en zegt zelf niet dat het fake is maar verzint nu zoiets?
quote:Star schreef op 24 juni 2014 @ 22:17:

[...]

Hoeft niet per se. Als ik aan het opruimen ben pleur ik ook alles op 1 plek en dat kan bij haar best de tafel zijn. Zo schokkend is het niet, fles schoonmaakmiddel, lege frisdrankfles, kranten, lege bakjes hondenvoer.Het leek in eerste instantie op beschimmelde bakjes, ik zou zelf zulke vieze bakjes niet op een eettafel zetten. Die foto's met die rotzooi op de slaapkamers kan heel goed tijdens een verhuizing zijn gemaakt. Toen ik verhuisde had ik ook zo'n kamer met allemaal dingen die nog in elkaar moesten worden gezet. Ik geloof het echt niet, anders zou die zithoek ook vies en rommelig zijn.
quote:waterval70 schreef op 24 juni 2014 @ 22:23:

[...]

Kan overal gemaakt zijn. Ik vind jullie nu wel heel goedgelovig.

Ik heb ervaring met mensen in vervuilde woonomgevingen en ik heb er nog nooit 1 gezien die een keuken/woonkamer gedeeltelijk schoonmaakte totdat het blinkt en dan op 1 plek niet.

Overigens als jullie goed kijken is de fles schoonmaakspul bijna helemaal leeg Ik zeg niet dat ik het geloof ik zeg het ziet er niet geshopped uit plus dat kan overal zijn had ik gezegd, Maar roepen dat de tafel gephotoshopped is tsja... want het kan mijn tafel zijn , alleen geen brief van politie en geen honden voer bakjes , als ik opruim ligt mijn tafel ook vol
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:SienTje0000 schreef op 24 juni 2014 @ 22:24:

[...]

Word steeds bizarder.

Ik ben trouwens een meelezer. Na dit moest ik wel even reageren.Dan erkent ze dus dat het er echt zo uitziet, alleen, hoe verrassend, het is niet haar schuld.
Er zijn ooit fotos gemaakt door een bezorgde moeder. Die heeft het briefje neergezet.

Of dat dezelfde persoon is als de eigenaar van het bezorgde moeder account weten we niet.

De foto's met het nettere interieur zijn later gemaakt. Maar ook niet vandaag, dat lijkt me onmogelijk.

Jammer dat je niet kan zien van wanneer die Telegraaf is.
.
quote:byhzy schreef op 24 juni 2014 @ 22:25:

[...]

Kijk hier.. dus I ontkent niet en zegt zelf niet dat het fake is maar verzint nu zoiets?Ingebroken? en in scene gezet? Bizar....
quote:Tepelsteeltje schreef op dinsdag 24 juni 2014 22:16 Voor Hans opgenomen vandaag in de studio!!

<a href="https://soundcloud.com/irme-1/hans-hulp ... achtoffers" class="link">https://soundcloud.com/ir ... -nederlandse-slachtoffers</a> LUISTER!Fuuuuck...
quote:netniet schreef op 24 juni 2014 @ 22:25:

[...]

Het leek in eerste instantie op beschimmelde bakjes, ik zou zelf zulke vieze bakjes niet op een eettafel zetten. Die foto's met die rotzooi op de slaapkamers kan heel goed tijdens een verhuizing zijn gemaakt. Toen ik verhuisde had ik ook zo'n kamer met allemaal dingen die nog in elkaar moesten worden gezet. Ik geloof het echt niet, anders zou die zithoek ook vies en rommelig zijn.Ah ok zo. Ik dacht ze heeft al haar honden gevoerd en bakjes moeten nog weggegooid.
Ze zegt ook niet dat die inbraak vandaag was.

De foto's met kale vloeren lijken me oud.

Of er toen daadwerkelijk is ingebroken of dat ze dat (toen en/of nu) als smoes gebruikte, geen idee.
.
quote:isa__88 schreef op 24 juni 2014 @ 22:25:

Oh dus zij zegt ingebroken? Dus het huis klopt wel?

Ik heb m'n twijfels daarover. Misschien was die bezorgde moeder wel bij d'r geweest en heeft achter haar rug om snel kliekjes gemaakt met die kaart op bed?

Ik ben helemaal flabergasted
quote:fryskhynder schreef op 24 juni 2014 @ 22:21:

[...]

Zoals Carla al zegt die is er geweest, Het was er niet netjes aan kant en het stonk , ik vind het niet geshopped die foto's maar of ze allemaal van haar zijn?

Carla zei volgens mij alleen dat het stonk vanwege de huisdieren.

Ter info: een kennis van mij heeft 3x per week een schoonmaakster over de de vloer en daar vind ik het ook stinken, omdat ze heel veel huisdieren heeft. Huisdieren ruiken nu eenmaal niet fris als je er een hele hoop hebt.
Ik ga afhaken voor vandaag, ik word er naar van.
Ik zie trouwens nergens gootsteenontstopper
.
Ik vind het maar vreemd. Volgens mij foto's van een verhuizing.
Walchelijk
.
quote:waterval70 schreef op 24 juni 2014 @ 22:30:

[...]

Carla zei volgens mij alleen dat het stonk vanwege de huisdieren.

Ter info: een kennis van mij heeft 3x per week een schoonmaakster over de de vloer en daar vind ik het ook stinken, omdat ze heel veel huisdieren heeft. Huisdieren ruiken nu eenmaal niet fris als je er een hele hoop hebt.En zelfs als je er niet veel hebt, kunnen ze flink stinken. Twee lieve schattige vogeltjes hier, maar als ze eieren leggen moet de kooi elke dag schoon want anders stinken ze de hele boel bij elkaar. Schijtlijsters.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven